Megjelent: 3 éve

A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű

Ha egy szervezet növekedésnek indul, egyszer csak eljön az a pont, amikor már nem tudja sikeresen kezelni papír-alapon a munkavállalókkal és a folyamataikkal kapcsolatos adatokat. De miért is kéne? 2023-at írunk, amikor legyen szó egy 20 fős kisvállalkozásról vagy egy 10 ezer fős multinacionális nagyvállalatról, az adatok digitális tárolása és elemzése minden cég számára hasznos lehet.

A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű

Mutatjuk, melyek egy személyügyi rendszer legfőbb előnyei!

#1 Javítja a HR hatékonyságát

Egy személyügyi HR szoftver egyik legnagyobb előnye, hogy az ismétlődő, adminisztratív feladatok automatizálhatók, vagy pedig az önkiszolgáló funkcionalitásnak köszönhetően átruházhatók azokra, akiket közvetlenül érint. (Például a távollétek igénylése az alkalmazottakra,  jóváhagyásuk a vezetőkre.)

#2 Javítja a munkavállalók felhasználói élményét

A munkavállalók megszokták, hogy mindent online intéznek. Online rendelnek ebédet, online vásárolnak ruhát, online foglalják le a nyaralásukat, miért pont a munkahelyükön kelljen nyomtatványokat kitöltögetniük ahelyett, hogy egy-két kattintással elintézhetnék az adminisztrációs feladataikat?

Ráadául ha a személyügyi HR szoftver integrálható más rendszerekkel is, mint például munkaidő- vagy cafeteria-nyilvántartó alkalmazásokkal, akkor tényleg csak egyszer kell bejelentkezniük, hogy egy helyen elintézhessék a szabadság-igénylést, cafeteria-nyilatkozattétetelt stb.

#3 Pénzt takarít meg

Egy személyügyi rendszer bevezetése és használata természetesen költségekkel jár, de közép- és hosszú távon az általa megtakarított idő csökkenti az emberierőforrás-költségeket, vagy pedig lehetővé teszi, hogy a HR munkatársai adminisztráció helyett stratégiai projektekkel foglalkozzanak.

#4 Támogatja a döntéshozatalt

Egy jó személyügyi szoftver lehetővé teszi, hogy a munkavállalók adatai könnyen elérhetők és elemezhetők legyenek. A valós idejű riportok segítségével a vezetők hatékonyabb döntéseket hozhatnak, valamint a HR hitelességéhez is hozzájárul, ha kezdeményezéseit adatelemzésekkel tudja alátámasztani.

#5 Segíti a jogszabályoknak történő megfelelést

Egy személyügyi rendszer minden személyi adatot és kapcsolódó információt egy helyen tárol, és automatizált emlékeztetőket küld, amennyiben valamilyen feladat adódik, így a szabályozásoknak való megfelelés is sokkal könnyebbé válik.

Most pedig mutatunk egy olyan személyügyi rendszert, amellyel a fenti előnyöket mind-mind élvezhetjük!

A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű: ABACUS ÖNKISZOLGÁLÓ SZEMÉLYÜGYI RENDSZER

  • Az Abacus Önkiszolgáló Személyügyi Rendszerének segítségével az összes munkavállalói adat egyetlen, biztonságos adatbázisban található, egyszerű riportálási és szerkesztési lehetőségekkel.
  • A rendszer összekapcsolható a bér- és egyéb programokkal is, így az adatokat elégendő csak egyszer módosítani, hogy a többi kapcsolt rendszerben is megváltoztatásra kerüljenek.
  • Önkiszolgáló funkciója révén a munkaidővel, cafeteriával, személyügyi adatokkal, munkabérjegyzékkel és egyéb dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációt maguk a munkavállalók is el tudják végezni.
  • Használatával felgyorsítható a kommunikáció, elkerülhető a duplikált adatrögzítés, csökkenthető a hibázás lehetősége, összességében hatékonyabb működés valósulhat meg.

Amennyiben érdeklődik az Abacus Önkiszolgáló, Személyügyi Rendszere iránt, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal.

 

  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
"Többek vagyunk azáltal, hogy más kultúrákkal is együttműködünk" - a Pannonjob és a Club Tihany megoldása a munkaerőhiányra

A vendéglátás és turizmus évek óta komoly munkaerő-piaci nehézségekkel küzd. Az elöregedő társadalom miatt általánosságban jellemző szűkülő... Teljes cikk

Stabil bérszámfejtés bizonytalan időkben: megoldás a magyar piac számára

Egy olyan régióban, ahol a stabilitás stratégiai előnnyé vált, a bérszámfejtés már nem csupán háttérfunkció — hanem a bizalom alapja. Teljes cikk

Empátia az algoritmusok között: így segít egy humán fejlesztő a HR-eseknek

AI, generációk, mentális egészség. Sok téma szorongatja a HR-t. Nagy az igény olyan külső szakértőkre, akik friss szemmel és rugalmas... Teljes cikk