Megjelent: 4 éve

Legyen az Év Felelős Foglalkoztatója!

300 nyitott gondolkodású résztvevő, 49 elkötelezett szervezet és működő gyakorlata, 4 szakmailag megalapozott elismerés, egy helyen. Tömören, számokban így tudjuk visszaidézni az OFA Nonprofit Kft. 2016-os díjátadó eseményét. De természetesen ennél sokkal többet jelentett: megszámlálhatatlan mosoly és megannyi munka van azok mögött a cégek mögött, akik tavaly úgy döntöttek, megmutatják a profit emberi arcát és pályáznak az „Év Felelős Foglalkoztatója” címre. A nagy sikerű díjátadót követően idén újra pályázatot hirdetünk „Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” címmel.

Ismét keressük Magyarország azon munkáltatóit, akik az emberi erőforrást vállalatuk legfontosabb értékeként kezelik, így annak megtartása érdekében erőfeszítéseket is tesznek. Napjainkban már egyre többen ismerik fel a felelős foglalkoztatás és a társadalmi szerepvállalás szükségességét. Egy felelős foglalkoztató olyan eszközöket alkalmaz és tevékenységeket folytat, amelyek a munkavállalók hosszú távú elkötelezettségét és elégedettségét növeli. Kiemelten fontosnak tartja a minőségi munkahelyek megteremtését, a munka-magánélet egyensúly megteremtését, a család-barát hozzáállást, a közösségteremtést, a fejlődési és előrelépési lehetőségek biztosítását, a képzést és fejlesztést, a csapatépítést, az egészségmegőrzést, a helyi közösségek és az egész társadalom fejlődését egyaránt. Ez a tudatos stratégia és emberi hozzáállás segít a munkavállalók elkötelezettségének növelésében és a fluktuáció kezelésében is. Az ebből fakadó hatások képesek hosszú távon pozitívan befolyásolni a vállalat eredményeit, a HR folyamatokat, a munkatársak közötti kapcsolatokat és a munkáltató külső és belső megítélését.

Legyen akár egy kis vállalkozás vagy globális szervezet, „Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat egy rendkívüli lehetőség arra, hogy széles körben bemutassa erőfeszítéseit és eredményeit, a potenciális munkavállalói számára bemutatkozzon, megismerje mások jó gyakorlatait és támogató kapcsolatrendszert építsen ki.

A pályázat célja a bátorítás és ösztönzés. Az OFA Nonprofit Kft. közvetítő szerepet vállalva, összegyűjti és díjazza azokat a magyarországi munkáltatókat, melyek hozzájárulnak e terület további fejlődéséhez, kiemelkedő és iránymutató tevékenységet folytatnak a foglalkoztatás területén. Hisszük, hogy az ilyen példák valódi motivációt nyújtanak azon foglalkoztatók számára, amelyek kevés tapasztalattal rendelkeznek e téren.

A 2017 novemberében Budapesten megrendezésre kerülő díjátadón és konferencián a tavalyi eseményhez méltóan, ismét neves előadók prezentálják majd a jelenlegi trendeket, változásokat és a felelős foglalkoztatásban rejlő további lehetőségeket, színes előadások és kerekasztal beszélgetések keretében.

Pályázat leadási határideje: 2017. október 6.
Díjátadó és konferencia: 2017 november


További részletekért és pályázati feltételekért kérjük, látogasson el az ofa.hu weboldalra, vagy kérjen információt a felelosfoglalkoztato@ofa.hu email címen.

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017.” programban együttműködő partnereink a HR Portál, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamra, valamint az Országos Humánmenedzsment Egyesület.

A cikket az OFA Nonprofit Kft. munkatársai állították össze.
  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
  • 2021.11.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Munkahelyi csapatok jelentkezését is várják az idei TeSzedd! akcióra

Szeptember 20-tól lehet regisztrálni a legnagyobb belföldi hulladékgyűjtő eseményre, a TeSzedd! - Önkéntesen a tiszta Magyarországért elnevezésű... Teljes cikk

Október elejéig lehet pályázni az idei Önkéntességért díjakra

Szeptember 6. és október 4. között várja a pályázatokat az Önkéntes Központ Alapítvány (ÖKA) az idei Önkéntességért díjakra. Négy kategóriában lehet pályázni. Teljes cikk

Az állatbarát irodák nagyban segíthetik az emberek munkába való visszatérését

A koronavírus járvány alatt sokan vásároltak vagy fogadtak örökbe háziállatot, és ők az irodai munkára való visszatéréskor új kihívással... Teljes cikk