kapubanner for mobile
Megjelent: 13 éve

Elárulja a hangunk, hogy szerződést szeretnénk bontani

Egy szoftver az emberi hang elemzésével képes megállapítani bizonyos üzleti események valószínűségét, és ebből rangsort állít fel. A rendszer előre jelzi a szerződésbontási szándékot - derül ki egy lapunknak eljuttatott anyagból.

A Nextent Informatika Zrt. és kutatópartnerei által kifejlesztett, innovatív Rank Miner nevű szoftver segítségével többek között előre jelezhető a szerződésbontási szándék, felismerhetőek az értékesítési lehetőségek, megállapítható a fizetési szándék, vagy éppen kiszűrhetők a biztosítási csalók. A rendszer a legmodernebb mesterséges intelligencia és beszédjel-feldolgozási technológiákat tartalmazza.

A rendszer egy hangbányászati elven működő analitikus előrejelző alkalmazás, amely a felhasználó által bevitt egyszerű információk alapján, rejtett összefüggések feltárásával képes sorrendet felállítani a potenciális ügyfelek között. A rendszer minden olyan üzleti területen alkalmazható, ahol az ügyféllel telefonos kommunikáció történik, mint például a telefonos értékesítés, ügyfélmegtartás, behajtás vagy akár a visszaélések felderítése. A rendszer által visszaadott sorrendben a lista elején azok az ügyfelek szerepelnek, melyeknél az elemzési információk alapján legvalószínűbb az üzleti cél teljesülése, mint például az értékesítés, behajtás, ügyfél elvándorlás-előrejelzés, stb. Az így kapott sorrend felhasználásával jelentősen növelhető az üzleti eredmény.

Az analízis során a rendszer a beszélgetés minden egyes pillanatáról több száz különböző jellemzőt von ki, melyből saját tudásbázist épít. A tudásbázist gépi tanuló algoritmusok dolgozzák fel, és automatizáltan megtörténik a modellépítés. A gépi tanulási folyamat teljes mértékben emberi beavatkozás nélkül történik, ez a szoftver leginnovatívabb eleme. A technológia képes a folyamatos visszacsatolások fogadására és tanulásra, ezáltal egyre pontosabb sorrendre és előrejelzésre nyílik lehetőség.

A Rank Miner több sikeres pilot projekten van túl, jelenleg hazai biztosító társaságnál és telekommunikációs cégnél alkalmazzák. A biztosítási területen a rendszer által visszaadott sorrend közel háromszorosára növelte a biztosítási csalók kiszűrésének hatékonyságát. A rendszer próbaüzeme az USA-ban több pénzintézetnél, illetve az egyik legnagyobb televíziós értékesítőhálózatnál indult el - áll a közleményben.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Lebuktat a wifi: mostantól pontosan lehet tudni, ki honnan dolgozik

A Microsoft új Teams-funkciója automatikusan felismeri, ha egy dolgozó a vállalat WiFi-hálózatára csatlakozik, és ennek alapján frissíti a... Teljes cikk

Jön az emberi munkakvóta: törvény írhatja elő, mennyi embernek kell maradnia a robotok között

Kötelező lesz embernek maradni. Ahogy a mesterséges intelligencia egyre több munkafolyamatot vesz át, a világ legnagyobb gazdaságai új szabályozást... Teljes cikk

HR automatizálás: AI eszközök, megtérülés, trendek

Toborzás, onboarding, belső kommunikáció - chatbot, tréningek és a munkaerőt kezelő teljes adminisztrációs rendszerek. Mindezeken a területeken az... Teljes cikk