Ügyféltörténetek – Új munkavállalók oktatása
Gyógyszeriparban dolgozó ügyfelünk két modulból álló tananyag fejlesztését kérte tÅ‘lünk, melynek célja, hogy megismertesse új munkavállalóival a vállalat higiéniára és minÅ‘ségirányÃtásra vonatkozó irányelveit.
Az oktatás korábban úgy zajlott, hogy a tanulók az Ãrott szabályzat áttanulmányozása után vizsgát tettek le. Ezt a folyamatot szerette volna ügyfelünk interaktÃvabbá, érdekesebbé tenni, ezáltal növelve a tananyagot elvégzÅ‘k motiváltságát.
Ügyfelünk örömmel fogadta javaslatunkat, hogy a tananyagot rajzolt karakterek segÃtségével tegyünk szÃnesebbé és személyesebbé. Ãgy lett az anyag fÅ‘szereplÅ‘je Rita, aki a tanulókhoz hasonlóan ugyancsak új munkavállaló, és akit különbözÅ‘ szakemberek több helyszÃnen is végigkalauzolnak és elmagyarázzák neki a tudnivalókat.

Ügyfelünk kifejezett kérésére itt-ott némi humort is csempésztünk a tananyagba, hogy ezáltal is lazÃtsuk az elÅ‘Ãrások szárazabb jellegét, és emlékezetesebbé tegyük a tanulást.

A tananyagban helyet kapott ügyfelünk pár perces filmje is, mely a vállalat minÅ‘ségirányÃtását mutatja be.

A tananyagban a párbeszédes oldalak mellett interaktÃv ismeretátadó oldalak is kaptak helyet, valamint a tudás elmélyÃtése érdekében a lényegesebb információkat tudásellenÅ‘rzÅ‘ kérdésekkel is visszakérdezzük a tanulóktól.
A tananyag elvégzését követő vizsga is az oktatási keretrendszerben történik.
A tananyagfejlesztés során nagy örömünkre szolgált, hogy ügyfelünk széles teret adott az ötletelésre és a kreatÃv munkára. Visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy sikerült olyan szÃnes, figyelemfelkeltÅ‘ tananyagot létrehoznunk, ami nagy megelégedettségére szolgált.