Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 1 hónapja

NE toborozzon a Facebookon!

Csevegni az ismerősökkel, megosztani cuki kutyákat, képet posztolni a szülinapunkról, hogy csak néhányat említsünk a Facebook mindennapi funkciói közül. Ma már az sem titok, hogy a nagy cégek észrevétlenül beszivárogtak a kezdetben csak az életünk megosztására és éjszakába nyúló beszélgetésekre szolgáló platformra. Tudjuk mindnyájan, hogy igen komoly hirdetési lehetőség és üzleti kiaknázhatóság is rejlik a Zuckerbeg paradicsomban. De hogy a HR-esek Facebook hirdetéseket készítsenek? Kinek van arra ideje? Van egyáltalán értelme?

Tűt a szénakazalban?

Lássuk be, a Facebook a marketingesek asztala, egy külön szakma a hirdetési felületek kezelése. A hirdetéseket anyagi ráfordítással meghatározott célcsoporthoz juttathatjuk el. Van ennek értelme? Döntse el Ön! A következők szerint szűrhetjük, kik lássák a hirdetésünket: nem, kor, végzettség szintje, elvégzett iskolák, jelenlegi munkahely, munkakör, beosztás, beszélt nyelvek, érdeklődési körök, családi állapot és ezek kombinációja. Azt hiszem, ezek alapján a válasz egyértelmű: pontosan be tudjuk lőni azt a célcsoportot, akiknek hirdetni szeretnénk.

Egyszerű, mint az egyszeregy?

Hogy a fentiek beállítása egyszerű-e? Nem, inkább bonyolultnak nevezném, ha jól akarjuk csinálni. Egy speciális felületen keresztül, kreatív, de jogtiszta képekkel, meghatározott szövegmennyiséggel, limitált karakterszámmal, és folyamatos követéssel lehet hatékonyan hirdetést kezelni. Kevés HR-esnek van erre ideje, affinitása. De nem is kell minden terhet a nyakukba venniük!

Van ennek értelme a HR-ben?

Talán a fentiekből világosan kiderült már, hogy igenis tökéletes ez a platform az álláshirdetések kommunikálására is, hála a pontos célzási lehetőségeknek. Rengeteg cég használja már kezdve a szakmunkás pozícióktól, egészen a magasan kvalifikált szakemberekig, megsokszorozva ezzel a jelentkezők számát. A Beck and Partner Kft. a fejvadászat mellett néhány évvel ezelőtt kezdte feltérképezni a toborzásmarketing piacot, és kihasználni annak minden lehetőségét. Kiemelt figyelmet szenteltek a Facebook hirdetéseknek, amivel először csak a saját életüket, majd ügyfeleikét is megkönnyítették.

Kinek van erre ideje?

Egyetlen cég HR-esétől sem várható el, hogy megtanulja ezt a bonyolult folyamatot és átképezze magát online marketingesnek, nem is ajánljuk. Azt azonban mindenképpen javasoljuk, hogy ne hagyják ki a modern kor, a technika nyújtotta új lehetőségeket a toborzásban, így a Facebookot se, de bízzák a profikra! A Beck and Partners Kft. toborzási szolgáltatásai mellé professzionális Facebook kampányok is igényelhetők. Az eredményeket, statisztikákat a kampányok végén a megrendelő rendelkezésére bocsájtják, de a bejelentkezők számán is világosan látszik majd a hatékonyság.

A részletek felől érdeklődjenek az alábbi elérhetőségeken: toborzasmarketing@bap.hu
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
4 rossz szokás, ami árthat a karrierednek

A cnbc.com munkatársai azt vizsgálták hogyan befolyásolják a karrierépítést a jó illetve rossz szokások, tulajdonságok - írja a hirado.hu. Teljes cikk

Gigabüntetést kapott a Google

Hatalmas büntetéssel sújtotta az EU tegnap a Google-t, mert visszaélt piaci erőfölényével. A bírság a cég idei profitjának a tizedét teszi ki, ami... Teljes cikk

Bérszámfejtés - segítünk, hogy Önöknek egyszerűbb legyen

Több mint 12000 főt foglalkoztató magyarországi vállalatcsoportnak számfejtünk a saját SAP rendszerével. Van saját fejlesztésű, nagyvállalati... Teljes cikk

Hatszáz új munkahelyet teremt a BorgWarner Oroszlányban

Az amerikai BorgWarner három oroszlányi üzemében három év alatt 600 új munkahelyet teremt, 15 milliárd forintos beruházással. Bogár Attila, a... Teljes cikk

Önjáró bőrönd, zajcsökkentő fülhallgató üzletembereknek

A sokat utazó üzletemberek számára minden perc számít, rengeteg időt vesztegethetnek el a repterek várótermeiben. Annak érdekében, hogy a... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár