Főszezonban nem pihenhetnek az egyiptomi sofőrök
Az egyiptomi buszbalesetek leggyakoribb oka, hogy a sofőrök túlterheltek, fáradtak, mert nem biztosítanak számukra kellő pihenőidőt - olvasható az Index cikkében.
Elmondása szerint a buszbalesetek leggyakoribb oka a sofőrök fáradtsága. Munkaidő vagy kilométerek utáni pihenés ugyanis nincs, a főszezonban gyakran megesik, hogy harminchat órát vezetnek, aztán pár órás alvás a reptéren a következő csoportra várva, és indul újra elölről.
Durica Katarina szerint a helyi buszsofőrök bére rendkívül alacsony, havi 50 euró körül mozog, ha észrevételük akad, akkor azt "ha nem tetszik, van helyetted száz másik" frázissal zárják le. Emellett a buszok gyakran kiszuperáltak és rozogák.
Az egyiptomi Hurgadában vasárnap balesetet szenvedett, magyar turistákat szállító busz sofőrje is nagyon fáradt volt a helyiek szerint. Egy kairói út után vitte a reptérre a turistákat. A Google útvonaltervezője szerint a két város közti távolság 464 kilométer.
Index.hu
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Miközben Moszkva egyre nehezebben talál munkaerőt a dróngyártáshoz, váratlan irányból érkezhet segítség: az ukrán hírszerzés szerint... Teljes cikk
A megélhetési költségek folyamatos emelkedése miatt minden ötödik munkavállaló kénytelen másodállást vállalni Horvátországban - derül ki a Moj... Teljes cikk
Az EU bírósága megerősítette az unióban alkalmazandó megfelelő minimálbérekről szóló irányelv nagy részének érvényességét, ugyanakkor... Teljes cikk
- Új Kúria-határozat a pihenőidőről: tömeges perek és pótlékok jöhetnek? 1 éve
- A víz az úr - a logisztikai szektort is érinti az árvízhelyzet 1 éve
- Több százezres jutalmat is kaphatnak az Uber új sofőrjei 1 éve
- Idén is megválasztják az év női logisztikusát 1 éve
- A Napi és Heti Pihenőidő Új Szabályozása 1 éve
- A Napi és Heti Pihenőidő Új Szabályozása: Hogyan Hat a Munkaadókra és Munkavállalókra a Kúria Legújabb Döntése? 1 éve
- Egyre több az önvezető taxi Kínában, a sofőrök féltik a munkájukat 1 éve
- Több mint ezren szerezhetnek ingyen jogosítványt a sofőrhiány miatt 2 éve
- A teherautók és buszok vezetőinek harmada követett el szabálysértést 2 éve
- Sofőr állás 2 éve
- Jelenléti ív 2 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?