logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2020.03.11 - 5 éve
Vas Dóra

Belső kommunikáció gyorsítása chatbottal, ingyenesen

A koronavírus járvány időszakában főleg a termelő, gyártó cégek belső kommunikációját gyorsíthatja fel a CHEQ Kríziskommunikáció, mely a Talk-A-Bot fejlesztése. A járvány időszakában ingyenesen használható megoldásról Deliága Ákost a cég ügyvezető igazgatóját kérdeztem.

Mi a szolgáltatásotok lényege?  

A Talk-A-Bot chatbot megoldásait ma már TOP magyar vállalatok használják és nemzetközileg is terjeszkedünk. Az ügyfélkommunikációval foglalkozó és marketinges osztályokkal dolgoztunk először. A chatbotok már a feltett kérdések 90-95%-át meg tudják válaszolni. 

Mikor és miért merült föl a kríziskommunikációs alkalmazás lehetősége? 

Az Audi sztrájk idején szembesültünk azzal, hogy a gyár óriásplakátokon kommunikált a fizikai dolgozókkal- egyéb megoldások híján. Meglepődtünk, hogyan lehet az, hogy egy stratégiai iparágban működő cég nem éri le a dolgozókat digitális csatornán? Pedig számos munkahelyen ugyanis van chat csoport, főnökkel, főnök nélkül. Mi tulajdonképpen ennek a hivatalos, zaj nélküli változatát teremtjük meg a CHEQ segítségével. 

Mi a CHEQ? 

A CHEQ  innovatív és egyszerű megoldás a belső kommunikáció hatékonyabbá tételére. Elsősorban gyártó, termelő cégek számára fejlesztettük, akik felismerik, hogy el kell érniük dolgozóikat valamilyen digitális csatornán keresztül.  

Hány cég használja most A CHEQ megoldásotokat? 

Beigazolódik a sejtésünk, hogy szeretik az emberek. A legutóbbi bevezetés adatait tudom mondani: a dolgozók 80%-a 1 héten belül feliratkozott. Ráadásul ha kiküldenek egy bejelentést, közleményt, akkor átlagosan 3 órán belül eléri az olvasottsági szint a 80%-ot. Ez azt jelenti, hogy a kollégák a legközelebbi szünetben el is olvassák ezeket az információkat. 

Van most egy felajánlásotok, hogy a CHEQ kríziskommunikációs alkalmazását ingyenesen biztosítjátok. Miért? 

A koronavírus gazdasági hatása hatalmas, pedig még csak a járvány elején vagyunk. A mi célpiacunkat, a hazai termelő és gyártó vállalatokat a kialakuló válság nagyon komolyan érinti. A Cheq megoldásunk kríziskommunikációs, sztenderdizált változatát online lehet igényelni. Itt számos felmerülő kérdésre is megtalálják az érdeklődők a válaszokat. Jellemzően 100 fő fölött érdemes használni, olyan cégeknél, ahol klasszikus kommunikációs módszerekkel nagy kihívást jelent a kommunikáció megszervezése a mai felgyorsult világ elvárásaihoz képest.

Milyen szintű informatikai tudás szükséges a chatbothoz?

Erőforrásigénye minimális. Azt tapasztaljuk, hogy jellemzően 12 órán belül be tudjuk vezetni, ha együtt tudunk működni azokkal az osztályokkal, akikkel kell. A legnagyobb kihívás a jogi megfelelőség, mert erre rendkívül nagy hangsúlyt helyezünk és a partnereinknél is elvárás, hogy a személyes adatok védelmét biztosítsuk. 

Olvass tovább! A teljes interjút a Kríziskommunikáció chatbottal posztban találod meg. 

Címkék:
Vas Dóra

Kommunikációs specialista és humánmenedzser szakember vagyok. Válság-, és változáskommunikációval foglalkozom.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
Kríziskommunikáció

A HR-es veszi észre először, ő éli meg a legtöbb stresszt, sokszor ő oldja meg. Változás, válság, krízis. Lehet, hogy kívülről érkezik, de biztosan belül csattan.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság siker önismeret tárgyalásikészség-fejlesztás
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu