kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

A home office is lehet kellemes!

A koronavírus járványhelyzetre tekintettel egyre több munkáltató dönt úgy, hogy munkavállalóit az elkövetkező időszakban otthoni munkavégzésre küldi. Vannak, akiknek ez nem jelent problémát, mivel nem először dolgoznak otthonról, vannak azonban olyanok is, akik nem rajonganak ezért a lehetőségért és nem is rendelkeznek ehhez megfelelő környezettel.

A home office-t is meg kell szokni. Otthon sok buktató leselkedik ránk: mosnivaló, száraz ruha, házi kedvenc és még sorolhatnám.

Nézzük meg hogyan tehetnénk hatékonyabbá az otthoni munkát

Otthon is lehetsz eredményes. Összegyűjtöttünk 6 egyszerű tippet, hogy a legtöbbet tudd kihozni az otthoni munkavégzésből.



1. A tökéletesen felszerelt dolgozósarok alapnak számít

A jól felszerelt dolgozósarok megkönnyíti a munkánkat, szinte hívogat a feladatok elvégzésére. Sajnos, eddig inkább csak ritkaságnak számított, mivel az emberek többsége otthon már nem foglalkozott a munkával.

A nem megfelelő ülőhelyzet például nagyban megkeserítheti az életünket. Egy rosszul megválasztott szék nyak-, váll-, derék- és lábfájást is okozhat.

Rendezd be álmaid dolgozósarkát a lehető legolcsóbban. Ajánljuk figyelmedbe a BIANO bútor- és dekorációkeresőt. Itt több webáruház kínálatát láthatod egyszerre, tehát sokkal gyorsabban megtalálhatod a neked megfelelő bútort vagy kiegészítőt. A kínálat különböző szűrők segítségével finomítható, illetve sorba rendezhető ár, szállítási idő vagy akció alapján.

Mi nem hiányozhat a dolgozósarokból:

• íróasztal/számítógépasztal
• forgószék
• asztali lámpa
• tárolók és szemetes, ha papírral dolgozol
• törölhető tábla vagy üzenőtábla
• kiegészítők - szobanövény vagy aroma diffúzor

2. Tartsd be a munkaidőt

Próbáld meg pontosan betartani a megszokott munkaidőd. Reggel 8-10:00 óra körül kezdj el dolgozni és 16-18:00-kor fejezd be a munkát. Ha időnként később kezdesz neki dolgozni, nem történik semmi, de ne váljon szokássá.

Ez a szabály rendkívül fontos. Ha nem lesz egyértelműen meghatározott munkaidőd, nagyon gyorsan elveszettnek fogod érezni magad és semmire sem lesz elég időd.

3. Kezdd a napot tornával vagy reggeli rutinnal

A dolgozósarok közelebb van minden irodánál. Lehet, hogy csábítóan hangzik tovább aludni és utána rögtön az ágyból az asztalhoz ülni, de ez nagyon nem jó döntés.

Alakíts ki jó szokásokat:

1. szellőztess ki és igyál egy pohár vizet
2. mosakodj meg és öltözz át
3. 10-30 percet relaxálj, olvasd el a híreket, írj valamit a naplódba
4. mozgasd meg a tested, sétálj egyet vagy jógázz
5. készíts listát az elvégzendő feladatokról
6. ...kezdj el dolgozni

4. Felejtsd el a melegítőnadrágot

Nem tudsz ráhangolódni a munkára? Próbálj meg felöltözni úgy, mintha az irodában lennél. Nem kell kosztümöt vagy öltönyt felvenni, elég egy szoknya vagy farmernadrág és ing, meglátod, hogy teljesen megváltozik a hangulatod.

5. Kerüld a rendetlenséget

A dolgozósarok legyen mindig rendezett és tiszta. Szabadulj meg mindentől, ami eltereli a figyelmedet a munkától.

6. Tarts szünetet

Az irodában a meetingek után gyakran megállsz egy-egy kollégával beszélgetni, elugrasz kávéért vagy ebédre. Ezeket a szüneteket otthon se hagyd ki. Sétálj egyet, készíts kávét vagy teát vagy csak pár percre csukd be a szemed és relaxálj.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Évi 70 millió forintos fizetésért keresnek háziorvost

Évi 150 ezer fontért, azaz mintegy 70 millió forintért keresnek az Egyesült Királyság legtávolabbi, legeldugottabb szigeteinek háziorvosi... Teljes cikk

Ittasan dolgozó buszsofőr ellen mondták ki az ítéletet

Nem jogerősen egy év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélt az Egri Járásbíróság egy ittasan dolgozó buszsofőrt Egerben - közölte a Heves... Teljes cikk

Autószerelő drogdíler ellen emeltek vádat, aki műhelyében árulta a kábítószert

A Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség jelentős mennyiségű kábítószerre elkövetett kábítószer-kereskedelem, új pszichoaktív anyaggal... Teljes cikk