Megjelent: 15 éve

Az évértékelő is lehet hatásos

Évek óta egyre több vállalat dönt úgy, hogy nem a karácsonyi partit teszi a fő rendezvényévé. A december mindenkinek zsúfolt, sok menedzser gyakran úgy esik be a karácsonyfa alá, hogy kimerülten, túlpörögve mindenre vágyik, csak felhajtásra nem. Aki ezt az ünnepet meghagyja meghitt családi együttlétnek, az Kováts Tibor, a Yoman&Yoman Produkciós Iroda tulajdonosa és ügyvezető igazgatója szerint sokat nyerhet.

- Mit tehet az, akinek már nem maradt elég ideje, pénze karácsonyi parti rendezésére?

- Évek óta egyre több vállalat dönt úgy, hogy nem a karácsonyi partit teszi a fő rendezvényévé. A decemberi időszak mindenki számára zsúfolt, sok menedzser ismeri azt az érzést, amikor úgy esünk be a karácsonyfa alá, hogy kimerülten, túlpörögve mindenre vágyunk, csak épp felhajtásra nem. Aki ezt az ünnepet meghagyja annak, ami eredetileg volt: meghitt családi együttlétnek, az sokat nyerhet vele. Január-februárban a dolgozók túl vannak egy nehéz időszakon, felszabadultak egy nagyon komoly nyomás alól, nyitottá válnak a helyzetelemzésre. Ilyen lelkiállapotban sokkal könnyebb őszintén megünnepelni egy szerencsésen lezárt évet és új papírt, új ceruzát elővéve belekezdeni a következő feladatokba.

A vállalati rendezvény ma már nem lehet öncélú együttlét, az utóbbi években felerősödött a kommunikációs hatás jelentősége. A vezetőknek kevés lehetősége van arra, hogy ne csak közvetlen kollégáikkal osszák meg a gondolataikat, irányvonalakat, hanem az egész cégnek átadják azokat. Márpedig az új helyzetekre csak közös erőfeszítésekkel lehet felkészülni.

- Milyennek kell lennie egy ilyen típusú rendezvényen a produkciónak?

- Az évek során nagy tapasztalatot halmoztunk fel azt illetően, hogy miként lehet ez könnyed, mégis komoly, nagyvonalú és attraktív, nem túl megterhelő, de kellően informatív. Sok elvárásnak kell megfelelni, de a legfontosabb, hogy a produkció épp a megfelelő súlyú legyen, nem lehet túl hangsúlyos, ami elvonja a figyelmet az üzleti célokról, de semmiképp sem lehet semmitmondó, mert az nagyon le tudja rombolni a cégről alkotott képet.

- Milyen produkciók számítanak trendinek manapság?

- Ma már az ember fellép a villamosra és azt látja, hogy az utasok 70 százaléka valamilyen fülhallgatóval utazik, vagy zenelejátszón, vagy a telefonján, de valamilyen eszközön zenét hallgat. Ráadásul a zeneipar olyan "tökéletes" hangzásokat produkál, hogy a megfelelő eszközzel valóságos zenei élmény éri a hallgatót. Ebben a közegben egyre nehezebb újat, felejthetetlent alkotni. Ugyanakkor az emberek vágynak olyan produkciók befogadására, amelyek megérintik a lelkét, amelyek felrázzák az érzékeit, az alvó szerveket. Óriási sikereket szoktunk aratni a mozgásos, táncos, akrobatikus produkcióinkkal, ez nem csak a tomboló tapsból érzékelhető, de a székek alatt megbújó, ritmusra mozduló lábakból is. Úgy gondolom, ez a jövő irányvonala, nem véletlen, hogy a televízióban, de a nagyobb élő színpadokon is nagy sikerrel futnak a táncos produkciók.

Yoman&Yoman
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Kiábrándítóan lassan növekszik a női vezetők száma - mutatjuk, hogy befolyásolja ezt a rugalmas munkavégzés

Miközben a nők által betöltött felsővezetői pozíciók aránya világszerte 19,4%-ról 33,5%-ra nőtt két évtized alatt, a fejlődés... Teljes cikk

Hogyan építsük a vállalati kultúrát hibrid munkavégzés esetén?

A csapatépítés ösztönzésével, az eredmények jutalmazásával, a kommunikáció támogatásával és a munka-magánélet egyensúlyának... Teljes cikk

Így járulhat hozzá a HR a vállalati sikerhez: a HR-es mint az üzleti stratégiaalkotás résztvevője

A HR szakembereknek részt kell venniük az üzleti stratégiaalkotásban, ennek érdekében érdekében szükséges az üzleti gondolkodás fejlesztése, hogy... Teljes cikk