logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2021.03.23 - 4 éve
ARTudásmenedzsment

Fejlett gamifikációs stratégiák 2021-ben

E-learning során már régóta bevett szokás, hogy a tananyagban gamifikációs elemek is beépítésre kerüljenek, hiszen ezzel növelhető a tanulási élmény, valamint az elköteleződés a tanulás iránt. De lehetséges még fejlődni a gamifikációs elemek terén? A válasz határozottan igen!

Ebben a cikkben három példát mutatunk be fejlett gamifikációs lehetőségekről!

1. Küldetés és avatárok

Az úgynevezett avatárok használata akkor bizonyulhat fejlett és hatékony módszernek, ha mindezt összefüggésbe hozzuk a tananyag tartalmával, valamint egy küldetést állítunk fel. Például egy pénzügyi kurzus esetén izgalmas küldetés lehet, hogy a tanulóknak a szervezetet meg kell védeni a különféle pénzügyi csalásoktól. Ebben az esetben az avatár lehet mondjuk egy detektív, aki képes azonosítani a szervezetben felmerülő lehetséges kockázatokat. Ezt a módszertant számos más témakörű tananyag mögé fel lehet húzni, mely igen fejlett játékstratégiát jelent 2021-ben.

2. Történetmesélés – A következő szint

A történetmesélés felhasználható arra, hogy a tanuló érdeklődését folyamatosan fenntartsuk a tananyag iránt. A történetmesélést megtehetjük rendszeres időközönként vagy különféle szinteken is, azonban arra fontos figyelni, hogy mindez egy állandó jelleggel történjen, hiszen így érhető el a figyelem folyamatos fenntartása.

3. Személyre szabott tanulási tapasztalatok

A személyre szabott tanulás azt jelenti, hogy a tananyagot a tanuló neve, preferenciája, vagy a kurzus elején meghozott döntései határozzák meg. Amikor a tanuló információt ad meg magáról, ez aztán felhasználható egy teljesen személyre szabott élmény nyújtásához, ami szintén egy fejlett gamifikációt jelent napjainkban.  

Összefoglalásként elmondható, hogy ma egy fejlett és hatékony e-lerning kialakításával, a tudás átadása mellett élvezetes és vonzó élményt biztosíthatunk tanulóink számára, amely minden bizonnyal jövedelmezően hat rájuk és a szervezet számára is.

Forrás: https://elearningindustry.com/advanced-gamification-strategies-to-use-2021

Címkék:
elearning gamification
ARTudásmenedzsment

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
E-learning

E-learningről közérthetően mindenkinek

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés vezetőfejlesztés változás érthető jog tippek online tanulás tanulás szabadság profitárgyaló tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret siker
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu