Szeptemberben startol az I. Virtuális HR Expo
2010. szeptember végén rendezi meg az I. Virtuális HR Expót a HR Portal. Ilyen jellegű kiállítást ebben a témában még nem rendeztek hazánkban. A virtuális kiállítást megelőzően szeptember 2-án interaktív bemutatót tartanak a www.hrexpo.hu weboldalon.
Magyarországon első ízben rendez virtuális szakkiállítást HR szolgáltatók számára a HR Portal szeptember végén. A virtuális börze piacterén kategóriák szerint látogathatók meg az ott kiállító cégek standjai, amelyek egy kimondottan erre a célra kifejlesztett információs pult szoftver segítségével jelennek meg.
Az infopult használata nem igényel különösebb informatikai tudást, csupán egy jó minőségű webkamerát és egy head-setet kell beszereznie a kiállítónak. Az új alkalmazás előnye, hogy lehetőség van gyorsan interaktív kapcsolatot létesíteni az üzleti partnerekkel. Ehhez pedig - ellentétben egy hagyományos kiállítással - nem kell elmozdulni otthonról vagy az irodából, így időt és költséget lehet megtakarítani általa. Az eszköz minden olyan megbeszélésre alkalmas, ahol képpel, hanggal, leírt szóval, szemléltetéssel vagy elektronikus anyagok kicserélésével sikeresen lehet kommunikálni.
A cégek az infopultot saját designjuk szerint alakíthatják ki - akár 3D-s elemekkel illusztrálva -, így egyfajta reklámértéke is lehet a felületnek. A virtuális börzén termékbemutató anyagokat helyezhetnek el, bemutatkozó kisfilmeket, prezentációkat mutathatnak be, chatelhetnek az érdeklődőkkel, videokonferenciát tarthatnak. További előny, hogy a szolgáltatók egyszerre párhuzamosan tíz érdeklődővel is kapcsolatban lehetnek.
Miért jó virtuálisan, a HR Expón kiállítani?
A részvétel díja töredéke egy hagyományos kiállítás díjának
Időhatékony
Koncentrált a vevő elérhetőség
A hagyományos kiállításokkal szemben interaktív lehetőség van multimédiás anyagok bemutatására
Biztosított a hatékonyság mérhetősége, vagyis a szolgáltató visszajelzést kap arról, hányan, mikor érdeklődtek iránta
A HR Portal az infopult (virtuális stand) funkcióval bővítette HR Katalógusát is, bízva abban, hogy hamarosan egyre több cég ismeri fel az infopultban rejlő lehetőségeket, elvégre a 21. századi informatikai megoldások egyre jobban igazodnak a felgyorsult piacgazdaság elvárásaihoz. Nem véletlen, hogy Nyugat-Európában már elterjedtek és sikeresek a virtuális kiállítások. Az első HR Expóra közel tízezer látogatót várnak, többek között HR-generalistákat, HR-specialistákat, tanácsadókat, HR menedzsereket, csoportvezetőket, ügyvezetőket, marketing, sales és financial menedzsereket.
Arról, hogy miként kell elképzelni egy virtuális kiállítást, a HR Portal interaktív bemutatót tart szeptember 2-án délelőtt 10.30-tól a www.hrexpo.hu weboldalon, ahol az expóról valamint a technikai hátterét biztosító információs pult használatáról is tájékoztatják az érdeklődőket.
Az infopult használata nem igényel különösebb informatikai tudást, csupán egy jó minőségű webkamerát és egy head-setet kell beszereznie a kiállítónak. Az új alkalmazás előnye, hogy lehetőség van gyorsan interaktív kapcsolatot létesíteni az üzleti partnerekkel. Ehhez pedig - ellentétben egy hagyományos kiállítással - nem kell elmozdulni otthonról vagy az irodából, így időt és költséget lehet megtakarítani általa. Az eszköz minden olyan megbeszélésre alkalmas, ahol képpel, hanggal, leírt szóval, szemléltetéssel vagy elektronikus anyagok kicserélésével sikeresen lehet kommunikálni.
A cégek az infopultot saját designjuk szerint alakíthatják ki - akár 3D-s elemekkel illusztrálva -, így egyfajta reklámértéke is lehet a felületnek. A virtuális börzén termékbemutató anyagokat helyezhetnek el, bemutatkozó kisfilmeket, prezentációkat mutathatnak be, chatelhetnek az érdeklődőkkel, videokonferenciát tarthatnak. További előny, hogy a szolgáltatók egyszerre párhuzamosan tíz érdeklődővel is kapcsolatban lehetnek.
Miért jó virtuálisan, a HR Expón kiállítani?
A HR Portal az infopult (virtuális stand) funkcióval bővítette HR Katalógusát is, bízva abban, hogy hamarosan egyre több cég ismeri fel az infopultban rejlő lehetőségeket, elvégre a 21. századi informatikai megoldások egyre jobban igazodnak a felgyorsult piacgazdaság elvárásaihoz. Nem véletlen, hogy Nyugat-Európában már elterjedtek és sikeresek a virtuális kiállítások. Az első HR Expóra közel tízezer látogatót várnak, többek között HR-generalistákat, HR-specialistákat, tanácsadókat, HR menedzsereket, csoportvezetőket, ügyvezetőket, marketing, sales és financial menedzsereket.
Arról, hogy miként kell elképzelni egy virtuális kiállítást, a HR Portal interaktív bemutatót tart szeptember 2-án délelőtt 10.30-tól a www.hrexpo.hu weboldalon, ahol az expóról valamint a technikai hátterét biztosító információs pult használatáról is tájékoztatják az érdeklődőket.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
További cikkek
Nők a kormányművek mögött - Lányok Napja a Boschnál
A Bosch idén tizenegyedik alkalommal, négy helyszínen engedett bepillantást az autóipari innováció és gyártás világába a Lányok Napján. A Bosch... Teljes cikk
NAV: a mobilappban bárki ellenőrizheti adószámláját
Az alkalmazásban a foglalkoztatási adatok is lekérdezhetőek. Teljes cikk
Jobban aggódnak a munkájukért a magyar dolgozók, mint tavaly év végén
Előző évhez képest minimálisan ugyan, de kissé visszaesett a magyar munkavállalók optimista percepciója az aktuális munkahelyük fennmaradásával... Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Ez lesz a vállalati digitalizáció iránya 2024-ben 5 hónapja
- Virtuális asszisztens segítheti majd az emberek munkáját 12 hónapja
- A virtuális cégek és irodák is feladják a leckét a járvány után 3 éve
- Így fejleszd a hibrid csapatot – a blended learningé a jövő 3 éve
- Ismét 24 órás gyakornoki kiválasztást rendez a Magyar Telekom 3 éve
- Virtuális állásbörzét rendez a BGE 3 éve
- Virtuális túrán nézhetik meg a diákok, hogyan dolgoznak a cégeknél 3 éve
- Hogyan (ne) toborozz egy virtuális állásbörzén? 3 éve
- Jutalmat és online élményt! - így zárd az évet a munkahelyen 3 éve
- Ma rendezik a Cégek Éjszakáját 4 éve
- Így tárgyaljunk online 4 éve