logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2015.07.02 - 8 éve
ARTudásmenedzsment

E-learning szükségletek

Korábbi cikkeinkben már foglalkoztunk azzal, hogyan lehet e-learning szuper csapatot építeni. Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogy milyen szükségletei és motivációi lehetnek egy e-learning csapatnak. Abraham Mslow az emberi szüks

maslow_elearningKorábbi cikkeinkben már foglalkoztunk azzal, hogyan lehet e-learning szuper csapatot építeni. Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogy milyen szükségletei és motivációi lehetnek egy e-learning csapatnak.

Abraham Mslow az emberi szükségletek és motivációk megértése érdekében alkotta meg a szükségletek hierarchiájának egyszerűen alkalmazható skáláját. A piramis legalsó szintjén az alapvető élettani szükségletek, mint például az éhség, szomjúság stb. helyezkednek el, majd a piramis csúcsa felé haladva egyre magasabb rendű motívumokkal találkozunk. Maslow szerint a piramis különböző szintjein található szükségletek csak akkor lépnek fel, ha az alattuk lévő szükségletek részben kielégítettek. Ha ezt az alapelvet kicsit újragondoljuk, közvetlenül alkalmazhatjuk egy e-learning csapatra nézve.

  1. Idő és erőforrás.

Egy sikeres e-learning csapatnak a legalapvetőbb szükséglete az idő és az erőforrás. Ahhoz hogy, elérjük céljainkat hatékonyan kell gazdálkodnunk az idővel és az erőforrásokkal.

  1. A második szint a kapacitás

E kategória legnagyobb ellensége a túlterheltség. Egy e-learning projektet csak úgy lehet hatékonyan véghez vinni, ha rendelkezünk megfelelő kapacitással. Csak ebben az esetben lehet egy csapat munkája proaktív.

  1. Készségek és kompetencia

A csapattagok készségei és képességei nagyban meghatározzák az e-learning csapat munkáját. Az egyéni készségek folyamatos fejlesztésével növelhetjük a kohéziót és a csapat sikerét, valamint eredményességét.

  1. Élmény

Mint az igazi hegycsúcsok elérése esetében, nehéz megfelelni a piramis teljes hierarchiájának. Egyes csaptok külső segítséget alkalmaznak ahhoz, hogy elérjék a csúcs élményt. Ha a csapat azért küzd, hogy elérje a csúcsot, mindenképp szükségük van támogatásra, motivációra.

 

Nektek mi a véleményetek, hogyan juthat egy e-learning csapat a csúcsra?

Kommentben várjuk a hozzászólásokat!

Címkék:
e-learning
ARTudásmenedzsment

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2023-02-01 18:52:36
„Szívességből dolgozunk?”
2023-02-01 17:07:48
Melyek a további munkajogi változások 2023-ban?
2023-02-01 10:23:00
A (szerintünk nem feltétlenül) Legjobb Munkahely 2022
E-learning

E-learningről közérthetően mindenkinek

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2022-05-19 10:39:48 | E-learning

    Gamifikáció előnyök és hátrányok

Cimkefelhő
hr álláskeresés coaching karrier e-learning motiváció vezetés állásinterjú munkavállaló vezető elearning toborzas munkáltató önéletrajz állás Linkedin stressz Dr. Kocsis Ildikó képzés Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda munka kiválasztás Munka Törvénykönyve szervezetfejlesztés változás tippek Scotwork tárgyalás online tanulás felmondás coach önismeret érthető jog tanulás tárgyalástechnika tipp siker szabadság vezetőfejlesztés Y generáció kommunikáció
Facebook
HR Portal
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu