7 cikk a(z) branding címkével - 1. oldal

Amikor a Beckham márka túlnőtte a Unitedet - personal branding

4 éve “Aki konzekvensen vezet egy szakmai blogot, az a Google-keresések alapján előbbre kerül, és előbb-utóbb őt fogják megkeresni az adott téma szakértőjeként” - hozza fel példaként az énmárka építésére Papp-Váry Árpád branding szakértő, a Budapesti Metropolitan Egyetemen dékánja. Mit tegyen az a munkaadó, aki saját munkatársai márkáját építi fel? David Beckham personal brandingben túlnőtt munkaadóján. Teljes cikk...


Használják, de nem értik a Facebookot a kkv-k

10 éve Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok. Teljes cikk...


Keresik a vezetésben élenjáró cégeket

15 éve Mely vállalatok járnak élen a vezetésben? Kiderül a 2009. január 12-én induló Top Companies for Leaders globális felmérésből, melyen a világ bármely pontján működő szervezet részt vehet. A felmérést a Hewitt Associates nemzetközi tanácsadó cég a The RBL Grouppal és a Fortune magazinnal karöltve bonyolítja le. Teljes cikk...


A personal branding egyre fontosabb a vezetőknek

16 éve Az elmúlt éveket is figyelembe véve egyértelműnek tűnik az a trend, hogy a fejlődést két meghatározó tényező alakítja - a technológia és a személyiség. Napjainkban a személyiség szerepe előtérbe került, sokkal hamarabb döntünk ugyanis valamely személyiség, mint valamilyen termék, szolgáltatás mellett. Teljes cikk...


A vállalati márka támogatása, mint stratégiai HR-feladat

16 éve A vállalat azonosítására, értékrendjének közvetítésére a vállalati márka szolgál. Minden cégnek van saját elképzelése arról, hogy milyen szerepet tölt be a piacon, a társadalomban, hogy milyen fogyasztói igényeket elégít ki. A vállalati márkát a szervezet filozófiája, műszaki, technikai fejlettsége, termékeinek imázsa, kultúrája, humánpolitikája, kommunikációja határozza meg. Teljes cikk...


Toborzás és tehetség-gondozás - A legjobb cégek listája (II.rész)

19 éve Dr. John Sullivan, a San Francisco State University professzora több éves módszertani kutatásai eredményeként összeállított egy "benchmark listát" arról a 25 cégről, mely a toborzás és tehetség-gondozás területén példaértékű eredményt ért el és mértékadónak számít az Egyesült Államokban. Teljes cikk...


Toborzás és tehetséggondozás - A legjobb cégek listája

19 éve Dr. John Sullivan, a San Francisco State University professzora több éves módszertani kutatásai eredményeként összeállított egy "benchmark listát" arról a 25 cégről, mely a toborzás és tehetség-gondozás területén példaértékű eredményt ért el és mértékadónak számít az Egyesült Államokban. Teljes cikk...