A jó interim is holtig tanul
A különféle rendezvények, képzések kapcsán rengetegszer találkozom a kérdéssel, miért és kiknek éri meg részt venni ezeken? Ilyenkor mindig érdemes megnézni, kitől is érkezik az adott felvetés, hiszen egy a karrierváltás gondolatával kacérkodó vezető, vagy épp kezdő interim esetében ez nem csupán helyénvaló, de maximálisan indokolt is.
A legjobb információ az, ami első kézből származik, egy-egy rendezvénysorozat pedig kiváló lehetőséget kínál ahhoz, hogy a jelenleg is a szakmában dolgozóktól kérdezhessünk, informálódhassunk és az alapvetően szükséges tudás birtokában valóban felelős döntést hozhassunk. Persze nem mindenki készül tudatosan erre a pályára, sokan szinte véletlenül, körülményeik hirtelen megváltozása révén találkoznak az első projekttel, aminek levezénylését - a szükséges kompetencia birtokában - siker kísérheti. Szerencsés kezdés, de csak akkor, ha az illető a helyén is tudja kezelni azt. Valójában éppen az intenzív, szakértelmet megkövetelő munka az, ami többnyire nem okoz gondot a kezdő interimnek sem, hiszen ebben jó, ebben van otthon.
A kezdeti siker azonban csapda is egyben, akit ugyanis ez elvakít, az hajlamos az interim pálya egyik legfontosabb szakaszát, a két projekt közti időszakot elhanyagolni. Ennél nagyobb baklövést pedig el sem lehet követni. Interimként az első dolog, amit el kell fogadni az, hogy termékként, szolgáltatásként kell tekintenünk önmagunkra. Márpedig egy termék attól lesz jó, ha folyamatosan fejlesztik, és megfelelő módon vezetik be a piacra. Ennél fogva hiba, ha a szükségszerűen bekövetkező szüneteket tisztán pihenőidőként fogjuk fel, kezdő és gyakorló interimnek a megérdemelt pihenés mellett elengedhetetlen a szakmai tudás fejlesztése, a folyamatos networking. A Hammel & Hochreiter szakmai támogatásával az Interim Manager Academy rendezvényeinek lényege éppen az, hogy a mindehhez szükséges ideális közeget megteremtsék, ezzel is elősegítve egy professzionális hazai interim közösség kiépülését.
A szolgáltatás vásárlóknak is hasznos közelebb kerülni, személyesen találkozni akár egy rendezvénysorozat alkalmával interimekkel, hazai és külföldi szakemberekkel. A legjobban szervezett vállalat életében is előfordulhatnak olyan helyzetek, melyekre saját eszközeivel nem képes kellően gyors és hatékony választ adni, legyen szó akár utódlásról, a megfelelő szakemberek megtalálásáról, egy-egy projekt levezényléséről vagy a körülményekben beálló hirtelen változásokról.
A hat eseményből álló rendezvénysorozat keretein belül az alkalmazott felsővezetők és a külső felsővezetői erőforrás szolgáltatásával foglalkozók számára is lehetőség kínálkozik a kötetlen megismerkedésre, tapasztalatcserére. A workshopok és a Club-estek célja, hogy a résztvevők bepillantást kapjanak a szolgáltatásvásárlás és értékesítés titkaiba az interim menedzsment szolgáltatások megismerésén keresztül, valamint, hogy módjuk legyen észrevételeket fűzni az elhangzottakhoz és kérdéseket feltenni a meghívott magyar és külföldi szakemberekhez.
Az első workshop dátuma: 2013. február 20., szerda
Helyszín: Hammel & Hochreiter Képzési és Ügyfélkapcsolati Központ, 1124 Budapest, Vas Gereben u. 22.
A rendezvénysorozat további részleteiről a www.hammelhochreiter.com/rendezvenyeink/interim-menedzsment-klub-es-workshop oldalon tájékozódhat!
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A 2024-es évben a visszaélés-bejelentések 55%-a HR-hez kapcsolódó panaszokból származott, ami jól mutatja, hogy a hagyományos HR-keretek már nem... Teljes cikk
Ha bizonyos tényezők teljesülnek, a munkavállalók hajlandóbbak nagyobb erőfeszítést tenni a célok elérése érdekében, ha viszont valamelyik elem... Teljes cikk
Nincs könnyű feladata a HR-nek egy nagy szervezeten belül, ha arra gondolunk, hogy egyfajta közvetítői szerepet kell betöltenie a munkavállalók és a... Teljes cikk
- Felmérés: csökkent az elkötelezettség, különösen a vezetők körében 3 hónapja
- Zenei menedzser képzés indul a Debreceni Egyetemen 5 hónapja
- Ez lett a legfontosabb készség, avagy "superskill" a munkaerőpiacon 7 hónapja
- Így változott a hazai LinkedIn toplista 7 hónapja
- Mit tehetnek a cégek a munkahelyi jóllétért? 8 hónapja
- Utánfutó vagy Úttörő a HR az Ön cégében? Hallja az idők szavát? 10 hónapja
- Operatív menedzser 12 hónapja
- Hogyan találhatják meg és tarthatják meg a legjobb dolgozókat a cégek? 1 éve
- Úton a felsővezetői lét felé - hogyan segíthet egy mentor a cél elérésben? 1 éve
- Logisztika, beszerzés - mutatjuk, hogy alakulnak a fizetések és a nemek közötti bérszakadék 1 éve
- Melyek a legnagyobb vezetési tanácsadó cégek? 2 éve