kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Hatékonyság, költségcsökkentés, fenntarthatóság

Most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé? Kezdje a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével!

Hatékonyság, költségcsökkentés, fenntarthatóság-

A HR-folyamatok sztenderdizálása és digitalizálása növeli a hatékonyságot

Az elmúlt évek kihívásai arra tanították meg a szervezeteket, hogy a túlélés záloga a gyors alkalmazkodás. Ebben a HR-szakembereknek kulcsfontosságú szerepük van, hiszen a legfontosabb erőforrással a munkavállalókkal „gazdálkodnak”. A HR-folyamatok digitalizálása és ezáltal sztenderdizálása nagymértékben hozzájárul a hatékonyság növeléséhez.

Generációváltás zajlik a munkahelyeken

A digitalizáció és az új technológiák elterjedését segíti, hogy generációváltás zajlik a munkahelyeken. 2025-re a munkaerőpiac 75%-át az Y generáció fogja alkotni és már javában velünk dolgoznak a Z-generáció tagjai is. Ők nem csupán befogadóbbak az új technológia iránt, hanem ebben a világban szocializálódtak és egyenesen elvárják az azonnali, átlátható, bárhol, bármikor elérhető megoldásokat.

A NEXON ezért fordít különös figyelmet a dolgozói és vezetői önkiszolgáló HR-megoldásának a NEXON_PORT-nak, folyamatos fejlesztésére, amely hatékonyabbá, gyorsabbá és papírmentessé teszi a HR-adminisztrációt.

Előtérben a dolgozók megtartása

Fejlesztéseink egyik legfőbb iránya a dolgozói élmény fokozása, hiszen a mai munkaerőpiaci helyzetben, amikor verseny folyik a tehetségek megszerzéséért és megtartásáért, a munkavállalói elégedettség egyik fontos eszköze lehet egy dolgozói és vezetői önkiszolgáló rendszer.

A mindennapi életünkben megszokott, személyre szabott élményeket már a munkahelyi alkalmazásoktól is elvárjuk: valós idejű hozzáférést HR-adatainkhoz, intuitív felhasználói kezelőfelületet, és folyamatvezérelt támogatást aktuális HR-feladatainkhoz.

A NEXON_PORT önkiszolgáló HR-rendszer használatával a HR bárhol, bármikor csak egy kattintásra van a munkavállalóktól:

  • a bérjegyzéket nem kell kinyomtatni és kiosztani, elektronikusan megtekinthető
  • a cafeteria-nyilatkozatok kitöltéséhez és az aktuális egyenleg lekérdezéséhez nem kell a HR-hez fordulni
  • a jelenléti ív egyszerűen vezethető, a vezető számára ellenőrizhető
  • a távolléttervezés átlátható, az igénylés/elfogadás követhető
  • otthoni munkavégzés egy gombnyomással igényelhető, a vezető által elbírálható
  • az év végi igazolások, nyomtatványok a szükséges adatokkal kitöltve, elektronikus aláírással ellátva azonnal letölthetőek

Hatékonyság, költségcsökkentés

A NEXON innovatív eszközei segítséget nyújtanak az adminisztrációs terhek csökkentésében, s így a HR-szakemberek az operatív feladatok helyett inkább a humánügyviteli stratégiára koncentrálhatnak.

A vezetői és dolgozói önkiszolgálás precíz adatnyilvántartást, átláthatóságot és nyomon követhetőséget jelent, ami növeli a HR-feladatok hatékonyságát és jelentős költségcsökkentést eredményez:

  • a dolgozók adatváltoztatási igényeiket a portálon keresztül rögzíthetik, amit véglegesítés előtt az ügyintéző hagy jóvá
  • a jelenléti ívek megfelelő kitöltését, a dolgozó távollét- és beosztásigényét a vezetője bírálja el, ami a portálon megtekinthető, illetve az adatok feladásra kerülnek a bérszámfejtő rendszer felé
  • a vezetőket a számukra legfontosabb, előre összeállítható adatokból készített riportok segítik, összeállításukhoz nem szükséges a HR közreműködése
  • nincs több űrlapkitöltés: a portálról a dolgozó adataival tölthető le minden nyomtatvány és elektronikus aláírással kombinálva még a személyes jelenlétet igénylő aláírás is megspórolható

A rendszer, aminek az IT-szakemberek is örülnek

A NEXON_PORT modern, naprakész IT-architektúrára épült rendszer, magas szintű adatbiztonságot nyújt és maximálisan megfelel a GDPR-előírásainak.
Üzemeltetése, karbantartása egyszerű, de a NEXON felhőszolgáltatásában futtatva minden feladatot levesz az IT-szakemberek válláról.

Tegye meg a NEXON-nal az első lépést a HR digitalizációja felé!

A NEXON_PORT radikálisan csökkenti a HR-osztályok terhelését, kiváltja a személyes ügyintézést és jelentősen emeli a munkavállalói elégedettséget.

NEXON_PORT megoldásunk rugalmasan igazodik a vállalatok mindenkori méretéhez és igényéhez. Ha még csak most teszi az első lépést a fenntartható, papírmentes HR-adminisztráció felé vezető úton, kezdje szoftverünk segítségével a leggyakrabban felmerülő adminisztratív feladatok csökkentésével:

  • Papír alapú bérjegyzékek kiosztása helyett elektronikus bérjegyzék elérése a munkatársaknak kialakított önkiszolgáló felületen. A bérjegyzékek publikálása egy kattintással történik a NEXON bérszámfejtő szoftveréből.
  • Dolgozói adatváltozás bejelentése a legfontosabb adatkörökre, például lakcím, okmány változások. Ügyintézői adatrögzítés helyett ellenőrzés és jóváhagyás funkcióval.
  • HR-nyomtatványok kezelése a rendszerben, úgymint családi adókedvezmény igénylő, gyermek utáni pótszabadság nyilatkozat. Ezek a formanyomtatványok letölthetők az önkiszolgáló rendszerben a dolgozó személyes adataival, így csökken a téves kitöltésekből adódó felesleges ügyintézői munkamennyiség.

Lépjen be a NEXON-nal a hatékony HR-folyamatok világába! 

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk