Fontos a társadalmi hasznosság érzése
Iain McLaughin, a KPMG globális toborzási vezetője szerint a felmérés megerősíti azt a tendenciát, hogy az Y generáció különös motivációt érez arra, hogy olyan munkát végezzen, amely társadalmilag hasznos, és olyan szervezetnek lehessen a tagja, amelyről azt érzi, hogy pozitívan hat a világra. “Ehhez szorosan társul a tanulás, a készségek elsajátítása és a gyors tapasztalatszerzés iránt érzett ambíció, ami segíti őket szakmai előmenetelükben.”
A nemzetközi felmérésben 308 magyar diák vett részt. Ők hasonló elvárásokkal indulnak a munkaerőpiacon, mint más országbeli társaik azzal a különbséggel, hogy számukra - az általuk legtöbbet említett motiváló tényezők a fejlődés és tanulás, valamint a nemzetközi tapasztalatok megszerzése, - a versenyképes fizetés illetve a rugalmas munkavégzés is kiemelt szerepet játszik.
Emri Zsuzsanna, a KPMG magyarországi HR-vezetője az eredmények kapcsán elmondta: „Innovatív, határozott jövőképpel rendelkező cégként számunkra kiemelten fontos a diákok és pályakezdők véleménye, valamint a közös gondolkodás a jövőről. Ehhez nagymértékben hozzájárul a KPMG nemzetközi felmérése, melynek eredményei alapján tovább fejleszthetjük kiválasztási folyamatunkat. ”
Cikkünk több oldalas! Lapozzon!
1. oldal - Így választanak munkahelyet a pályakezdők legjobbjai
2. oldal - Fontos a társadalmi hasznosság érzése