logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2021.01.18 - 3 éve
ARTudásmenedzsment

Ügyféltörténeteink – interaktív tananyag fejlesztése

Ügyfelünk egy olyan interaktív tananyag igényével keresett meg minket, melynek célja, hogy javítsa a termelési részlegek és a központ közötti kommunikációt, és gördülékenyebbé tegye az együttműködést azáltal, hogy betekintést nyújt a célcsoportnak a beszerzési, anyaggazdálkodási és pénzügyi folyamatokba.

Az ügyfelünknek határozott elképzelései voltak a koncepciót illetően, amit a kezdeti megbeszélések során pontosítottunk és részletesen kidolgoztuk. A tananyagot egy játékos kihívásba ágyazta be ügyfelünk, melynek során versenyre hívta az egyes termelési részlegeket. A tananyagban átívelő szálként a Legyen Ön is milliomos! vetélkedő mintájára kaptak feladatokat a tanulók, az elért teljesítményt azonban nem pénzben, hanem söröskorsóban számoltuk – ennek megfelelően a tanulók az anyag teljesítése után gravírozott korsót kaptak jutalmul, valamint a győztes részleg egy csapatépítésre elkölthető összeget („sörpénzt”) nyert.

Az interaktív ismeretátadó oldalakat váltották az egyes témákhoz kapcsolódó, ismétlő jellegű feladatok – mivel a cél kettős volt (egyrészt az információk rögzülésének elősegítése, másrészt teljesítménymérés) a tanuló nem haladhatott tovább az anyagban, amíg meg nem találta a jó megoldást, pontszámot (söröskorsót) viszont az alapján kapott, hogy hányadik próbálkozásra adott helyes választ.

Az anyagban átadott információk nagy mennyiségét a játékos kihívás mellett a vidám színvilág használatával is igyekeztünk ellensúlyozni, könnyebben befogadhatóbbá tenni.

Mivel ügyfelünk számára az e-learning keretrendszert is cégünk működteti, így lehetőségünk nyílt a Moodle-ben rejlő egyéb lehetőségeket is kihasználni. A tanulókat a keretrendszeren belül csoportokba rendeztük a termelési egységeknek megfelelően, így a rendszerben könnyen nyomon követhető volt a verseny állása.

A rendszer azt is lehetővé tette, hogy ügyfelünk kérésének megfelelően a tanulóktól anonim visszajelzést kérhessünk a tananyagról.

Összességében azt mondhatjuk, hogy a téma összetettsége és sűrűsége ellenére sikerült egy játékos és élményszerű tananyagot megalkotni, mely az ügyfél megelégedettségére szolgált.

Címkék:
elearning tananyagfejlesztés ügyféltörténet
ARTudásmenedzsment

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2023-11-30 08:28:14
Hogyan vágjunk bele a változásba hatékonyan és lendületesen?
2023-11-29 12:54:05
Jégvirágok
2023-11-27 21:09:26
Mitől csökkenhet munkatársaid energiaszintje?
E-learning

E-learningről közérthetően mindenkinek

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2023-08-28 10:22:03 | Scotwork

    Nem is kértem kedvezményt, mégis adtak...

Cimkefelhő
hr álláskeresés coaching karrier e-learning motiváció vezetés állásinterjú munkavállaló vezető munkáltató toborzas elearning önéletrajz állás Scotwork tárgyalás Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda Linkedin Dr. Kocsis Ildikó tárgyalástechnika stressz Munka Törvénykönyve kiválasztás képzés munka változás felmondás szervezetfejlesztés tippek érthető jog online tanulás coach önismeret tanulás szabadság scotwork vezetőfejlesztés tipp siker tárgyalásikészség-fejlesztás
Facebook
HR Portal
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu