kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

Új szervezeti felépítés az Accornál

2013. novemberében Sébastien Bazin, az Accor csoport elnök-vezérigazgatója bemutatta a szállodacsoport új stratégiáját. A cél érdekében egy új vállalati struktúrát hozott létre, amely bevezetésre került az Accornál. Az új felépítés keretében a vállalat két nagy operatív egységgé formálódik át: HotelServices – mint hotelüzemeltető és franchise átadó, illetve HotelInvest – mint hoteltulajdonos és befektető.

Az újonnan létrehozott közép-európai régió központja Németország. Az új régió Skandináviától Németországon és Ausztrián keresztül egészen Kelet-Európáig, a Balkánig nyúlik, és magába foglalja az összes országot, ahol a cég jelenleg szállodákat üzemeltet, különböző projektjei vannak, illetve projekteket tervez a jövőben. Németországon és Ausztrián kívül ezek az országok: Magyarország, Csehország, Szlovákia, Románia, Bulgária, Svédország, Horvátország és Albánia. Lengyelország a továbbiakban is megmarad különálló egységként. A jövőben az új közép-európai régió irányítása az Accor Németország központjából, Münchenből zajlik majd.


Egységes szervezet és felelősségi körök a régióban



Az Accor márkái három szegmensbe tartoznak: Economy & Budget márkák (ibis Family), középkategóriás (“midscale”) márkák (Mercure, Novotel, Suite Novotel) és Luxus & Felsőkategóriás márkák (Pullman, MGallery, Sofitel), mindhárom szegmens élén egy-egy igen tapasztalt vezető áll majd a HotelServices csapatból. A marketing feladatokat a “Brand Operations” részlegen belül központilag fogják össze és irányítják az összes márkára vonatkozólag.

A jövőben Michael Mücke egy kilenc fős vezetőségi csapattal irányítja a közép-európai régiót, melynek tagjai a következők:

  • Philippe Alanou, Senior Vice President Economy & Budget Operations - Közép-Európa
  • Christian Giraud, Vice President Franchise & Development - Közép-Európa
  • Marie-Agnes Guy, Vice President Business Analysis, Purchasing & IT - Közép-Európa
  • Eike Alexander Kraft, Vice President Corporate Communications, PR & CSR - Közép-Európa
  • Gregory Maliassas, Senior Vice President Luxury & Upscale Operations - Közép-Európa
  • Simone Niedenzu, Senior Vice President Brand Operations - Közép-Európa
  • Volkmar Pfaff, Senior Vice President Midscale Operations Közép-Európa
  • Daniela Schade, Senior Vice President Sales, Distribution & Revenue Management - Közép-Európa
  • Michael Verhoff, Senior Vice President Human Resources - Közép-Európa


  • Magyar és magyarországi képviselők a HotelServices közép-európai vezetésében:

  • Philippe Godard, Regionális Igazgató Luxus & Felsőkategóriás szegmens - Ausztriai és Kelet- Európa, a Sofitel Budapest Chain Bridge igazgatója
  • Bruno Vinette, Novotel Üzemeltetési Igazgató – Magyarország & Bulgária
  • Horváth Gábor, Mercure Üzemeltetési Igazgató – Magyarország & Szlovákia
  • Kormány Balázs, ibis Üzemeltetési Igazgató – Magyarország & Szlovákia
  • Popovits Éva, Értékesítési & Disztribúciós Igazgató – Magyarország & Bulgária
  • Király Zoltán, Brand Operations, Kommunikációs és PR Igazgató - Kelet-Európa


  • Fabien Valentin ugyancsak egységes struktúrát és felelősségi köröket vezetett be a HoteIInvest-en belül a közép-európai régióban. Az ő munkáját is egy kilenc fős vezetőségi csapat támogatja majd, amelynek fő feladata a vagyonkezelés és a pénzügyek kézbentartása lesz. A HotelInvest vezetőségi tagja az évek óta a magyarországi központban dolgozó Karim Boutemine, Közép – Európáért felelős Kontrolling Igazgató.
    • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
    További cikkek
    Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

    A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk

    Méltatlan elbocsátás zajlik a Teslánál: többen a biztonságiaktól tudták meg, hogy felmondtak nekik

    Egyes gyári alkalmazottak csak akkor vették észre, hogy elbocsátották őket, amikor nem működött a belépőkártyájuk és a biztonsági őrök... Teljes cikk

    A vendégmunkások nem létező jogai, avagy mire mutat rá az Autoliv-gyárban folyó sztrájk?

    A sopronkövesdi Autoliv-gyárban folyó sztrájk arra is felhívja a figyelmet, hogy a főleg kölcsönzött státuszban foglalkoztatott vendégmunkások... Teljes cikk