Megjelent: 5 hónapja

Marketing munkatárs

A marketing munkatárs megszervezi, koordinálja egy vállalat marketingtevékenységét.

A marketingesek egy szolgáltatás vagy termék eladása érdekében próbálják elsősorban a potenciális vásárlók körében reklámozni a céget vagy az adott terméket. A marketing elmondható, hogy szinte minden iparág szerves részét képzi. Az elmúlt években a szociális médiafelületek berobbanásával a marketing egy új szintre emelkedett. Számos új marketing munkakör alakult ki az elmúlt időben (például: SEO Manager, Brand Assistant, Vállalati kommunikációs szakember). Munkák marketing munkatársaknak könnyen találhatóak az Állásportál.hu-n.

A marketing munkatárs állás feladatai:
- befolyásolni a közvéleményt a céggel, a termékeivel és/vagy szolgáltatásaival kapcsolatban
- reklámkampányokat kitalálni, kifejleszteni és koordinálni
- kialakítani különféle reklámstratégiákat
- javaslatok tétele a vezetőknek a marketinggel kapcsolatban
- marketingkutatás végzése (fogyasztási habitusok, preferenciák elemzése)
- piackutatás folytatása

Elvárások
A marketingeseknek az alapelvárás esetenként a középfokú végzettség, de gyakran a felsőfokú marketingből szerzett végzettség is szükséges. A szakmai tapasztalattal rendelkező embereket mindig szívesebben fogadják a munkáltatók. Legtöbbször fontos a Microsoft Office használatának képessége, esetleg felhasználói, de akár haladó szinten is. A marketingeseknek elengedhetetlen a kreatív gondolkodás, a nagyszerű kommunikációs képesség szóban és írásban és a vevőorientált személyiség. Előnyt jelenthet az angol nyelvtudás.

Munkarend
A marketing állásoknál gyakran lehetőséget biztosítanak egy bizonyos időtartamú home office-ra.

Juttatások
A marketing munkatársak az alapbérük mellett számtalan bónuszokban részesülhetnek a vállalttól, ahol dolgoznak. Előfordul, hogy biztosítják a munkához szükséges laptopokat, gépeket és telefonokat az alkalmazottaknak, amely megkönnyítheti a munkavégzést.
  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
  • 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek
További cikkek
12 órás munka

A munka világában előfordulnak olyan területek (például: termelőipar, turizmus), ahol a 12 órás munkavégzés az általános. Ezt a másfél napos... Teljes cikk

Pénzügyi asszisztens

A pénzügyi asszisztens (angolul: finance assistant) vagy pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy fő feladata az adott cég vagy vállalat... Teljes cikk

A válság sem fog az informatikusok fizetésén

A jelenlegi nehéz gazdasági helyzet sok szektorra hatással van, azonban az informatikai iparágat, és azon belül az IT munkaerőpiacot látszólag... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár