Belső kommunikáció gyorsítása chatbottal, ingyenesen

A koronavírus járvány időszakában főleg a termelő, gyártó cégek belső kommunikációját gyorsíthatja fel a CHEQ Kríziskommunikáció, mely a Talk-A-Bot fejlesztése. A járvány időszakában ingyenesen használható megoldásról Deliága Ákost a cég ügyvezető igazgatóját kérdeztem.
Mi a szolgáltatásotok lényege?
A Talk-A-Bot chatbot megoldásait ma már TOP magyar vállalatok használják és nemzetközileg is terjeszkedünk. Az ügyfélkommunikációval foglalkozó és marketinges osztályokkal dolgoztunk először. A chatbotok már a feltett kérdések 90-95%-át meg tudják válaszolni.
Mikor és miért merült föl a kríziskommunikációs alkalmazás lehetősége?
Az Audi sztrájk idején szembesültünk azzal, hogy a gyár óriásplakátokon kommunikált a fizikai dolgozókkal- egyéb megoldások híján. Meglepődtünk, hogyan lehet az, hogy egy stratégiai iparágban működő cég nem éri le a dolgozókat digitális csatornán? Pedig számos munkahelyen ugyanis van chat csoport, főnökkel, főnök nélkül. Mi tulajdonképpen ennek a hivatalos, zaj nélküli változatát teremtjük meg a CHEQ segítségével.
Mi a CHEQ?
A CHEQ innovatív és egyszerű megoldás a belső kommunikáció hatékonyabbá tételére. Elsősorban gyártó, termelő cégek számára fejlesztettük, akik felismerik, hogy el kell érniük dolgozóikat valamilyen digitális csatornán keresztül.
Hány cég használja most A CHEQ megoldásotokat?
Beigazolódik a sejtésünk, hogy szeretik az emberek. A legutóbbi bevezetés adatait tudom mondani: a dolgozók 80%-a 1 héten belül feliratkozott. Ráadásul ha kiküldenek egy bejelentést, közleményt, akkor átlagosan 3 órán belül eléri az olvasottsági szint a 80%-ot. Ez azt jelenti, hogy a kollégák a legközelebbi szünetben el is olvassák ezeket az információkat.
Van most egy felajánlásotok, hogy a CHEQ kríziskommunikációs alkalmazását ingyenesen biztosítjátok. Miért?
A koronavírus gazdasági hatása hatalmas, pedig még csak a járvány elején vagyunk. A mi célpiacunkat, a hazai termelő és gyártó vállalatokat a kialakuló válság nagyon komolyan érinti. A Cheq megoldásunk kríziskommunikációs, sztenderdizált változatát online lehet igényelni. Itt számos felmerülő kérdésre is megtalálják az érdeklődők a válaszokat. Jellemzően 100 fő fölött érdemes használni, olyan cégeknél, ahol klasszikus kommunikációs módszerekkel nagy kihívást jelent a kommunikáció megszervezése a mai felgyorsult világ elvárásaihoz képest.
Milyen szintű informatikai tudás szükséges a chatbothoz?
Erőforrásigénye minimális. Azt tapasztaljuk, hogy jellemzően 12 órán belül be tudjuk vezetni, ha együtt tudunk működni azokkal az osztályokkal, akikkel kell. A legnagyobb kihívás a jogi megfelelőség, mert erre rendkívül nagy hangsúlyt helyezünk és a partnereinknél is elvárás, hogy a személyes adatok védelmét biztosítsuk.
Olvass tovább! A teljes interjút a Kríziskommunikáció chatbottal posztban találod meg.