Blogger bejelentkezés
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2016.10.10 - 3 éve
ARTudásmenedzsment

Snapchat a vállalati képzések világában

  Napjainkban a technológiai megoldások hihetetlenül gyorsan változnak. Nagyobb szoftverek esetén nem ritka, hogy mire a megvásárolt termék ténylegesen bevezetésre kerül egy vállalat életébe, addigra a választott meg

snapchat-1360003_960_720

 

Napjainkban a technológiai megoldások hihetetlenül gyorsan változnak.

Nagyobb szoftverek esetén nem ritka, hogy mire a megvásárolt termék ténylegesen bevezetésre kerül egy vállalat életébe, addigra a választott megoldás szinte már elavultnak tekinthető. A vállalatok világához mérten a változás sebessége az általános felhasználók körében még ennél is sokkal gyorsabb.

Vajon miért érdekes mindez a vállalatok számára?  

Elsősorban az Y generáció miatt, hiszen ők az új technológiai megoldások legfőbb fogyasztói, akik a dolgozók jelentős hányadát teszik ki. Sőt mi több, 2025-ig ez az arány még tovább, egészen 75%-ig növekszik majd. Tehát hamarosan ez a generáció lesz a vállalati képzések fő célcsoportja, ami mellett egy képzésszervező sem mehet el szó nélkül.

Ezek a tanulók amellett, hogy a technológia hozzáértő felhasználói, ahhoz is hozzá vannak szokva, hogy kedvük szerint választják meg a használni kívánt technológiát, elérhető eszközöket.

Cikkünkben a Snapchat-et, egy sokak által kedvelt, a vállalati képzések világába is kiválóan integrálható alkalmazást vesszük szemügyre. Azoknak, akik esetleg nem használták még az alkalmazást, röviden hat pontban lehetne összefoglalni, hogy mi adja a felhasználói élmény lényegét:

Rövid, lényegre törő tartalom

Amikor azt mondjuk, hogy rövid, akkor valóban rövidre is gondolunk. Egy Snap átlagosan 10 másodperc. Azonban könnyedén összefűzhető belőlük egy rövid történet, ami már jól használható a képzések világában is.

Vizuális megjelenítés 

A Snapek általában mobil készülékkel készített videók vagy fényképek.

Se nem megszerkesztett, se nem tökéletes 

Az alkalmazás nem támogatja a szerkeszthetőséget, tehát nem a tökéletességről szól. A hangsúly sokkal inkább az átadni kívánt üzenet tartalmasságán van, tehát alapkövetelmény a lényegre törő tartalom.

Állandó értesítések 

Minden egyes új üzenetről értesítést kap a felhasználó.

Megfelelés a felhasználók igényeinek

Az így kapott üzeneteket akkor tekintheti meg a felhasználó, amikor a leginkább megfelelő neki.

Csevegő barátok 

Lényeges elem a felhasználók közötti interakció is, ami talán sosem volt még ilyen gyors és egyszerű.

Joggal vetődik fel tehát a kérdés, hogy mindez milyen hatással lehet a vállalati képzések világára?

A két legfőbb változás a tanulók technológiával szembeni elvárásaiban, valamint a kézbesített tartalom átalakulásában ragadható meg. Nézzünk meg néhány mindenki számára hasznosítható tippet:

Készítsünk rövidebb tartalmakat!
Törjük a tananyagot mikroleckékké, ahogyan egy korábbi cikkünkben leírtuk.

Használjunk videókat!
A videók készítésében szintén új távlatokat nyit a mobil eszközök elérhetősége, sőt még kimagasló szerkesztői tudásra sincs szükség.

Alkalmazkodjunk a tanulók igényeihez! Az y generáció tanulásra éhes. Miért is ne akarnánk akkor megfelelni ennek az igénynek?

Összességében elmondható, hogy mindenképp érdemes figyelni a körülöttünk zajló változásokat, feljegyzéseket készíteni és elgondolkodni azon, hogy az LMS-en túl is lehet élet a vállalati képzések világában.ú

forrás: (https://elearningindustry.com/snapchat-changing-corporate-learning)

Megosztás


Tweet
Címkék:
e-learning tipp y generáció online tanulás
ARTudásmenedzsment

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2019-12-10 10:10:10
III. Wellbeing konferencia összefoglaló 1. rész
2019-12-06 08:30:22
A bizalom az alapja a közös munkának
2019-12-05 15:00:15
1. Lépés: Felhatalmazás – 7 lépés avagy hogyan erősítheted munkavállalóid elkötelezettségét a bizalomépítésen keresztül
E-learning

E-learningről közérthetően mindenkinek

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2019-10-23 11:37:12 | Jövőt Építők Generációja

    Hogyan kezeld megfelelően a digitális világot

Cimkefelhő
álláskeresés coaching e-learning hr karrier motiváció állásinterjú vezetés munkavállaló önéletrajz állás toborzas Linkedin vezető munkáltató tippek tipp munka kiválasztás coach önismeret siker Y generáció online tanulás stressz tananyagszerkesztés tanulás Munka Törvénykönyve ARS ENERGICA változás felmondás képzés kommunikáció Scotwork tárgyalás munkajog tudatosság visszajelzés kutatás önfejlesztés Dr. Kocsis Ildikó
Facebook
HR Portal
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : hrblog kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu