kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Adminisztrátor

Az adminisztrátor állást betöltő személy fő feladata, hogy a rábízott adminisztrációs feladatokat elvégezze és folytassa a vállalat levelezéseit.

Ezek mellett előkészít szerződéseket is. Az egyik fő elvárás, hogy az adminisztrációt végző személy ismerje és tudja mindennapi szinten használni a Microsoft Office programokat. Az angol nyelv ismeretét általában elvárják. Munkák adminisztrátoroknak könnyen találhatóak az Állásportál.hu-n.

Adminisztrátor állás feladatai:
- adminisztráció
- adminisztratív feladatok, napi adminisztrációs feladatok ellátása
- levelezés, postázás, e-mailek kezelése
- szerződések előkészítése, rendszerezése
- számlázással kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- iratok, dokumentumok rendszerezése
- helyszíni adatok elemzése és értelmezése
- telefonhívások kezelése, kapcsolattartás partnerekkel
- partneradatok rögzítése
- nyilvántartások készítése, kommunikáció

Elvárások
Az egyik fő elvárás az adminisztrátor állásoknál, hogy az adminisztrációt végző személy ismerje és tudja mindennapi szinten használni a Microsoft Office programokat (Excel, Word, stb.). Ezek mellett általában elvárás legalább egy idegen nyelv ismerete, amely vagy német vagy angol, és ennek a nyelvnek a szakmai szintű ismerete. Fontos még a jó kommunikációs képesség és a precíz, pontos munkavégzés.
Munkarend
Általában heti 40 óra, hétfőtől péntekig, egy műszakban.
Juttatások
Az alapbér mellett az adminisztátor állásokban dolgozó személy számíthat bónuszokra vagy egyéb juttatásokra. Általában jár munkaköri pótlék és teljesítményarányos prémiumok. A munkába járást is támogatják általában, az útiköltség térítésével vagy céges buszjárattal. Esetenként dolgozói kedvezmény is jár a munkavállalónak.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek