kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

A siker záloga a hozzáállásban van

Manapság nem elég, hogy egy piacképes termékünk legyen, a siker nagyban múlik a hozzáálláson is! A gazdasági világ sebessége, kínálati bősége nem enged meg dilettáns megközelítést, sőt, kifejezetten professzionális hozzáállást kíván meg azoktól, akik mérhető szeletet akarnak kihasítani maguknak a piaci keresletből.

Bár valószínű nem is gondolnánk, de nem a fogyasztók veszik először észre a dilettáns hozzáállást, hanem maguk azok, akik csinálják. Mégpedig azért, mert nem lesz a munkájukban semmi megelégedés, semmi, ami büszkeséget okozhat nekik. Aki már átélte tudja, hogy ha a munka eredménye nem okoz semmi megelégedést, semmit, ami büszkeségre adhat okot, akkor bizony hamar jön a kiégés, a monotónia és csak nyűgnek fogjuk érezni a munkánkat.

A titok a standardokban és a képzettségben van. Bármi is legyen az a munka, ki kell alakítani a standardokat, ami szerint folyamatosan magas minőségben és mennyiségben lehet végezni a munkát és ki kell képezni minden munkatársat, hogy „becsukott szemmel” tudják mi a dolguk, és hogyan kell azt csinálniuk.

Egy jó vezető tudja, hogy nem működik a „mélyvízbe dobás”. Az új munkatársakat képezni kell, betanítani a munkakörükre, amíg nem tudja magabiztosan végezni a munkáját. Csak ezt követően szabad teljes felelősséget adni neki.

Minden munkakörre lemodellezhető, mit is jelent ez pontosan, legyen az gépkezelés, ügyfélszolgálati munka, értékesítői feladat, osztályvezetői beosztás, vagy akár ügyvezetői munkakör. Ha valaki nem tudja kapásból elmondani, felsorolni, hogy mi az ő munkakörének a célja, a feladati, eszközei, azt, hogy hogyan kell végezni ezeket a feladatokat, valamint mi az elvárt termék (eredmény), és akár azt, hogy hogyan lehet mérni a munkájának az eredményét, akkor még komoly tartalékok lehetnek az ő kapacitásában!

Alakítson ki önmagában és munkatársaiban professzionális hozzáállást és érje el csapata teljesítőképességének maximumát. A kompetencia fejleszthető, képzés és gyakorlás kérdése az egész.

Nagy Béla
Comline Budapest Kft.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Vissza az irodába és vissza a múltba - miért kezdenek főnökösködni a vezetők?

A járvány utáni évek rugalmassága leáldozóban van: egyre több cégvezető követeli vissza dolgozóit az irodába, szigorítja a teljesítménymérést... Teljes cikk

24 ezer tanár teljesen kimaradt, a többieknek morzsák jutottak a béremelésből

Összesen 24 192 pedagógus maradt ki az idei őszi béremelésből – derül ki a Klebelsberg Központ adataiból. A teljesítményértékelés alapján a... Teljes cikk

Így változik a teljesítményértékelés a globális IT-szektorban

Az IT-óriás Infosys elindította éves teljesítményértékelési ciklusát, amelyben a hangsúly az önreflexión, a készségfejlesztésen és a... Teljes cikk