logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2016.11.03 - 9 éve
humanpriority

Employer branding lépésről lépésre 2.

Folytatjuk sorozatunkat azokkal a munkáltatói márkaépítés ötletekkel, melyek egyszerűen és könnyen alkalmazhatóak akár a KKV-k számára is.   1. Használd ki a vezetőség karizmájában rejlő lehetőségeket! A jó munká

Folytatjuk sorozatunkat azokkal a munkáltatói márkaépítés ötletekkel, melyek egyszerűen és könnyen alkalmazhatóak akár a KKV-k számára is.

 

1. Használd ki a vezetőség karizmájában rejlő lehetőségeket!

A jó munkáltatói márkaépítés egyik legfontosabb ismérve, hogy a szervezet összes szintje bekapcsolódik a folyamatba, melynek első lépcsője maga a vezetőség is.Elon Musk Egy karizmatikus vezető egyszerre válhat a cég arcává és a munkatársak példaképévé. Légy vezetőként a vállalat arca, aki állandóságot sugároz, az a személy, aki motiválja és meghallgatja munkavállalóit. Vezetőként törekedj arra, hogy tükrözd vállalatod alapértékeit - mind az ügyfelek, mind a kollégák felé.

Gondoljunk csak Richard Branson-ra, akinek neve összeforrt a Virgin-nel, vagy a Elon Musk-ra és a Tesla-ra.

 

2. Közösségi kérdezz-felelek! Adj teret a kollégák szakértelmének!

Lehet szakmai csoport, céges oldal a Facebook-on, vagy bármelyik hasonló felület, a lényeg, hogy ne csak egyirányú kommunikációra használd ezeket. Ha teret adsz az ügyfelekkel való párbeszédnek, akkor két dolgot mindenképp tarts szem előtt: reagálj mindig időben és a feltett kérdéseknek legalább 65%-át válaszold meg. A vevőkkel, felhasználók kérdéseivel való találkozás lehetőséget ad arra is, hogy a cég szakemberei visszajelzéseket kapjanak munkájukról és tudásuk láthatóbbá váljon, ami az ő személyes márkájukat is emelheti, illetve közvetlenebbé teheti a cég és az ügyfelek kapcsolatát.

xboxPéldaként említhetjük az Xbox külön erre a célra létrehozott Twitter fiókját Xbox Support néven, melyen keresztül a cég munkatársai segítséget nyújt azoknak a felhasználóknak, akiknek problémájuk van a termékeikkel.

 

3. Foglald össze egy mondatban!

A nagyvállalatok külön szlogent írnak a munkáltatói márkájuk megkülönböztetésére, hogy ezzel is még egyértelműbbé tegyék milyen értékeket képvisel a cég és milyen filozófia kapcsolódik a toborzásukhoz. Néhány példa ezek közül:

google szlogenDisney: Your story could begin here. Ford: A Place to Show Your Ingenuity Every Day Starbucks: Opportunity to be more than an employee, to be a partner. Google: Do cool things that matter.

Korábbi cikkünk a munkáltatói márkaépítés trükkjeiről itt olvasható.

 

Szerző: a Human Priority fejvadász cég

Címkék:
humanpriority

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-27 22:06:40
Belülről nem megy? Mit tud az Interim HR, amit más nem?
2025-06-26 11:21:13
Haladékot kapnak a cégek az ESG követelések teljesítésére
2025-06-24 11:27:01
Kreatív életbiztosítás – erről hallottál már?
Legnagyobb érték az ember

A Human Priority fejvadász cég szakmai blogja

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Dr. Kocsis Ildikó Linkedin képzés felmondás kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság siker tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu