13 cikk a(z) önmarketing címkével - 1. oldal

3 egyszerű tipp, hogy jól sikerüljön a bemutatkozás!

2 éve Sokan félnek a bemutatkozástól, legyen szó egy meetingről a tárgyalóban vagy egy online megbeszélésről. Andrea Wojnicki kommunikációs tréner egy praktikus szabályrendszert dolgozott ki, melynek köszönhetően személyesen és az online térben magabiztosan mutatkozhatunk be ügyfeleinknek, leendő munkatársainknak. Teljes cikk...


5 dolog, amit tehetséges munkavállalóként jó ha tudsz

8 éve A HVG Online Toborzási Konferenciáján jártunk, ahol jól látható volt az idő és energia, amelyet a vállalatok abba fektetnek, hogy a toborzást, kiválasztást végző kollégáik professzionálisan végezzék munkájukat és folyamatosan fejlődjenek. Mi persze a ti szemetekkel is figyeltünk és az alábbiakban röviden össze is foglaljuk mi mindenre jó, ha egy tehetséges munkavállaló gondol álláskeresés, karrierépítés közben. Teljes cikk...


Job branding vs Self branding

9 éve A jelöltek az önéletrajzuk összeállításakor akarva, de akaratlanul is úgy igyekeznek feltüntetni magukat, a tudásukat és a tapasztalataikat, hogy az meghirdetett pozícióban felsorolt követelményeknek minél jobban megfeleljenek. A motivációs levél megfogalmazásakor azokat a kompetenciákat támasztják alá személyes példákkal, amiket a munkaadó a hirdetésben előnyként jelöl meg. A jelöltek igyekeznek eladni magukat, ebben semmi újdonság nincs. Ez a – már professzionális - self branding nagy fejfájást okoz azoknak, akiknek a jelöltek között meg kell találni azt az embert, akire valójában szükségük van. Ők nem a magát legjobban eladó jelöltet akarják megvenni, hanem az ő kritériumaiknak megfelelő legjobb embert keresik. Teljes cikk...


Hogyan készítsünk videó CV-t?

10 éve Az internetes álláshirdetés már régen átvette a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetések helyét. Manapság egyre népszerűbb, hogy a cégek a Facebookon, YouTube-on keresik az új munkatársat. Sőt, néhány munkakörnél már nem is elégszenek meg a hagyományos önéletrajzzal, már videó CV-t is elvárnak. Ezekről az új tendenciákról beszélgettünk szakemberekkel, akik szerint az új irányzatok az álláskeresésben lassan honosodnak meg hazánkban. Teljes cikk...


Bárkit érinthet a reklámadó

10 éve A reklámadóval eddig nyilvánosan vitatott problémák hatása eltörpül az önreklámra vonatkozó adókötelezettségből fakadó következmények mellett. Ez ugyanis a legszélesebb adózói kört érinti: gyakorlatilag minden vállalkozás kötelezett lehet valamilyen formában - írja Jancsa-Pék Judit, az Adózásról érthetően a HR Blogon. Teljes cikk...


Hogyan tűnhetsz ki álláskeresőként?

10 éve Ma már 1000 cv sem ritka egy-egy asszisztensi álláspályázatra - ám ütős önreklámmal az állástalálás esélye is lényegesen nagyobb. Az álláskereső önbizalma a nagy számokkal hatékonyan fejleszthető - ám a digitális lábnyomok céltudatos megtervezése is előrevihet. A cégek elsősorban őszinte pályázókra vadásznak - ám a HR-t megvezetni annak szakmai rutinja miatt eleve esélytelen kísérlet - mondta el Sinkó Erika coach, jogász a szerdán az ELTE-n tartott Kapunyitási Pánik Fesztiválon. Teljes cikk...


Álláskeresés kreatív módon - újabb sikeres akciók

11 éve Óriásplakát-sorozat, informatikai bravúr vagy épp fényes karácsonyfaizzókkal a házfalra írt frappáns álláskereső üzenet. Íme néhány külföldi álláskereső, akiknek kifizetődött az ötletesség. Teljes cikk...


Elevator pitch: néhány perc a liftben

11 éve Mit mondana, ha az irodaház liftjébe beszállna Ön mellé a vállalat vezetője, ahova éppen állásinterjúra igyekszik? Miről beszélne? Hogyan viselkedne? Mivel hívná fel magára a figyelmet? A tudatosan felépített elevator pitch egy eredményesen alkalmazható eladási technika, amelynek lényege, hogy érdemeinket kiemelő, figyelemfelkelő információkkal lássuk el a releváns hallgatóságot. Teljes cikk...


Utolsó fontjaiból óriásplakáton kér munkát egy brit fiatal

11 éve Óriásplakátra költötte utolsó 500 fontját egy brit férfi önreklámozás végett, hátha így sikerül munkát kapnia. Teljes cikk...


Így fogalmazzon, hogy a HR-es behívja állásinterjúra

14 éve Az álláskeresők egy része minden lehetőséget megragad, hogy felhívja magára a szakemberek figyelmét. Ennek egyre közkedveltebb módja egy néhány soros önreklám megjelentetése az álláshirdető portálokon. Fákó Andreának, a Roche Services HR vezetőjének értékeléséből most kiderül, hogyan fogalmazzunk, ha sikert akarunk elérni. Teljes cikk...


Állásszerzés kreatív eszközökkel

15 éve A küszöbön álló gazdasági válság vélhetően még nehezebbé teszi az állásszerzést. Érdemes éppen ezért a hagyományostól eltérő módszerekkel is próbálkozni. Különösen a marketing és a reklám szakmába készülőknek érdemes megmozgatni a fantáziájukat. Saját weboldal, plakátszerű bemutatkozó anyag, egyedi PR-akciók, és máris felfigyelnek az álláskeresőre. Teljes cikk...


Nyomokban fellelhető személyiségünk a pályázatokban

16 éve Az állásra jelentkezők általában mindent elkövetnek, hogy pályázatukkal megfogják a céget - ám hiába a sok önfényezés, otthagyják egyedi lenyomatukat az önéletrajzukon és a motivációs levelükön. De vajon mire figyeljen a munkáltató, ha a pályázó valódi arcára kíváncsi? Teljes cikk...


Óvatos önmarketing kell a karrierépítéshez

16 éve Hiába a precizitás és a szakértelem, önmarketing hiányában még a legszorgalmasabb munkatársak is észrevétlenek maradhatnak az irodában. Ezzel pedig előrelépési esélyeiket is csökkentik. Milyen eszközökkel lehet úgy kitűnni az irodai forgatagból, hogy ne látszódjunk ellenszenvesnek? Néhány tanács és gyakori hiba. Teljes cikk...