6 cikk a(z) chatbot címkével:

Chatbotot vetett be a Nébih az ügyfélszolgálatán

4 hónapja Július 1-től Nébo a chatbot napi 24 órában várja a hívásokat a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) ügyfélszolgálatán. Bár Nébo egy robot, sosem ideges, jó a humora, és napról napra többet tud az élelmiszerlánc-biztonságról. Teljes cikk...


Válságkezelés: a belső kommunikáción múlhat a siker

6 hónapja A járvány okozta pánik nemcsak a kék-, hanem a fehérgalléros szektort is megrázza, drámaian felerősítve mások mellett a vállalatok belső kommunikációjának szerepét és fontosságát. Azok a cégek maradnak talpon, amelyek gyorsan reagálnak és hatékonyan tudják újjászervezni önmagukat. A Gyermelyi Vállalatcsoport és az Eisberg Hungary válságkezelő megoldását mutatjuk be. Teljes cikk...


A hideghívásoktól a véleményvezérekig, avagy miként alakul át a marketing 2018-ban?

3 éve A marketing folyamatosan változik, de a változás üteme is gyorsul. Közhelynek hangzik, éppen emiatt igaz - csak a közhelyek állják ki az idő próbáját. Ám aki megszokott módszerekkel próbálkozik a marketing területén, az a 2010-es évek végén szinte garantálja magának a bukást. Teljes cikk...


Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását

3 éve Népszerű stand-up komikussal, közismert életmódtanácsadóval és Junior Prima díjas színésszel startolnak a Telekom chatbotjai. A Csetrekészekkel új szintre lép a mentorálás a digitális térben, hiszen a tanácsokhoz bárki hozzáférhet, aki változtatni akar az életén. Teljes cikk...


Munkavállalók beilleszkedését segíti a chatbot

3 éve A kísérleti projekt lényege - amelyet a Person Group digitális marketingügynöksége, a The Cave -, hogy az újonnan belépő szakemberek minél könnyebben integrálódhassanak az ügynökség kultúrájába. Teljes cikk...