kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Az otthonosság érzése, mint pozitív vendégélmény

Mit keresünk és minek örülünk, ha utazásunk alatt megtapasztaljuk? Mi az pontosan, ami pozitív vendégélmény, akkor is, ha nem tudatos először? Nem hiába él a mondás, miszerint “mindenütt jó, de legjobb otthon”!

síparadicsom-

Más, de mégis, mintha kicsit otthon lennénk

Amikor elutazik az ember, úgy érzi, az otthontól való elszakadás, a levegőváltozás és az újdonságok hatása, varázsa minden, amire szüksége van. Ezek mellett tud megújulni, kikapcsolódni és felfrissülve, újjászületve hazaérkezni, majd a napi mókuskerékbe beszállni. 

Hosszabb-rövidebb távollét alatt minden bizonnyal keresi vagy egyszer csak észreveszi az ember az otthonosságot, azt a jóleső érzést, és elindul zsigereiben a felismerés, hogy mennyivel kellemesebb, kényelmesebb így, mintha kicsit otthon lenne. 

Szerte a világban rengeteg hasonló élmény érheti az utazót, mivel nehéz lenne olyan pontot választani a térképen, ahol ne találnánk magyar gyökereket, magyar vonatkozásokat vagy éppen egy ismeretlen ismerőst, akinek vannak élményei Magyarországgal kapcsolatban. 

Érezze magát otthonosan Karintiában!

Akinek fontos az otthonosság érzése, szívesen élvezi a magyaros vendégszeretet, valamint a komfortérzetét növeli, ha az anyanyelvén szólnak hozzá vagy segítenek egy esetleges problémát orvosolni, annak Karintia, azon belül pedig a Hotel OTP Birkenhof **** családbarát wellness-szálloda garantáltan nem fog csalódást okozni. 

Gyönyörű alpesi környezetben, minőségi berendezéssel és felszereltséggel, sokszínű programokkal várja vendégeit a 20 éve magyar tulajdonban lévő szálloda, ahol a tulajdonosok és munkatársak hitvallása, hogy az ide érkező vendég érezze magát otthon, és olyan kiszolgálásban legyen része, mint amilyet maguknak és családjuknak is biztosítanának. 

Egy fárasztó, de élményekkel teli nap a friss alpesi levegőn megkoronázható egy kis kulináris élvezettel, amelytől a helyi specialitások mellett, ha magyaros ízeket is kínál, biztosan nagyot dobban az ember szíve és mosolyra húzódik a szája. 

Az egész évben nyitva tartó szálloda Bad Kleinkirchheim síparadicsommá alakulásával télen, egy aktívan töltött nap végén kiváló wellness szolgáltatásokkal várja haza a vendégeit. Egy igazi wellness-oázis, ahol ellazulhat mindenki, akárcsak az otthonunk melegében. 

Ha pedig tél és síelés, rendkívül megkönnyíti a dolgot, hogy előre, a szállodai recepción megváltható az egész család számára a síbérlet, tényleg csak fel kell öltözni, elővenni a sítárolóból a léceket és irány a pálya. Kényelem, mint otthon. 

Mitől lehet jobb a vendégélmény?

Nyilván minden szolgáltató - főleg a turizmusban - szeretné, ha a vendégei minél elégedettebbek lennének szolgáltatásukkal. Egy szálloda esetében pedig a vendégélmény kiemelkedően fontos, ha újra visszavárja vagy éppenséggel új vendégeket szeretne fogadni.

Manapság a vendégvisszajelzés óriási érték, hiszen ha pozitív, akkor abból ajánlás válik, ezáltal újabb vendégek, ha netán negatív, akkor tudja a szolgáltató, hol és min kell változtatnia, fejlődnie. 

A kulcsszó pedig éppen a fejlődés. Ahogy az otthonunk és mi magunk is változunk, mondhatjuk, haladunk a korral, ezt egy szállodának is fel kell ismernie és meg kell tennie, hogy versenyképes lehessen. Erre a karintiai Hotel OTP Birkenhof **** szintén nagy hangsúlyt fektet, elengedhetetlen a munkatársak rendszeres továbbképzése, a ház folyamatos karbantartása, a minőségi színvonal ellenőrzése.

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem hívtak időben mentőt munkatársukhoz, elítélték őket

Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk

Már parlamenti vitán a 14. havi nyugdíjról szóló törvényjavaslat

A kormány javaslatára az Országgyűlés megkezdi a 14. havi nyugdíj bevezetéséről szóló törvénytervezet tárgyalását - közölte a... Teljes cikk

NAV: eddig kell bevallani és befizetni a globális minimumadó előlegét

A multinacionális vállalatcsoport vagy a nagyméretű belföldi vállalatcsoport belföldi csoporttagjaira vonatkozó, elismert belföldi kiegészítő adó... Teljes cikk