kapubanner for mobile
Megjelent: 9 éve

A toborzásmarketing a sikeres HR osztályok kulcsa?

Mára már egészen világossá vált, hogy egy jól menő, sikeres vállalat HR osztályának nagy kreativitásra és leleményességre van szüksége ahhoz, hogy felvehesse a versenyt a munkaerőpiacon dúló, legjobb jelöltekért vívott harcban. Elengedhetetlen, hogy a kollégák ismerjék, és használják is a szakma innovációit. A klasszikus toborzási módszerek sokszor minimális eredményt produkálnak, de a technika fejlődése számtalan új távlatot nyit meg a toborzásban, amelyeknek használata kikerülhetetlen, ha fel szeretnénk venni a versenyt a konkurenciával.

Ma már sok, igen nagy eredményt produkáló marketing eszköz áll a rendelkezésünkre, ha eredményessé szeretnénk tenni toborzásainkat. Éppen ezért a HR- és a marketing osztálynak maximálisan együtt kell működnie, ehhez pedig egymás munkafolyamatainak tökéletes ismerete szükséges. A közös munka, és ebből fakadóan az eredményes toborzás útjába általában két dolog áll. Az egyik az időhiány, amivel a HR-esek küzdenek, a másik pedig a marketing osztály HR irányú szaktudásának hiánya. Egyik félnek sem róhatóak fel a hiányosságok, hisz mára a két terület metszete egy külön tudománnyá nőtte ki magát, aminek elsajátítása igen sok időt, és jól szervezett folyamatokat igényel.

A hatékony toborzásmarketing eszközeivel látványosan lendíthetjük fel a releváns jelentkezőink számát, és a HR brandünket. Ezen lehetőségek hatékony használata viszont nagy tapasztalatot, és mind a marketing, mind a HR területén mélyreható tudást igényelnek.

Érdemes tehát tapasztalt szakértőkre bízni a feladatot. A Beck and Partners Kft. több mint 10 éves fejvadászatban szerzett tapasztalatát, és az utóbbi évek aktív toborzásmarketingben szerzett gyakorlatát felhasználva, új szolgáltatáscsomagot kínál a cégek számára.
A toborzásmarketing csomag eszközeit magunk válogathatjuk össze. Speciális, saját szolgáltatások mellett Facebook és LinkedIn kampányokkal, Google Adwords remarketing hirdetésekkel, keresőoptimalizálással segítenek fellendíteni a toborzási folyamatokat. A pozícióra történt jelentkezőszám fellendülése, adatbázisunk növekedése, és cégünk népszerűbbé válása garantált.

Sokan persze nem szeretik kiadni a munkát a kezükből, de a megfelelő, marketing irányú szaktudás hiányzik a HR részéről. Ezért a HR-eseknek lehetőségük van egy oktatás keretén belül elsajátítani a Facebook és LinkedIn toborzásmarketing lehetőségeit, hogy később maguk tudják kezelni ezeket a felületeket.

Részletek és ajánlatkérés:
https://bap.hu/pr/index.php
[email protected]
+36 20 99 99 261
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk