Megjelent: 12 éve

Az évértékelő is lehet hatásos

- Mit tehet az, akinek már nem maradt elég ideje, pénze karácsonyi parti rendezésére?

- Évek óta egyre több vállalat dönt úgy, hogy nem a karácsonyi partit teszi a fő rendezvényévé. A decemberi időszak mindenki számára zsúfolt, sok menedzser ismeri azt az érzést, amikor úgy esünk be a karácsonyfa alá, hogy kimerülten, túlpörögve mindenre vágyunk, csak épp felhajtásra nem. Aki ezt az ünnepet meghagyja annak, ami eredetileg volt: meghitt családi együttlétnek, az sokat nyerhet vele. Január-februárban a dolgozók túl vannak egy nehéz időszakon, felszabadultak egy nagyon komoly nyomás alól, nyitottá válnak a helyzetelemzésre. Ilyen lelkiállapotban sokkal könnyebb őszintén megünnepelni egy szerencsésen lezárt évet és új papírt, új ceruzát elővéve belekezdeni a következő feladatokba.

A vállalati rendezvény ma már nem lehet öncélú együttlét, az utóbbi években felerősödött a kommunikációs hatás jelentősége. A vezetőknek kevés lehetősége van arra, hogy ne csak közvetlen kollégáikkal osszák meg a gondolataikat, irányvonalakat, hanem az egész cégnek átadják azokat. Márpedig az új helyzetekre csak közös erőfeszítésekkel lehet felkészülni.

- Milyennek kell lennie egy ilyen típusú rendezvényen a produkciónak?

- Az évek során nagy tapasztalatot halmoztunk fel azt illetően, hogy miként lehet ez könnyed, mégis komoly, nagyvonalú és attraktív, nem túl megterhelő, de kellően informatív. Sok elvárásnak kell megfelelni, de a legfontosabb, hogy a produkció épp a megfelelő súlyú legyen, nem lehet túl hangsúlyos, ami elvonja a figyelmet az üzleti célokról, de semmiképp sem lehet semmitmondó, mert az nagyon le tudja rombolni a cégről alkotott képet.

- Milyen produkciók számítanak trendinek manapság?

- Ma már az ember fellép a villamosra és azt látja, hogy az utasok 70 százaléka valamilyen fülhallgatóval utazik, vagy zenelejátszón, vagy a telefonján, de valamilyen eszközön zenét hallgat. Ráadásul a zeneipar olyan "tökéletes" hangzásokat produkál, hogy a megfelelő eszközzel valóságos zenei élmény éri a hallgatót. Ebben a közegben egyre nehezebb újat, felejthetetlent alkotni. Ugyanakkor az emberek vágynak olyan produkciók befogadására, amelyek megérintik a lelkét, amelyek felrázzák az érzékeit, az alvó szerveket. Óriási sikereket szoktunk aratni a mozgásos, táncos, akrobatikus produkcióinkkal, ez nem csak a tomboló tapsból érzékelhető, de a székek alatt megbújó, ritmusra mozduló lábakból is. Úgy gondolom, ez a jövő irányvonala, nem véletlen, hogy a televízióban, de a nagyobb élő színpadokon is nagy sikerrel futnak a táncos produkciók.

Yoman&Yoman
  • 2021.04.23Szervezetfejlesztő (OD) Tanácsadó képzés Egyesítettük a Sämling Solution, a FranklinCovey és vendégelőadóink tudását és tapasztalatát, hogy a résztvevők „soft” és „hard” típusú fejlesztések koordinálására és támogatása is képesek legyenek. Mindazoknak akik Belső munkatársként vagy Külső tanácsadóként vezetnek vagy támogatnak szervezetfejlesztési folyamatokat. Részletek Jegyek
  • 2021.04.252 Napos Scrum Master képzés online, élő videokonferenciás Az agilis működés motorja a Scrum Master, aki biztosítja a hatékony csapatmunkát és kezeli az átalakulás során kialakuló feszültségeket, konfliktusokat. Minden iparágban célszerű átállni agilis működésre, nem csak a szoftverfejlesztésben. Képezze ki kollégáit Scrum Masterré. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Így gyűrtük le a Covid-évet! - céges túlélési praktikák

Akadt, akit a “káoszkapitány” titulus energetizált, mások egy komplett gyászfolyamat végén fogadták el, hogy bizony most nincs protokoll,... Teljes cikk

HR kihívások a termelő-gyártó cégeknél 2021-ben

Gyorsaság, rugalmasság, kommunikáció, transzparencia - ezek a készségek és szükségletek hangzottak el legtöbbször a HR szakemberek szájából a HR... Teljes cikk

Hogyan kezelték a covid-helyzetet az üzleti szolgáltató központok?

Magyarországon működő nemzetközi üzleti szolgáltató központok körében (BSC) mérte fel a covidjárvány két hullámának hatásait kérdőíves... Teljes cikk