Megjelent: 4 hónapja

A Telekomtól érkezik új vezető a T-Systems-hez

Operációs és standard megoldások igazgatóként csatlakozik a T-Systems Magyarország vezetéséhez Mihályi Gábor 2020. november 1-jével.

A vállalat operációs és standard megoldások igazgatójaként vállalati ügyfelek, illetve a csoporton belüli informatikai rendszerek üzemeltetésén túl felelősségébe tartozik a standardizált szolgáltatások menedzselése és a T-Systems beszerzési feladatai is.
Mihályi Gábor

Mihályi Gábor vezetése alatt marad ugyanakkor a Magyar Telekom Csoport korábban a nagykereskedelmi területen kezelt B2B piaci szerződéseinek kezelése is. Az ezzel foglalkozó csapat szintén a T-Systemsen belül folytatja munkáját.

Mihályi Gábor 1991-ben a Telekom jogelődjénél kezdte karrierjét, 2005 és 2012 között a Magyar Telekom egykori leányvállalatánál, a Pro-M-ben töltött be műszaki- és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettesi pozíciót, majd 2012-től a Telekom műszaki üzemeltetéssel kapcsolatos különböző területeit vezette.

2016 óta irányítja a nagykereskedelmi igazgatóságot, mely évente 20 milliárd forintot meghaladó forgalmat generál.



  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Új vezetőkkel indítja az évet a Rail Cargo is

A Rail Cargo Austria (RCA) felügyelőbizottsága új vezetőket nevezett ki a Rail Cargo Terminal - BILK Zrt. és a Rail Cargo Operator - Hungaria Kft.... Teljes cikk

Új vezető kerül a Roche budapesti irodájának élére

Martin Kikstein váltja a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. december végén távozott ügyvezetőjét, Eve Badert. Teljes cikk

Vezérigazgató-helyettest vált a Vodafone

Március végén távozik a Vodafone Magyarországtól Király István, a szakembert a vállalati szolgáltatások üzletág vezérigazgató-helyettesi... Teljes cikk