Az otthonosság érzése, mint pozitív vendégélmény
Mit keresünk és minek örülünk, ha utazásunk alatt megtapasztaljuk? Mi az pontosan, ami pozitív vendégélmény, akkor is, ha nem tudatos először? Nem hiába él a mondás, miszerint “mindenütt jó, de legjobb otthon”!
Más, de mégis, mintha kicsit otthon lennénk
Amikor elutazik az ember, úgy érzi, az otthontól való elszakadás, a levegőváltozás és az újdonságok hatása, varázsa minden, amire szüksége van. Ezek mellett tud megújulni, kikapcsolódni és felfrissülve, újjászületve hazaérkezni, majd a napi mókuskerékbe beszállni.
Hosszabb-rövidebb távollét alatt minden bizonnyal keresi vagy egyszer csak észreveszi az ember az otthonosságot, azt a jóleső érzést, és elindul zsigereiben a felismerés, hogy mennyivel kellemesebb, kényelmesebb így, mintha kicsit otthon lenne.
Szerte a világban rengeteg hasonló élmény érheti az utazót, mivel nehéz lenne olyan pontot választani a térképen, ahol ne találnánk magyar gyökereket, magyar vonatkozásokat vagy éppen egy ismeretlen ismerőst, akinek vannak élményei Magyarországgal kapcsolatban.
Érezze magát otthonosan Karintiában!
Akinek fontos az otthonosság érzése, szívesen élvezi a magyaros vendégszeretet, valamint a komfortérzetét növeli, ha az anyanyelvén szólnak hozzá vagy segítenek egy esetleges problémát orvosolni, annak Karintia, azon belül pedig a Hotel OTP Birkenhof **** családbarát wellness-szálloda garantáltan nem fog csalódást okozni.
Gyönyörű alpesi környezetben, minőségi berendezéssel és felszereltséggel, sokszínű programokkal várja vendégeit a 20 éve magyar tulajdonban lévő szálloda, ahol a tulajdonosok és munkatársak hitvallása, hogy az ide érkező vendég érezze magát otthon, és olyan kiszolgálásban legyen része, mint amilyet maguknak és családjuknak is biztosítanának.
Egy fárasztó, de élményekkel teli nap a friss alpesi levegőn megkoronázható egy kis kulináris élvezettel, amelytől a helyi specialitások mellett, ha magyaros ízeket is kínál, biztosan nagyot dobban az ember szíve és mosolyra húzódik a szája.
Az egész évben nyitva tartó szálloda Bad Kleinkirchheim síparadicsommá alakulásával télen, egy aktívan töltött nap végén kiváló wellness szolgáltatásokkal várja haza a vendégeit. Egy igazi wellness-oázis, ahol ellazulhat mindenki, akárcsak az otthonunk melegében.
Ha pedig tél és síelés, rendkívül megkönnyíti a dolgot, hogy előre, a szállodai recepción megváltható az egész család számára a síbérlet, tényleg csak fel kell öltözni, elővenni a sítárolóból a léceket és irány a pálya. Kényelem, mint otthon.
Mitől lehet jobb a vendégélmény?
Nyilván minden szolgáltató - főleg a turizmusban - szeretné, ha a vendégei minél elégedettebbek lennének szolgáltatásukkal. Egy szálloda esetében pedig a vendégélmény kiemelkedően fontos, ha újra visszavárja vagy éppenséggel új vendégeket szeretne fogadni.
Manapság a vendégvisszajelzés óriási érték, hiszen ha pozitív, akkor abból ajánlás válik, ezáltal újabb vendégek, ha netán negatív, akkor tudja a szolgáltató, hol és min kell változtatnia, fejlődnie.
A kulcsszó pedig éppen a fejlődés. Ahogy az otthonunk és mi magunk is változunk, mondhatjuk, haladunk a korral, ezt egy szállodának is fel kell ismernie és meg kell tennie, hogy versenyképes lehessen. Erre a karintiai Hotel OTP Birkenhof **** szintén nagy hangsúlyt fektet, elengedhetetlen a munkatársak rendszeres továbbképzése, a ház folyamatos karbantartása, a minőségi színvonal ellenőrzése.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk
A kormány javaslatára az Országgyűlés megkezdi a 14. havi nyugdíj bevezetéséről szóló törvénytervezet tárgyalását - közölte a... Teljes cikk
A multinacionális vállalatcsoport vagy a nagyméretű belföldi vállalatcsoport belföldi csoporttagjaira vonatkozó, elismert belföldi kiegészítő adó... Teljes cikk
- Különleges eseményhez különleges helyszín dukál 4 hónapja
- Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését 6 hónapja
- Új szállodaigazgató a Dorothea Hotel élén 7 hónapja
- Új szállodai vezérigazgató a balatoni hotel élén 9 hónapja
- ADJON OTTHONT RENDEZVÉNYÉNEK A HOTEL ÓZON! 9 hónapja
- 20 munkanap bárhonnan Európából: ez a workation a Deutsche Telekom magyar leányvállalatánál 12 hónapja
- Fókuszban a hatékonyság növelése és a Z generáció - így látta az évet Kiss Zsuzsanna, a Marriott 4 budapesti szállodájáért felelős HR igazgatója 12 hónapja
- Évindítás felsőfokon a Hotel Ózonban: egy hely, ahol a profizmusnak a Mátra adja a hátteret 12 hónapja
- Folytatódik a Marriott ingyenes képzési programja 1 éve
- Új vezérigazgató a Budapest Marriott Hotel élén 2 éve
- Az attitűd a kulcs, nagy a verseny a fiatalokért: így keresi az utánpótlást a Marriott 2 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?