A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű
Ha egy szervezet növekedésnek indul, egyszer csak eljön az a pont, amikor már nem tudja sikeresen kezelni papír-alapon a munkavállalókkal és a folyamataikkal kapcsolatos adatokat. De miért is kéne? 2023-at írunk, amikor legyen szó egy 20 fős kisvállalkozásról vagy egy 10 ezer fős multinacionális nagyvállalatról, az adatok digitális tárolása és elemzése minden cég számára hasznos lehet.
Mutatjuk, melyek egy személyügyi rendszer legfőbb előnyei!
#1 Javítja a HR hatékonyságát
Egy személyügyi HR szoftver egyik legnagyobb előnye, hogy az ismétlődő, adminisztratív feladatok automatizálhatók, vagy pedig az önkiszolgáló funkcionalitásnak köszönhetően átruházhatók azokra, akiket közvetlenül érint. (Például a távollétek igénylése az alkalmazottakra, jóváhagyásuk a vezetőkre.)
#2 Javítja a munkavállalók felhasználói élményét
A munkavállalók megszokták, hogy mindent online intéznek. Online rendelnek ebédet, online vásárolnak ruhát, online foglalják le a nyaralásukat, miért pont a munkahelyükön kelljen nyomtatványokat kitöltögetniük ahelyett, hogy egy-két kattintással elintézhetnék az adminisztrációs feladataikat?
Ráadául ha a személyügyi HR szoftver integrálható más rendszerekkel is, mint például munkaidő- vagy cafeteria-nyilvántartó alkalmazásokkal, akkor tényleg csak egyszer kell bejelentkezniük, hogy egy helyen elintézhessék a szabadság-igénylést, cafeteria-nyilatkozattétetelt stb.
#3 Pénzt takarít meg
Egy személyügyi rendszer bevezetése és használata természetesen költségekkel jár, de közép- és hosszú távon az általa megtakarított idő csökkenti az emberierőforrás-költségeket, vagy pedig lehetővé teszi, hogy a HR munkatársai adminisztráció helyett stratégiai projektekkel foglalkozzanak.
#4 Támogatja a döntéshozatalt
Egy jó személyügyi szoftver lehetővé teszi, hogy a munkavállalók adatai könnyen elérhetők és elemezhetők legyenek. A valós idejű riportok segítségével a vezetők hatékonyabb döntéseket hozhatnak, valamint a HR hitelességéhez is hozzájárul, ha kezdeményezéseit adatelemzésekkel tudja alátámasztani.
#5 Segíti a jogszabályoknak történő megfelelést
Egy személyügyi rendszer minden személyi adatot és kapcsolódó információt egy helyen tárol, és automatizált emlékeztetőket küld, amennyiben valamilyen feladat adódik, így a szabályozásoknak való megfelelés is sokkal könnyebbé válik.
Most pedig mutatunk egy olyan személyügyi rendszert, amellyel a fenti előnyöket mind-mind élvezhetjük!
A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű: ABACUS ÖNKISZOLGÁLÓ SZEMÉLYÜGYI RENDSZER
- Az Abacus Önkiszolgáló Személyügyi Rendszerének segítségével az összes munkavállalói adat egyetlen, biztonságos adatbázisban található, egyszerű riportálási és szerkesztési lehetőségekkel.
- A rendszer összekapcsolható a bér- és egyéb programokkal is, így az adatokat elégendő csak egyszer módosítani, hogy a többi kapcsolt rendszerben is megváltoztatásra kerüljenek.
- Önkiszolgáló funkciója révén a munkaidővel, cafeteriával, személyügyi adatokkal, munkabérjegyzékkel és egyéb dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációt maguk a munkavállalók is el tudják végezni.
- Használatával felgyorsítható a kommunikáció, elkerülhető a duplikált adatrögzítés, csökkenthető a hibázás lehetősége, összességében hatékonyabb működés valósulhat meg.
Amennyiben érdeklődik az Abacus Önkiszolgáló, Személyügyi Rendszere iránt, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal.
- 2023.03.30euChance KLUB Elindult az euChance program, melynek egyik kulcs eleme a networking lehetőséget biztosító euChance KLUB. Szeretettel meghívjuk a 2023-as év első eseményére. 2023. március 30. 9:00-11:00 Nem Adom Fel Kávézó 1086 Budapest, Magdolna utca 1.
Részletek
Jegyek
- 2023.04.28Vezetői Best Practice Fórum VEZETŐI ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ, MOTIVÁCIÓ A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása
Részletek
Jegyek
- 2023.05.10Foglalkoztatás 3.0 Nyissunk együtt a munkaerőpiac új lehetőségei felé! Hogyan lehet sikeres a 3. országból történő toborzás? Milyen munkaerőpiaci problémákat orvosolhatunk vele? Mekkora erőforrást és pénzt igényel a folyamat? Hogyan érdemes belevágni? A HR Portal és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) által közösen szervezett Foglalkoztatás 3.0 konferenciának fókuszában az Mt. 2022, év végi EU-s jogharmonizációja, valamint a 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatása áll.
Részletek
Jegyek
- 2023.05.18Lean Konferencia Lean és digitális transzformáció Lean, energiahatékonyság, folyamatfejlesztés.
Részletek
Jegyek
A szakemberhiány a legnagyobb kihívás, amellyel a vállalatok a digitális technológiák bevezetése során szembesülnek. Teljes cikk
A Mars saját tapasztalataival segíti a kutyabarát irodák kialakítását. Teljes cikk
dr. Mihalik Zsuzsát, az All You Can Move alapító tulajdonosát kérdeztük az aktuális sportpiaci helyzetről és a munkáltatói gondoskodás megtérüléséről. Teljes cikk
- Jelentősen egyszerűsíthetik a foglalkoztatói adatszolgáltatást 11 hónapja
- A regionális siker egyik titka a 70 százalékkal magasabb bér 13 hónapja
- 30 milliárd forintos program indul a falvakban működő kisvállalkozásoknak 1 éve
- Íme, a legfontosabb munkáltatói feladatok év végéig 1 éve
- Kiva: Fontos tájékoztatás érkezik a napokban, közel 100 ezer cég lehet érintett 1 éve
- A kisvállalkozók harmada aggódik az ünnepi forgalom elmaradása miatt 1 éve
- Iposz: a hitelmoratórium meghosszabbítása segítség a rászoruló kisvállalkozásoknak 2 éve
- Elindult az eMAG kisvállalkozásokat segítő programja 2 éve
- Temethetjük a munkaköri leírást? 2 éve
- Kérniük sem kell, 120 ezer vállalkozásnak nem kell katát fizetnie áprilisra sem 2 éve
- Egyre bizakodóbbak a kisvállalkozások 2 éve