Modla Norbert, a Philip Morris HR igazgatója
Modla Norbert, a Philip Morris HR igazgató Business partnere 2004-ben került a cég személyügyi osztályának élére, hogy vezetésével a világon először vezessék be azt az új HR modellt, amelynek célja a HR stratégia szerepének erősítése, a vezetők önállóságának növelése és egyben a hatékonyabb HR szolgáltatások nyújtása.
Világlátott szakember
Modla Norbert már az egyetemi évei alatt kereste az alkalmat arra, hogy elméleti tudását a gyakorlatban is kamatoztassa. Ebben a TMI Consulting Ltd.-ben lett partnerre, ahol először mint "egyszerű" tanácsadó, majd később mint vezető konzultáns vett részt különböző változásmenedzselési projektekben. 1999-ben az éppen robbanni készülő román piacon lett feladata az ottani leányvállalat elindítása. 2000-ben ismét előrébb lépett a ranglétrán, ekkor már mint az egyik igazgató dirigálta a 25 fős csapatot, két nemzetközi iroda, cseh, lengyel, magyar, román, illetve izraeli szervezetátalakítási, -fejlesztési projektek közepette.
Két évre rá útja Londonba vezetett, a Marakon Associates-hez, ahol üzleti stratégia kialakítási projektekben dolgozott. MBA tanulmányai ekkor már a London Business Schoolhoz kötötték, ezért tanácsadói minőségben segített kidolgozni Indiában az egyik legnagyobb IT-outsourcing cég európai stratégiáját; majd Kínában a Nike üzleti modelljén dolgozott, megkönnyítve ezzel a globális értékesítési igazgató dolgát.
"Hétköznapok" a Philip Morris-nál
2004 szeptemberében a Philip Morris svájci, majd budapesti részlegéhez igazolt, hogy a Philip Morris HR igazgatójaként bevezesse azt a HR modellt, amely a HR új szerepköre mellett például a vezetők számára önkiszolgáló módon biztosít hozzáférést a személyügyi folyamatokhoz. Kialakította továbbá az új online Lominger kompetencia alapú teljesítményértékelést, amelyet a világon először Magyarországon vezettek be - azóta is számos országban lévő Philip Morris-leányvállalat veszi át, s aratja le ennek gyümölcseit. A vállalat újjászervezése természetesen itt még nem állt meg, az évek során további finomításokat léptetett életbe a toborzás, a tréning, a vezetőképzés, illetőleg a bérek és juttatási rendszerek területén.
Business partnerként két fő dolog vezérli HR-tevékenységét: egyrészt olyan szervezet (emberek, struktúrák, rendszerek, tudás, készségek, kultúra) kialakítása, amely optimális a mindenkori üzleti célok eléréséhez, másrészt egy határozott értékrend, transzparencia, integritás képviselete a vállalat mindennapi életében.
Szabadidejében szívesen száll tengerre, teniszezik barátaival, de nem maradhat el a napi tájékozódás, olvasás gazdasági, üzleti, politikai kérdésekben sem. Angolul folyékonyan, németül közép-, spanyolul pedig alapfokon beszél.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk
- Kipukkan az MI lufi? Embernek maradni a digitális világban 3 hónapja
- Mely harmadik országokból érkező vendégmunkásokat foglalkoztatják előszeretettel Európában és Magyarországon? 4 hónapja
- Veszély vagy potenciál a túlképzett pályázó? Így látja a fejvadász 4 hónapja
- Év végi csapatépítés 2023 - Kérdőjelek helyett válaszok! 5 hónapja
- Vendégmunkásokra van szükségünk! Tegnapra! 5 hónapja
- Inaktív jelölteket kutatunk fel és teszünk motiválttá - Bíró Tímea, a Focus Consulting alapító-ügyvezetője 6 hónapja
- Együtt, jól és szívesen dolgozni - mit jelent a jó csapatkultúra? 7 hónapja
- Szervezeti kultúra: a vezetők és munkavállalók közös feladata 7 hónapja
- Ki lesz sikeres a munkahelyen? Interjú Kotsis Ádámmal a Boston Consulting partnerével 8 hónapja
- Csapatépítés Z-generációsoknak: erre figyeljünk 8 hónapja
- Otthoni munkavégzés: forradalom vagy csalódás? 9 hónapja