Megjelent: 4 éve

Szabadságtervezés, virtuális csapatmunka, felhő alapú számla - három okos megoldás vállalati szoftverekre

Okostelefonról, mozgás közben is irányíthatjuk vállalatunkat - és nem is kell ehhez mélyen a zsebbe nyúlni. Három olyan megoldást mutatunk be összeállításunkban, mely megkönnyíti a cégvezetők, a HR vezetők és az alkalmazottak életét egyaránt.

Számla a felhőből

A papír alapú számla világából sokan a felhő alapú számla világába ugranak, mert a magyar fejlesztésű, szamlazz.hu webes felületen használható, egyszerű, és korlátozásokkal ingyenes számlázó programmal kényeztet. Cikkünk írásakor több mint 13 ezer felhasználóval büszkélkedtek, a kiállított számlák mennyisége pedig meghaladta a 13,6 milliót.

A megoldás segítségével elektronikus vagy papír alapú számlát készíthetünk, felárért a postázást is vállalják. A bankkártyás fizetést is lehetővé teszik, persze ezért már külön fizetni és szerződni kell. Partnereink listáját az interneten található adatokból tölti ki, tehát mindig a legfrissebb adatokkal dolgozik. Olyan további automatizmusok segítik életünket, mint tömeges számlagenerálás, papír alapú számla elektronikus archiválása, ügyfelünk számlabefizetési határidejének lejártára való figyelmeztetés. Egy cégtől több ember is használhatja a számlázó fiókot, külön felhívják figyelmünket, hogy könyvelőnknek is adjunk hozzáférést. Mobilról a mostszamlazz.hu oldalról használható.

Szabadság tervezés mobilon

A nagyobb létszámú vállalatoknál folyamatos gondot jelent a szabadság optimális menedzselése - a munkavállaló és a HR vezető részéről egyaránt. A munkaerőhiánnyal küzdő cégeknél érdemes egy olyan alkalmazást keresni, mely megkönnyíti a kollégák életét.

A munkavállalóinkat érő apró stresszfaktorok egyikét a Login TTWA - AHP szabadságtervező és engedélyező moduljával tudjuk megszüntetni. Alkalmazottunk időben és minden információ birtokában igényelheti távollétét, akár mobil eszközről.

A rendszer könnyen áttekinthető, szemléletes. Munkatársunk látja kollégái szabadnapjait, szabadságát, így annak ismeretében igényli a saját pihenőnapokat, és mindezt két kattintással. A cégvezető vagy HR vezető számára üzenetben érkezik az új szabadság kérés, így semmiről sem marad le.

Az adminisztrációs felületen az előre beállított paramétereknek köszönhetően hamar születik a döntés: kell szabadságot adni vagy a munkáltató szabadon dönthet. Az alkalmazottak adatait a meglévő vállalatirányítási rendszerből vagy Excel táblából nyeri ki az alkalmazás. A szabadság menedzseléséhez nem kell irodában tartózkodni, hiszen mobiltelefonról, táblagépről is elérhető. Demó változata a cégnek írt email után kipróbálható.

Csapatmunka a virtuális valóságban

A vizuális információra támaszkodik a csapatmunkát megszervező Trello megoldása is. A magyar nyelvet is ismerő webes megoldás kártyákkal dolgozik: ezeken a kártyákon adjuk meg feladatainkat, ki a felelőse, a csapatból hányan dolgoznak rajta, mikor van határideje. Ha egy feladat következő szakaszába lépett, akkor a kártyát egyszerűen áthúzzuk a következő munkafázist jelző listába.

Az ingyenes regisztrációt követő bejelentkezés után időrendi vagy feladatok sorrendjében láthatjuk tennivalóinkat. Ha egy határidős feladatra kevesebb, mint egy napunk van, emailben érkezik a figyelmeztetés.

Okostelefonra külön alkalmazást fejlesztettek, hiszen a kisebb képernyőn másképp kell a vizuális információkat elrendezni, a Facebooknál megszokott jelöléssel figyelmeztet új üzeneteinkre.

És plusz egy megoldás

Ha már beszéltünk a Login megoldásáról, érdemes arról is szót ejteni, hogy nagyvállalati környezetben érintőképernyős terminálon működik a már említett szabadságtervező modul. Az alkalmazott belépőkártyájával azonosítja magát a terminálnál, és ott is igényelheti a távollétet.

Ezen a terminálon több munkával kapcsolatos megoldás is futhat. Például a védőeszköz nyilvántartó megoldás, melynek segítségével a HR-osztály nyomon követi a készletek alakulását, kiadják a védőfelszereléseket, rendelnek a fogyó eszközökből - és megelőzik a jogosulatlan felhasználást. Így mindenki nyugodt: az alkalmazott tudja, mikor igényelhet újabb védőfelszerelést és milyent, a munkáltató pedig pontosan tervezheti a szükségleteket, nyomon követi a felhasználást.
  • 2020.11.17Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon 1 napos workshopon délelőtt kérdést kaphat LinkenInnel kapcsolatos kérdéseire, szó lesz továbbá a vállalati oldal fontos elemeiről, karrieroldalról és oldal-analitikákról. Délután példákkal színesítve ismerkedhet meg a kampánykezeléssel, kapcsolati háló felépítésének kérdéseivel és egyéb, Facebookkal kapcsolatos funkcióval. Részletek Jegyek
  • 2020.11.23Művezető képzés A művezetők szakmai továbbképzése a vezetői feladataik eredményes és hatékony ellátására. A résztvevők vezetői, problémamegoldási és termelékenységfejlesztési készségeinek fejlesztése konkrét feladatokon, szituációs játékokon, esettanulmányokon keresztül. Részletek Jegyek
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Előretörtek az önkiszolgáló rendszerek - ezt hozta a covid a HR informatikában

Szintet lépett a digitalizáció, nagyobb lett az igény a bérszámfejtők és könyvelők helyettesítésére. Ezt tapasztalták az általunk megkérdezett... Teljes cikk

Szemléletformáló kibervédelmi podcastsorozat indul

Online adásokat, azaz podcastsorozatot indít az internetes veszélyekről Kibertámadás címmel a Nemzeti Kibervédelmi Intézet. Teljes cikk

Tíz év múlva már egymillió munkahelyen használhatják a mesterséges intelligenciát

Elkészült Magyarország Mesterséges Intelligencia (MI) Stratégiája, amelynek a kidolgozásában 250 szakmai szervezet vett részt - mondta Jakab Roland, a... Teljes cikk