Megjelent: 2 éve

A Telenor évi 40 óra tanulásra ösztönzi a munkavállalóit

A Telenor Csoport vezérigazgatója, Sigve Brekke kihívást hirdetett a vállalatcsoport 12 tagvállalatának több mint 30 ezer dolgozója körében. A munkavállalók azt kapták feladatul, hogy 2018-ban minimum 40 óra oktatáson vegyenek részt, hogy már új kompetenciákkal felkészülve alakíthassák a digitális jövőt - derül ki a cég sajtóközleményéből.

images

Az élethosszig tartó tanulás ösztönzése érdekében Sigve Brekke vezérigazgató „40 órás kihívás” elé állította a Telenor összes dolgozóját. A kihívás lényege, hogy az idei évtől kezdődően mindenki fordítson egy munkahétnyi időt, azaz 40 órát tudatos tanulásra. A több mint 30 ezer fős létszámot tekintve ez összesen akár 1,2 millió tanulásra fordított órát is jelenthet évente. Az órák közül legalább húszat a vállalat online oktatófelületén kell elvégezni, a többi kapcsolódhat az illető konkrét feladataihoz (pl. lehet munkavégzés közbeni „on-the-job” jelleggel végzett tanulás, munkakörön kívüli extra feladat vállalása, mentorálás vagy akár állás-rotáció), vagy esetleg lehet új készségek kialakítását célzó külső tréning vagy tanfolyam is.

„A digitális technika alapjaiban változtatja meg társadalmainkat. A változásban rejlő lehetőségeket akkor tudjuk igazán kihasználni, ha mi magunk is alaposan felkészülünk rá. Új munkamódszereket kell alkalmaznunk, újszerű megközelítésekben kell gondolkoznunk és ösztönöznünk kell az élethosszig tartó tanulást. Szeretném, ha a Telenornál minden munkatársunk folyamatosan fejlesztené a tudását és bővítené a kompetenciáit” - mutatott rá Sigve Brekke, a Telenor Csoport vezérigazgatója.

A Telenor Csoport vezetősége 5 kiemelt kompetenciaterületet határozott meg: a digitális marketinget, a digitális csatornákat, az alkalmazott analitikát, a dizájnt és a termékfejlesztést. Ezeken a területeken jelentős fejlődést szeretnének elérni ahhoz, hogy a 176 milliós globális előfizetői kör számára naprakész szolgáltatásokat tudjanak nyújtani. 2018-ban megújították a Telenor digitális oktatási portálját, a Telenor Campust, ahol már ismert külső online oktatási szolgáltatók kurzusai is elérhetővé váltak - köztük a Lynda (LinkedIn) és a Coursera (vezető egyetemek és üzleti továbbképző intézetek online kurzusai). Az öt kiemelt kompetenciaterületen kívül a vezetők további modulokat választhatnak az agilis és hagyományos projekmenedzsment, a growth mindset (fejlődésorientált szemlélet) és az erősségekre összpontosító fejlesztési gyakorlatok területén is.

„A folyamatos tanulás és szakmai fejlődés mind a személyes, mind a vállalati siker elengedhetetlenül fontos része. A 40 órás kihívással szeretnénk az új ismeretek megszerzését a napi munka szerves részévé és örömteli tevékenységgé tenni.” - tette hozzá Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR igazgatója.

Fotó: Pixabay
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Az elmúlt 20 év legnagyobb elbocsátására készül a Nissan

Dolgozóinak 15 százalékát, több mint 20 ezer alkalmazottját készül elbocsátani világszerte a japán Nissan Motor Co. autóipari konszern a csökkenő... Teljes cikk

Építőipari szakemberek ezrei tértek haza külföldről, ötödük maradna is

Mintegy 5 ezer építőipari szakember érkezett haza külföldről a koronavírus miatt, ötödük maradna is. Ehhez azonban bérfelzárkóztatás, a... Teljes cikk

Felsorakoztak a legjobb munkaadók: a LEGO, a Samsung és az Audi az élen

Egy helyet előrelépve tavalyi eredményéhez képest a LEGO lett a legvonzóbb hazai munkáltató. A második helyet a Samsung nyerte el, míg a bronzérem... Teljes cikk