Megjelent: 12 éve

Elárulja a hangunk, hogy szerződést szeretnénk bontani

Egy szoftver az emberi hang elemzésével képes megállapítani bizonyos üzleti események valószínűségét, és ebből rangsort állít fel. A rendszer előre jelzi a szerződésbontási szándékot - derül ki egy lapunknak eljuttatott anyagból.

images

A Nextent Informatika Zrt. és kutatópartnerei által kifejlesztett, innovatív Rank Miner nevű szoftver segítségével többek között előre jelezhető a szerződésbontási szándék, felismerhetőek az értékesítési lehetőségek, megállapítható a fizetési szándék, vagy éppen kiszűrhetők a biztosítási csalók. A rendszer a legmodernebb mesterséges intelligencia és beszédjel-feldolgozási technológiákat tartalmazza.

A rendszer egy hangbányászati elven működő analitikus előrejelző alkalmazás, amely a felhasználó által bevitt egyszerű információk alapján, rejtett összefüggések feltárásával képes sorrendet felállítani a potenciális ügyfelek között. A rendszer minden olyan üzleti területen alkalmazható, ahol az ügyféllel telefonos kommunikáció történik, mint például a telefonos értékesítés, ügyfélmegtartás, behajtás vagy akár a visszaélések felderítése. A rendszer által visszaadott sorrendben a lista elején azok az ügyfelek szerepelnek, melyeknél az elemzési információk alapján legvalószínűbb az üzleti cél teljesülése, mint például az értékesítés, behajtás, ügyfél elvándorlás-előrejelzés, stb. Az így kapott sorrend felhasználásával jelentősen növelhető az üzleti eredmény.

Az analízis során a rendszer a beszélgetés minden egyes pillanatáról több száz különböző jellemzőt von ki, melyből saját tudásbázist épít. A tudásbázist gépi tanuló algoritmusok dolgozzák fel, és automatizáltan megtörténik a modellépítés. A gépi tanulási folyamat teljes mértékben emberi beavatkozás nélkül történik, ez a szoftver leginnovatívabb eleme. A technológia képes a folyamatos visszacsatolások fogadására és tanulásra, ezáltal egyre pontosabb sorrendre és előrejelzésre nyílik lehetőség.

A Rank Miner több sikeres pilot projekten van túl, jelenleg hazai biztosító társaságnál és telekommunikációs cégnél alkalmazzák. A biztosítási területen a rendszer által visszaadott sorrend közel háromszorosára növelte a biztosítási csalók kiszűrésének hatékonyságát. A rendszer próbaüzeme az USA-ban több pénzintézetnél, illetve az egyik legnagyobb televíziós értékesítőhálózatnál indult el - áll a közleményben.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára

A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk

Iskolapadba ültetheti a vezetőket a mesterséges intelligencia forradalma

A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk

Pánik és potenciál: Mit tanultak a dolgozók a mesterséges intelligenciáról 2023-ban?

A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk