17 cikk a(z) chatbot címkével - 1. oldal

10 perc után tudják, ha valakinek mentális problémája van - hol lesz a határa a virtuális asszisztensek képességeinek?

2 hónapja Sok számadat látott már napvilágot arról, hogy a munkaerőpiac különböző szegmenseiben hány ember munkáját tudja majd helyettesíteni a mesterséges intelligencia (AI). Ezek alapján az adminisztratív munkát, rendszerezést, szervezést végző asszisztensek joggal érezhetik fenyegetve magukat. A kutatás-fejlesztés egyre inkább a virtuális kollégák érzelmi intelligencia fejlesztését célozza - ez lenne a humán munkaerő eddig pótolhatatlannak vélt attribútuma, de azért nem eszik olyan forrón a kását - mutat rá a bbc.com cikke. Teljes cikk...


Egy héten belül visszatért az OpenAI élére a kirúgott vezérigazgató

4 hónapja Menesztése után nem sokkal újra a vezetői székben ülhet Sam Altman. Teljes cikk...


Kirúgták az OpenAI vezérigazgatóját, majd visszahívták

4 hónapja Nem sokkal a döntés után visszahívták a 38 éves szakembert. Teljes cikk...


Felmérés: a magyarok félnek a mesterséges intelligenciától

8 hónapja A magyar közösségi média felhasználók mindösszesen 13%-a használt már olyan alkalmazásokat, mint a ChatGPT és a DALL-E 2. A mesterséges intelligencia használatát óvatosság és félelem kíséri. A Sophos tanulmánya szerint 3 válaszadóból 2 úgy véli, hogy az AI programokba bevitt adatokkal visszaélhetnek az alkalmazások tulajdonosai vagy a kiberbűnözők. A felhasználók hasonló arányban aggódnak amiatt, hogy nem lesznek képesek megkülönböztetni az ember által létrehozott és az algoritmusok által írt tartalmakat. Teljes cikk...


Így készítsük fel cégünket a mesterséges intelligencia használatára

9 hónapja Miután a vállalatok áttértek a távmunkára és a rugalmas munkavégzésre, egy újabb komoly változás küszöbén állunk, A rugalmas munkavégzésre való áttéréshez hasonlóan a szervezet felkészítése a mesterséges intelligencia befogadására elsősorban a kultúrán és hozzáálláson múlik. Teljes cikk...


Mennyire forgatja fel a ChatGPT a szervezetfejlesztést?

9 hónapja Megírja a cikkeket, a tematikát, összegyűjti az anyagokat, forrásokat elemez, programot tervez... A mesterséges intelligencia rohamos léptekkel tör előre. Sokat és sokan írnak, beszélnek róla, valaki örül, mások megrémülnek, amikor az AI alapú szoftverek és a nyelvfeldolgozó rendszerek alkalmazásáról hallanak. Vajon hogyan fogja érinteni a szervezetfejlesztési folyamatainkat? Mit kezdhetünk az AI jelenlétével? Pálfi-Poczik Emese, az Arthur Hunt LTT üzletág vezető tanácsadójának írása. Teljes cikk...


Bemutatták az első mesterséges intelligencia által generált hírolvasót

12 hónapja A Fedha nevű hírolvasó bot a Kuwait News-nál áll munkába. Teljes cikk...


Mit tud Chat GPT a HR-ről? - itt a nagy teszt

1 éve December elején tette nyilvánossá az Open AI mesterséges intelligencia kutató cég chatbotját, a Chat GPT-t, amely minőségi ugrást jelent a korábbi fejlesztésekhez képest. A fél világ azóta erről beszél és teszteli. Megnéztük, mit tud a mesterséges intelligencia a HR-ről. Ha röviden kellene kísérletünket summázni, akkor meglepően sok mindent igen, ám azért még nem féltjük tartalomfejlesztőként a munkánkat… Teljes cikk...


Kik félthetik munkájukat leginkább a chatbotok elterjedése miatt?

1 éve A dolgozók több mint fele szerint a marketing és PR osztályokon lehetne bevezetni a chatbotot, ám a szektor dolgozói közül csak kevesen félnek ettől. Teljes cikk...


Robot-tanácsadók és chatbotok jelenthetik a bankok jövőjét?

2 éve Milyen fontosabb trendek figyelhetőek meg a bankok digitalizációjában? Hogyan fog kinézni a jövő bankja és milyen kompetenciákra lesz szüksége a jövő bankárának? És eltűnnek-e teljesen a bankfiókok? Többek között ezekről beszélt az Erste két szakértője Szögi Ágnes, a bank digitális csatornákért felelős vezetője és Zsömle Balázs, senior digitális termékmenedzser a Logiscool Exclusive legújabb adásában. Teljes cikk...


A toborzás új korszaka: Auchan Karrier chatbot

2 éve Aki HR osztályon dolgozik, az pontosan tudja, hogy a toborzási folyamatnak az egyik legidőigényesebb és legmonotonabb része a folyamatos egyeztetés. Teljes cikk...


Chatbotot vetett be a Nébih az ügyfélszolgálatán

4 éve Július 1-től Nébo a chatbot napi 24 órában várja a hívásokat a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) ügyfélszolgálatán. Bár Nébo egy robot, sosem ideges, jó a humora, és napról napra többet tud az élelmiszerlánc-biztonságról. Teljes cikk...


Válságkezelés: a belső kommunikáción múlhat a siker

4 éve A járvány okozta pánik nemcsak a kék-, hanem a fehérgalléros szektort is megrázza, drámaian felerősítve mások mellett a vállalatok belső kommunikációjának szerepét és fontosságát. Azok a cégek maradnak talpon, amelyek gyorsan reagálnak és hatékonyan tudják újjászervezni önmagukat. A Gyermelyi Vállalatcsoport és az Eisberg Hungary válságkezelő megoldását mutatjuk be. Teljes cikk...


A hideghívásoktól a véleményvezérekig, avagy miként alakul át a marketing 2018-ban?

6 éve A marketing folyamatosan változik, de a változás üteme is gyorsul. Közhelynek hangzik, éppen emiatt igaz - csak a közhelyek állják ki az idő próbáját. Ám aki megszokott módszerekkel próbálkozik a marketing területén, az a 2010-es évek végén szinte garantálja magának a bukást. Teljes cikk...


Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását

6 éve Népszerű stand-up komikussal, közismert életmódtanácsadóval és Junior Prima díjas színésszel startolnak a Telekom chatbotjai. A Csetrekészekkel új szintre lép a mentorálás a digitális térben, hiszen a tanácsokhoz bárki hozzáférhet, aki változtatni akar az életén. Teljes cikk...


Munkavállalók beilleszkedését segíti a chatbot

7 éve A kísérleti projekt lényege - amelyet a Person Group digitális marketingügynöksége, a The Cave -, hogy az újonnan belépő szakemberek minél könnyebben integrálódhassanak az ügynökség kultúrájába. Teljes cikk...