Hirdetés helyett KAMPÁNY a toborzások kulcsa!
Az talán már egyetlen felkészült toborzó kollégát sem lep meg, hogy ha gyors eredményeket szeretnénk elérni a munkaerő-keresésben, az álláshirdetés önmagában több, mint kevés. A HR számtalan területe ma már kezd a marketinges munkakörre hajazni, de legalábbis elválaszthatatlan egymástól a két terület, így nem meglepő, hogy a sikeres toborzásra is érdemes kampány szinten tekinteni. Hogy ez pontosan mit jelent, milyen eredmények érhetőek el, és mit tartogat az év vége? Erről beszélgettünk tapasztalt szakemberekkel.
Kampány, és konstruktív közös munka
A kampányok a marketinges eszköztár alapját képezik. Itt nem egyetlen akcióról beszélünk, hanem hosszú kifutású, több módszert, eszközt is felhasználó folyamatról, aminek a célja ugyanaz: a termék vagy szolgáltatás értékesítése, eladása. Pontosan ez történik a toborzások közben is.
„A kampány szintű toborzás nálunk alapvető. Ez nem csak azt jeleneti, hogy több eszközt is bevetünk a sikeres lezárás érdekében, hanem azt is, hogy a folyamat közben finomhangolunk. Nem egyszer fordult már elő, hogy egy adott álláshirdetést a folyamatközben többször is átírtunk, megváltoztattunk. Máshova kerültek a hangsúlyok, mert a piac ezt jelezte vissza. A kiemelt hatékonyság érdekében javasolni szoktuk az ügyfeleinknek a piaci felmérést, mielőtt belevágnak a toborzásba. Megvizsgáljuk a célpiacot, hogy vissza tudjuk jelezni a bérigényüket, a munkakörhöz kapcsolatos elvárásaikat, hiedelmeiket, a céljaikat. Ezek alapján olykor nem csak az álláshirdetést módosítja az ügyfél, hanem a pozícióleírást is, és konstruktív beszélgetést tudnak kezdeményezni a szakmai vezetőkkel, ami lássuk be nem mindig valósul meg, pedig a céljuk közös” - Tamaskovics Diána, üzletágvezető.
A Facebook egy lavinát indított el
A toborzási kampányok megkerülhetetlen eleme a Facebook. Ez főként a fizikai kereséseknél hatékony, de nem egyszer sikerült fehérgalléros pozícióra is bejelentkezőt generálni a platformon.
„A korábbi, klasszikus módszerek után a Facebook kampányokkal kiegészített keresés 90%-os emelkedést hozott a Beck & Partners segítségével.”- mondta el Németh Melinda, aki Zala megyébe keresett fizikai munkaerőt, sokáig ideig eredménytelenül.
A statisztikák igazolják a Facebook hatékonyságát. A legutóbbi vidéki, fizikai keresésnél 40.000 Ft költséggel, 2 nap alatt 69 bejelentkezőt generáltunk. Ez idő alatt a „sima” álláshirdetésre két fő jelentkezett be - folytatta Németh Réka, aki évek óta foglalkozik a Facebook kampányok létrehozásával, finomhangolásával.
Ma már nagy merítésre van szükség. Ehhez pedig több eszköz, több adat, és olykor hosszabb idő szükséges. Nem elhanyagolhatók a kampányokból a direktmegkeresések, a LinekedIn, és a saját kapcsolati tőke jelentősége sem.
Év végén a Beck & Partners Kft csomagajánlatai kiválóak arra, hogy kampányszinten oldják meg a keresések, és még pénzt is takarítsanak meg. A megrendelt csomagok jövőre is felhasználhatóak!
igénybe vehető MINI fejvadászatra és Online toborzásra
Kattintson a részletkért, gondolkozzon kampányokban! Idei árakon, jövőre is!
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk
Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk
- 5-ből 3 munkáltató szerint a soft skill-ek fontosabbak, mint valaha 1 hete
- Ezért nehéz a kkv-nak jó könyvelőt találni 2 hete
- Az álláskeresők szerint képzési hiány van, nem pedig készséghiány 3 hete
- Felmérés: kevés cég tartja hatékonynak a készségek értékelését 3 hete
- Felmérés: Egyre kevesebb munkahelyen elvárás a diploma 3 hete
- Költséges kivárás: mit veszít a HR, ha nem lép nyáron? 3 hete
- Felkészülés a fogadásukra: mit tehet egy cég, hogy sikeresen fogadja a Fülöp-szigeteki munkavállalókat? 4 hete
- Hogyan vonzzuk be a megfelelő jelölteket a digitális térben? 1 hónapja
- 500 fülöp-szigeteki vendégmunkás dolgozhat majd a debreceni akkugyárban 1 hónapja
- Jó fizetés vagy valami más? Ez a legfontosabb a magyar munkavállalóknak 1 hónapja
- Új ajtók nyílhatnak a Brexit után: brit–EU megállapodás készül a fiatalokról 1 hónapja