Megjelent: 2 éve

Kitüntetett autóbusz-vezetők: 9 ezerszer kerülték meg a Földet baleset nélkül

Közel 460 munkavállaló teljesítményét jutalmazta idén a Volánbusz kitüntetéssel, illetve elismeréssel – közülük mintegy 300 autóbusz-vezető vehetett át díjat balesetmentes közlekedésért.

A Volánbusz minden évben kitünteti azokat az autóbusz-vezetőit, akik biztonságban, balesetek nélkül juttatják el a mindennapokban az utasokat céljukhoz. A Balesetmentes Közlekedésért kitüntetés valamelyik fokozatát idén közel 300 munkatárs vehette át:

  • 1.000.000 kilométert 146-an,
  • 1.250.000 kilométert 90-en,
  • 1.500.000 kilométert 33-an,
  • 1.750.000 kilométert 13-an,
  • 2.000.000 kilométert 9-en,
  • 2.250.000 kilométert 5-en vezettek le balesetmentesen eddigi pályafutásuk során.
  • Idén egyetlen autóbusz-vezető érkezett el a 2,5 millió balesetmentes kilométerig – ő több mint három és fél évtizede szállítja az utasokat.

A díjazott autóbusz-vezetők hibátlan teljesítményükkel, a balesetmentesen megtett kilométerekkel akár kilencezerszer is megkerülhették volna a Földet.

A közlekedési társaság mintegy 10 ezer autóbusz-vezetőt foglalkoztat, akik rendkívüli tapasztalattal és rutinnal felvértezve végzik munkájukat. Nagy felelősség hárul rájuk, hiszen napi több százezer utas biztonsága, testi épsége múlik rajtuk. Legtöbbjük nemcsak feladatként, hanem hivatásként tekint munkájára, megbecsüli járművét, sokan családi példát vagy gyermekkori álmot követve választják ezt a szakmát és a vállalatot.

Az autóbusz-vezetőkön kívül 160 volánbuszos munkavállaló részesült magas szintű – főigazgatói vagy igazgatói – elismerésben. Az ő esetükben a többéves, évtizedes munkát, a megbízhatóságot, a példaértékű elkötelezettséget értékelte és jutalmazta a Volánbusz.

Mosóczi László, a MÁV-START és a Volánbusz közös vezérigazgatója a központi régió budapesti ünnepségén hangsúlyozta: „Az ország- és vármegyebérletek bevezetésének köszönhetően jelentősen nőtt a közösségi közlekedés vonzereje. Míg a MÁV-START 175 millió, addig a Volánbusz 634 millió utazással számol idén, ami mindkét cég esetében figyelemre méltó növekedést jelent. A MÁV-HÉV és a GYSEV utasaival együtt közel 1 milliárd utazásról gondoskodik a négy meghatározó hazai közösségi közlekedési szolgáltató, s ez olyan teljesítmény, amit érdemes megőrizni és továbbfejleszteni. Ezt a célt szolgálja a Volánbusz és a MÁV-START integrációjának következő lépése is. A változásoknak köszönhetően a Volánbusznál dolgozók egzisztenciája még biztosabbá válhat a jövőben, a busztársaság és a MÁV-START megújult, közös vezetése pedig továbbra is számít a munkájukhoz, hivatásukhoz hű munkavállalókra.”

Mindenközben 25%-os béremelésért harcol a volánbusz-sofőrök egyik szakszervezete. A HR Portal utánajárt, vajon jogos vagy túlzó-e a követelés. 

  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Vissza az irodába és vissza a múltba - miért kezdenek főnökösködni a vezetők?

A járvány utáni évek rugalmassága leáldozóban van: egyre több cégvezető követeli vissza dolgozóit az irodába, szigorítja a teljesítménymérést... Teljes cikk

24 ezer tanár teljesen kimaradt, a többieknek morzsák jutottak a béremelésből

Összesen 24 192 pedagógus maradt ki az idei őszi béremelésből – derül ki a Klebelsberg Központ adataiból. A teljesítményértékelés alapján a... Teljes cikk

Így változik a teljesítményértékelés a globális IT-szektorban

Az IT-óriás Infosys elindította éves teljesítményértékelési ciklusát, amelyben a hangsúly az önreflexión, a készségfejlesztésen és a... Teljes cikk