Ezen a 10 dolgon változtass és szeretni fognak a munkahelyeden
Szeretnéd, hogy a kollégáid jobban szeressenek, de nem tudod mit tegyél ennek érdekében? Lehet, hogy inkább azt kellene tudnod, hogy mit ne csinál - írja a Forbes.
- Ne szakíts félbe másokat, mikor azok beszélnek - Ez tiszteletlenséget fejez ki. Maradj csendben, hallgasd meg a másikat, gondold át amit mondd, és csak utána beszélj.
- Ne késs a megbeszélésekről - Ne játssz mások idejével.
- Ne kezdd a saját meetinget késve - Bár úgy tűnhet, hogy jó ötlet utolsóként érkezni egy megbeszélésre, ez nem így van.
- Ne tarts céltalan megbeszélést - ha nincs napirendje, nincsenek céljai a megbeszélésnek, akkor gyorsan az agyára mész a kollégáknak, főnöknek, beosztottnak egyaránt. Anyagilag sem jó dolog 1-2 órára kizökkenteni őket a munkából.
- Ne beszélj túl sokat egy értekezleten - Senki sem szereti, ha valaki túlzottan sokat hangoztatja a saját gondolatait, adj teret másoknak is.
- Ne foglalkozz más dolgokkal egy megbeszélésen - A multitasking általában nem túl hatékony, főleg nem egy megbeszélésen.
- Ne hagyj mosatlant a közös konyhában - Ebbe beletartozik a kávés bögre is.
- Ne kiabálj - Próbálj racionálisan érvelni, tárgyalj, köss kompromisszumot, de semmiképp se kiabálj.
- Ne tarts megbeszélést a saját helyeden - sokkal jobb a meetinget egy külön helyiségben, vagy konferenciateremben tartani.
- Ne mulaszd el a határidőket - Ez nagyon fontos, hiszen akár mások munkája is csúszhat, ha te nem készülsz el a saját feladatoddal.
Forbes