kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Új, HR munkát segítő szoftverek jelentek meg

Zárásához közeledik a szegedi székhelyű TUDÁSKLASZTER Nonprofit Kft. projektje, amely az atipikus foglalkoztatási formák elterjesztését, azokat segítő eszközök fejlesztését valósította meg.

A célunk az volt, hogy olyan hosszútávon fenntartható projektet valósítsunk meg, amely a zárást követően is hatékonyan képes az eredmények elterjesztésére. Ennek keretében jött létre Szegeden Magyarország első családbarát közösségi irodája, valamint négy, a humánerőforrás menedzsmentet segítő szoftver.

A proaktív családbarát politika kialakítását támogató szoftverünk célja, hogy a kisvállalkozásoktól kezdve a multinacionális nagyvállalatokig mindenki számára lehetőséget nyújtsunk a családbarát vállalati tevékenységek tervezéséhez. A szoftver egy terv kidolgozását teszi lehetővé, amely a már meglévő tevékenységeket új vállalásokkal egészíti ki. Ehhez felelősöket és költségeket is lehet rendelni, így akár egy óra alatt elkészíthetjük cégünk Proaktív Családbarát Stratégiáját. A szoftver sajátossága, hogy képes a munkavállalói igények felmérésére is, csak egy linket kell továbbítani a munkatársaknak, amely egy rövid kérdőívet tartalmaz. A válaszok pedig beérkezésük után azonnal, grafikusan láthatóak a felületen. A program alkalmas az eredményesség mérésére is, ugyancsak egy kérdőív kiküldésével és automatikus összesítésével segíti a HR munkáját.

Az atipikus munkakör elemző szoftverünk annak a vizsgálatában nyújt segítséget, hogy adott munkakörök egy cégnél végezhetők-e bármilyen atipikus munka formában. A legújabb felmérések azt mutatják, hogy az atipikus munkavégzési formák egy része jól mérhető gazdasági előnyökkel jár a munkáltatók számára, azonban ezek csak akkor hatékonyak, ha minden felmerülő kockázatot számba vettünk bevezetésük előtt. A program ebben nyújt segítséget, a munkáltató adottságainak felmérésén túl, munkafeladatonként tudjuk segítségével elemezni, hogy az adott munkakör mely atipikus formában látható el a leghatékonyabban.

A harmadik általunk kifejlesztett szoftver egy androidos okostelefon alkalmazás. A mobil eszközök már a mindennapi munka részévé váltak, hasznosításuk a HR számára sem lehetetlen. A Munkaidőtükör arról nyújt információt a munkáltató és a munkavállalók számára, hogy mennyire hatékony a munkaidő kihasználása. A módszer régi, az alkalmazás új. A száraz adatokon túl grafikonos formában hasonlíthatjuk össze az egyes személyek, de csoportosítás segítségével, az egyes osztályok leterheltségét is. Megnézhetjük segítségével, hogy a tervezett munkafeladatok hány százalékát sikerült elvégezni, és mennyi az ad hoc feladatok aránya. Mivel a munkaidőtükör vezetése ellen a legnagyobb kritika, hogy sok időbe telik a kitöltése, ezért természetesen az erre fordított időt is rögzíti. Az eredmények feldolgozásához és a szükséges módosítások megtervezéséhez igény esetén szakértő munkatársat biztosítunk. A munkaidőtükör, mint HR eszközt, nem rendszere alkalmazásra találták ki, általában 10 napos ciklust vizsgálunk, figyelembe véve az egyes osztályok eltérő időben történő leterheltségére. Az alkalmazás, nagyon kedvező áron, egy hónapig áll a munkáltatók rendelkezésére, ami elég arra, hogy feltérképezzünk egy adott jelenséget, és tanáccsal tudjunk szolgálni a felmerülő anomáliák kezelésére.

A negyedik kifejlesztett szoftverünket Személyes tudástérképnek neveztük el. Ezt is bátran használhatják a munkáltatók a munkaerő felmérésére, azonban ez elsősorban az egyéni képességekre, kompetenciákra fókuszál, tehát az egyes ember számára szolgál hasznos információkkal.

A szegedi Tudásklaszter Nonprofit Kft. néhány hónappal ezelőtt nyitotta meg családbarát közösségi irodáját Szegeden. A szervezet a gyermekvállalás után munkába visszatérő nők elhelyezkedését segítő RENATA – Regionális Női Atipikus Alkalmazások című projektjére mintegy 142 millió forintos Európai Uniós támogatást nyert. A Tó utcában kialakított új tér azonban sokkal több lehetőséget rejt magában.

Az innovatív ötlet ugyanis, az édesanyák képzésén, munkába helyezésén túl, a vállalkozóknak professzionális irodát, tárgyaló helyszínt és számos szolgáltatást biztosít.

6723 Szeged, Tó u. 4/b
[email protected]

www.tooffice.hu


+ 36 62 73-73-90

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk