kapubanner for mobile

9 cikk a(z) személyes márka címkével - 1. oldal

Személyes márkaépítés HR vezetőknek

2 éve A személyes márkád a saját identitásod: megmutatja, hogy ki vagy te, mit csinálsz, milyen értékeket képviselsz a vállalat, az ügyfelek és a közösségek felé és mindezt hogyan kommunikálod, mint HR vezető - írja Martin Gyöngyvér HR mentor friss blogbejegyzésében. Érdemes tudatosan építeni, mert az erős branddel rendelkezők szem előtt vannak kinevezéseknél, erősebb a kapcsolatrendszerük és az üzleti befolyásuk egyaránt. Gyöngyvér néhány tanácsot és példát is megoszt az olvasókkal. Teljes cikk...


A kapcsolatépítés munka, még ha közben jól is szórakozunk

8 éve A sikerhez tudáson, tehetségen és szerencsén kívül kapcsolatok is kellenek. Hazánkban most kezd elterjedni a kapcsolatépítő partikon való üzleti, szakmai ismerkedés szokása. Még el kell sajátítanunk ezt a fajta kultúrát, ahol a kapcsolatépítés oldott légkörben, parti-hangulatban, kellemes szórakozás, kötetlen beszélgetés közben történik, és ahol a saját személyiségünket és tudásunkat kell eladnunk, egészséges énmárkát, pozitív énképet kell közvetítenünk. Teljes cikk...


Úgy lássanak engem, amilyennek én gondolom magam

10 éve Leginkább a mai 40-esek kérnek a tanácsaiból - bár a cégen belül ők mondják meg a frankót, mégis el tudnak bizonytalanodni: merre tovább? Akár megfogadják, amit mond, akár nem, következménye lesz. A személyesmárka-építés szakértőjével, Gecser Ottóval beszélgettünk. Teljes cikk...


Online eszközök a személyes márkaépítésben

11 éve Hogyan tudnak segíteni a felhőben elérhető digitális szolgáltatások a személyes márkaépítésben? Hogyan kovácsolhatunk előnyt a munkaerőpiacon a web2-es megoldások használatával? A személyes márka építésének online eszközeiről Dunder Krisztián tartott előadást az Internet Hungary 2012 konferencián. Teljes cikk...


Munka multinál és szabadúszóként - elkezdődött a HR 2.0 Live második évada

11 éve Szeptember végén tartották a HR 2.0 Live második évadának nyitórendezvényét. A résztvevők kötetlen beszélgetéseken vitatták meg a munkájuk során felmerült problémákat, szakmai újdonságokat, függetlenül attól, hogy multinacionális szervezetben, közepes vállalatban vagy tanácsadó cégnél dolgoznak. A fő téma ezúttal az volt, mi jellemzi a munkavégzést egy multinál és milyen a magánszektorban dolgozni. Teljes cikk...


Az autentikus personal branding - valódi érték, vonzó tálalás

12 éve Gandhi és Lincoln természetétől messzebb nem is állhatott volna, hogy kiálljanak egy tömeg elé beszélni. Azokban a pillanatokban, amikor ezt mégis megtették, őket a történelmi pillanat felismerése, és nem a saját egójuk vezérelte, ezáltal pedig lenyűgöző, mobilizáló hatást tudtak tenni a környezetükre. Valódi üzenetük volt - írja a Krauthammer blog legfissebb bejegyzése. Teljes cikk...


Személyes márka nélkül nincs hosszú távú karrier

12 éve Kevés igazán nagy nevet szerzett HR szakember van hazánkban, ők is inkább már az idősebb generáció tagjai. A frissen végzetteknek viszont ma már egyetlen útjuk van arra, hogy elismert szakemberekké váljanak, hosszú távú karriert építsenek. Nyomot kell hagyniuk és meg kell különböztetniük magukat a többiektől. A személyes márkaépítés folyamatos fejlődést, szakmai elmélyülést igényel, ezen a téren viszont nem jeleskednek a magyar HR-esek. Teljes cikk...


Hogyan adjuk el magunkat az álláspiacon?

13 éve A "personal branding" egyre fontosabb a munkaerőpiacon, sok munkavállaló igyekszik egyfajta saját, személyes "márka" kialakításával megkülönböztetni magát, ami azt mutatja, hogy a dolgozók mind tudatosabban és határozottabban próbálják karrierjüket saját maguk alakítani. Teljes cikk...


A személyes marketing egyre inkább jellemző a magyarokra

13 éve Egyre több magyar munkavállaló igyekszik egyfajta saját, személyes "márka" kialakításával megkülönböztetni magát napjaink gyorsan változó munkaerőpiacán, ami része annak a trendnek, hogy a dolgozók mind tudatosabban és határozottabban próbálják meg karrierjüket saját maguk alakítani - írja a Kelly Services közleménye. Teljes cikk...