Megjelent: 13 éve

Új Szolgáltatási Modellel aktivizálja az álláskeresőket az ÁFSZ

Az ÁFSZ megvalósította modernizációs programjának első ütemét, amelynek keretében a kirendeltségek majd felében, 80 helyen vezette be az Új Szolgáltatási Modellt. Ennek célja, hogy a munkakeresők önállóan és aktív módon vegyék igénybe a munkaügyi központok modern informatikai és egyéb tájékozódási lehetőségeit.

images

A munkaügyi kirendeltségeken, teljesen új irodai környezetben, "Mpont, ahol munkára lelhet" megjelölésű számítógépes információs terminálok segítségével kereshetnek önállóan állást az ügyfelek. Az új rendszer az otthoni internettel rendelkezőknek is kedvez, nekik ugyanis be sem kell menniük, az Állami Foglalkoztatási Szolgálat (ÁFSZ) honlapján keresztül lekérhetik az adatbázisban szerepelő összes betöltetlen állást. Az önálló álláskeresést szolgálja továbbá, hogy az állásajánlatok és az aktuális képzések mobilon is lekérdezhetők.

Az Új Szolgáltatási Modell a munkaadók számára is jár némi pozitív hozadékkal, az ÁFSZ ugyanis egy új adatbázist hozott számukra létre, ahol az álláskeresők által feltöltött önéletrajzok között böngészhetnek. Sőt mi több, ezentúl a munkaügyi központba bejelentett állásajánlataik azonnal az ÁFSZ internetes álláskínálatába kerülhetnek, természetesen a megszokott közvetítési szolgáltatás kíséretében.

Azok számára, akik nem képesek önálló álláskeresésre, vagy elhelyezkedésük egyéb okok miatt akadályokba ütközik, az ÁFSZ további szolgáltatásokat és támogatásokat, valamint partnereivel való együttműködés keretében, komplex programokat kínál. Az ÁFSZ igyekszik minden álláskeresővel és munkaadóval megismertetni modernizációs programjának minden elemét, ezért többszintű tájékoztatást valósít meg szórólapok, offline és online hirdetések, tájékoztató fórumok, valamint számítógépes hírlevél formájában.

Az Új Szolgáltatási Modell a Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program (HEFOP) keretén belül valósul meg, amelyet az EU Strukturális Alapja támogat.
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ezt kínálja a belépőknek az ország egyik legbiztosabb munkáltatója

A szerződéses szolgálatra jelentkezőket egyszeri 100 ezer forinttal csábítja a honvédség. Megemelt nevelési támogatással, a bérelt lakások... Teljes cikk

Béremelést vár a dolgozók kétharmada

A munkavállalók fizetési várakozásait és munkahelyváltási hajlandóságát mérte fel 2020. december 1-31. között a HR Portál. Az online... Teljes cikk

Balatoni szezon: nem lesz, aki dolgozzon?

Senki nem tudja, hányan hagyták el az elmúlt időszakban a vendéglátást, és távoztak más szektorokba dolgozni, így jókora fejtörést okoz az... Teljes cikk