logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2013.12.05 - 12 éve
Sikerman

Vásárló megtévesztése, avagy mi van a reklám mögött

Ahogy közeledik a karácsony, egyre több fórumon hívják fel a vásárlók figyelmét az áruházi trükkökre, félrevetésekre.A fogyasztóvédelem munkatársai hangsúlyozzák: nem mindig azt kapjuk, amit látni vélünk. Legyünk tudatos vás

Ahogy közeledik a karácsony, egyre több fórumon hívják fel a vásárlók figyelmét az áruházi trükkökre, félrevetésekre.A fogyasztóvédelem munkatársai hangsúlyozzák: nem mindig azt kapjuk, amit látni vélünk. Legyünk tudatos vásárlók! Ugyanez a helyzet a munkahelyeken is. Ha olyan látszatot akarsz fenntartani, ami mögött nincs igazi tartalom, előbb utóbb lelepleződsz!

A minap olvastam a pénzcentrum.hu a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) Okos karácsonyt kívánunk! címmel tartott sajtótájékoztatójáról szóló cikkét.

Hol a gond?

salexmasA legnagyobb probléma szerintük az árfeltüntetéssel van. Megtévesztő a kiírás, nem derül ki egyértelműen, hogy a kiírt ár már az akciós, vagy abból jön- e még le kedvezmény.

Mi itt az oldalon Önmarketinget tanítunk. Arra buzdítunk mindenkit, hogy ne féljen reklámozni önmagát, ne szégyellje kihangsúlyozni előnyösebb oldalát, hogy karrierje gyorsabb ütemben haladhasson előre.

Vannak azonban, akik úgy gondolják az Önmarketing csupán szemfényvesztés, elkendőzi a valóságot. Igen, vannak, akik így látják, a többség azonban szerencsére tudja, hogy ha valódi tartalom van a látszat mögött, akkor nincsen, nem is lehet benne semmi megtévesztő.

Valódi tartalom a reklám mögött

Senkinek nem ajánlom, hogy feltüntesse magát egy címben, aminek aztán nem tud megfelelni. Senki ne akarjon a "precíz" szó bortokosa lenni az irodában, ha tudja magáról, hogy trehány, szétszórt. Mindig a valódi, igazán létező erősségeinket tüntessük ki.

Ha nem vagy precíz, semmi gond, hangsúlyozd azt, ami vagy. Lehet, hogy kicsit néha szétszórt vagy, de átlátsz a káoszon, meglátod gyorsan a dolgok lényegét, perspektivikus a gondolkodásod. Akkor ezt hangsúlyozd!

A tudatos önmarketing tervezés első lépései tehát:

  1. Miben vagyok jó, mik az erősségeim?
  2. Melyek azok ezek közül, amiknek a cégem is hasznát veheti?
  3. Rá tudok- e erre a tulajdonságomra még erősíteni ha kell?
  4. Tudják már a többiek, hogy ebben mennyire jó vagyok?
  5. Tudja már a főnököm, hogy milyen hasznos tagja vagyok ez által a csapatának?

Még nem? Akkor Önmarketingre fel!

Ne csinálj magadból bóvli "karácsonyi árut", légy őszinte, tudatos és profi. Tanulj a legjobbaktól!

fbkampányhoz4

Címkék:
Sikerman

A sikerman.hu oldal a business coaching rendkívül színes eszköztárával segít előhozni az Önben rejlő szuperhőst. Mindenkinek vannak rejtett tartalékai. Közös munkával megtanulhatja jobban kihasználni ezen erőforrásit. Kérje személyre szabott coaching árajánlatomat. Blogomban számos olyan önismerettel, önfejlesztéssel, önmarketinggel kapcsolatos témát megismerhet, ami hasznára válhat a mindennapokban.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-24 11:27:01
Kreatív életbiztosítás – erről hallottál már?
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
Sikerman

A sikeres munkavállaló tanácsadója

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Dr. Kocsis Ildikó Linkedin felmondás képzés kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás tanulás szabadság profitárgyaló tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret siker
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu