13 cikk a(z) próbavásárlás címkével:

Idén is az e-kereskedelem áll a fogyasztóvédelem középpontjában

2 éve A fogyasztóvédelmi hatóság és a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) 2017-ben több mint 800, az előző évekhez képest ötször több webáruházat ellenőrzött, főként próbavásárlásokkal. Az online vásárlások számának folyamatos növekedése miatt idén is az e-kereskedelem áll a fogyasztóvédelem középpontjában - írja az MTI. Teljes cikk...


Célzott ellenőrzések a szabálysértő fővárosi taxisok kiszűréséért

2 éve Csaknem 1250 járművet ellenőriztek az idegenforgalmi főszezonban tartott fokozott akcióban a közlekedési hatóság szakemberei, 98 esetben kellett eljárniuk. A fejlesztési tárca a taxishiénák végleges kiszűrése érdekében a bevált gyakorlat folytatását tervezi - írja az MTI. Teljes cikk...


Dupláját költi a vevő, ha elégedett

5 éve Akár 10-30 százalékkal is nőhet egy cég árbevétele a vevőkiszolgálás színvonalának fejlesztését követően. Magyarországon egyelőre még kevesebb azon vállalkozások száma, akik a fejlesztéssel kezdenek és ezáltal bevétel növekedést realizálnak. Teljes cikk...


Nem mindenki elégedett az e-mailes ügyintézéssel

5 éve Személyes és telefonos kiszolgálásban viszonylag jól teljesítenek a hazai vállalatok, az elektronikus ügyfélkiszolgálás területén viszont van még hova fejlődni, bár jelentősek a különbségek az egyes cégek között - mutat rá a ClientFirst Consulting felmérése. Teljes cikk...


Kiderült, kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai idén

5 éve Az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. A DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. lettek a legjobbak 2014-ben. Teljes cikk...


NAV ellenőrnek lenni kreatív feladat

5 éve A vendéglátóhelyek gyakori ellenőrzések miatt az adóellenőröknek álruhát kell ölteniük, de néha már ez sem elég, ezért a Nemzeti Adó- és Vámhivatal külső szereplőket is kénytelen bevonni a próbavásárlásokba, írja az Index. Teljes cikk...


Hatodszor is összemérik ügyfélkiszolgálásuk minőségét a hazai vállalatok

6 éve A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program ma az egyetlen olyan verseny Magyarországon, amely a cégek ügyfél-kiszolgálási színvonalát méri össze ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...


Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat

7 éve A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett. Teljes cikk...


Minden negyedik cégnél találtak adóügyi visszaélést

7 éve Nagyszabású ellenőrzést tartott a Nemzeti Adó- és Vámhivatal július és augusztus között. Az adóhatóság összesen 350 millió forint bírságot szabott ki - olvasható a Magyar Nemzetben. 1,5 milliós havi forgalmat eltitkoló edzőteremmel és csak céges ügyfeleknek számlát adó, tankvezetést kínáló vállalkozással is találkoztak az adóellenőrök. Teljes cikk...


Plázáznak, kérdeznek, értékelnek - bevetésen a próbavásárlók

7 éve Csevegnek, kérdeznek és vásárolnak - aztán kőkeményen értékelik a céget, az eladókat és a szolgáltatás minőségét is írásban a megbízónak. A próbavásárlókat a cégek kérik fel a fogyasztói reakciók felmérésére és saját alkalmazottaik munkájának tesztelésére. Németországban alkalmanként 10-50 euróért - itthon 1000-5000 forintért végzik sokan ezt az alkalmi munkát. Teljes cikk...


Budapestre helyezi európai központját a Bare International

8 éve Budapestre helyezi európai központját a próbavásárlásos minőségellenőrzést végző Bare International, a tervek szerint két éven belül 35-40 munkatárs dolgozik majd a budapesti irodában - közölte Mike Bare, a társaság elnöke csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján. Teljes cikk...


Tetováló szalonban, tőzsdetanfolyamon is büntettek az adóellenőrök

8 éve Nem szokványos helyszíneken - díszmadárbörzén, tetováló szalonban, tőzsdetanfolyamon - ellenőrizték a szolgáltató szektor nyugtaadási kötelezettségét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal dél-alföldi régiójának munkatársai, a revizorok számos szabálytalanságot tártak fel tájékoztatta Jegyinák Attila sajtóreferens az MTI-t. Teljes cikk...


Túlélést jelentheti a vevőszolgálat fejlesztése

11 éve Az a cég, amelyik ebben az időszakban képes vevőinek bizalmát megőrizni, az ott lesz a piaci szereplők között a visszaesést követő fellendülésnél. A gyógyszertáraknak is be kell erősíteniük a vevők megtartása érdekében, ugyanis ha továbbra sem adnak szakmai betegtájékoztatást, akkor az embereknek mindegy lesz, hogy egy drogériában, vagy egy patikában jutnak hozzá vitaminjukhoz. Teljes cikk...