Megjelent: 3 éve

A KFC felfüggesztette a műszakvezetőt, a verekedő biztonsági őr elbocsátva

A Szabó Zoltán újságírót megverő biztonsági őrt elbocsátotta munkáltatója, egy alvállalkozó biztonsági cég, a műszakvezetőt, aki nem adta oda a vásárlók könyvét az újságírónak, a KFC felfüggesztette - írta lapunknak Fukcius Tamás, az AmRest Kft. ügyvezetője, a KFC regionális igazgatója. Hozzátette, hogy az ügy fényében munkatársaiknak újra oktatják a vendégek kezelésével kapcsolatos alapelveket, illetve panaszkezelési tréninget szerveznek.

Szabó Zoltánt, az Index újságíróját brutálisan megveret a biztonsági őr vasárnap este a Király utcai KFC-ben. Fukcius Tamás, az AmRest Kft. ügyvezetője, a KFC regionális igazgatója a HR Portalnak küldött állásfoglalásában leírta:

"Nagyon sajnáljuk a vasárnap este, a Király utcai éttermünkben történt eseményeket. Teljes mértékben vállaljuk a felelősséget a történtekért és hiszünk abban, hogy minden vendégünknek joga van, hogy a legjobb kiszolgálást és a legfinomabb ételeket élvezhesse nálunk, ezért megdöbbenéssel értesültünk a Király utcai KFC-ben történtekről. A biztonsági őr és néhány alkalmazottunk részéről tanúsított viselkedés teljes mértékben ellentétes a cég értékeivel, továbbá az általános emberi értékekkel, az udvariasság és a vendéglátás alapelveivel.

A sérülést szenvedett vendégünktől bocsánatot kérünk, felvettük vele a személyes kapcsolatot, hogy felajánljuk segítségünket, kárpótlásunkat.

Természetesen azonnal megkezdtük az eset kivizsgálását, jelen pillanatban a következőkről tudunk nyilatkozni:

- Habár az incidenst okozó biztonsági őr nem a mi alkalmazottunk, hanem egy alvállalkozó biztonsági szolgálaté, teljes felelősséget vállalunk a tetteiért. Már felvettük a kapcsolatot az alvállalkozó cég vezetésével és világossá tettük számukra, hogy az alkalmazottjaik effajta viselkedése elfogadhatatlan számunkra. Ennek fényében az érintett biztonsági őrt elbocsájtották. Annak érdekében, hogy megbizonyosodjunk, hogy a biztonsági szolgálatot nyújtó cég a mi alapértékeink szerint kezeli vendégeinket, a céggel való együttműködést felülvizsgáljuk.

- Felfüggesztettük az étterem műszakvezetőjét is, amíg az eset vizsgálata le nem zárul. Az ügy fényében munkatársainknak újra oktatjuk a vendégek kezelésével kapcsolatos alapelveinket illetve panaszkezelési tréninget szervezünk.

- Vendégünk nyilvános kérésének megfelelően örömmel támogatunk egy magyar karitatív szervezetet, alapítványt. Hiszünk benne, hogy minden cégnek támogatnia kell a közösséget. Ennek a célkitűzésnek megfelelően évek óta több karitatív szervezet működését támogatjuk Magyarországon, mint a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet, továbbá a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáját.

Még egyszer bocsánatot kérünk a történtekért. Ez egy elszigetelt eset, és nem összeegyeztethető azzal, ahogy a vendégeinket fogadni szeretnénk. Minden szükséges lépést megteszünk, hogy mindenki tiszteletteljes és vendégszerető kiszolgálásban részesüljön éttermeinkben” - mondta Fukcius Tamás, a KFC regionális igazgatója és az AmRest Kft. ügyvezetője.


  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Megugrott az igény a munkanélküliség elleni biztosítások iránt

Jelentősen nőtt a kereslet a munkanélküliség elleni biztosítások iránt. Akad olyan társaság, ahol március óta megduplázódtak a kárigények is. Teljes cikk

A bértámogatásban részt vevő 200 ezer emberből 5 ezret bocsátottak el

A bértámogatási programban résztvevő csaknem 200 ezer munkavállaló mindössze 2,46 százalékát, azaz kevesebb mint 5 ezer embert tartottak nyilván... Teljes cikk

Vírusválság: Minden ötödik cég elbocsátásra kényszerült

A szolgáltató szektort viselte meg leginkább a járványhelyzet - ez derül ki a CIB Bank friss kutatásából, amely a koronavírus hatásait vizsgálja a... Teljes cikk