Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 5 hónapja

NE toborozzon a Facebookon!

Csevegni az ismerősökkel, megosztani cuki kutyákat, képet posztolni a szülinapunkról, hogy csak néhányat említsünk a Facebook mindennapi funkciói közül. Ma már az sem titok, hogy a nagy cégek észrevétlenül beszivárogtak a kezdetben csak az életünk megosztására és éjszakába nyúló beszélgetésekre szolgáló platformra. Tudjuk mindnyájan, hogy igen komoly hirdetési lehetőség és üzleti kiaknázhatóság is rejlik a Zuckerbeg paradicsomban. De hogy a HR-esek Facebook hirdetéseket készítsenek? Kinek van arra ideje? Van egyáltalán értelme?

Tűt a szénakazalban?

Lássuk be, a Facebook a marketingesek asztala, egy külön szakma a hirdetési felületek kezelése. A hirdetéseket anyagi ráfordítással meghatározott célcsoporthoz juttathatjuk el. Van ennek értelme? Döntse el Ön! A következők szerint szűrhetjük, kik lássák a hirdetésünket: nem, kor, végzettség szintje, elvégzett iskolák, jelenlegi munkahely, munkakör, beosztás, beszélt nyelvek, érdeklődési körök, családi állapot és ezek kombinációja. Azt hiszem, ezek alapján a válasz egyértelmű: pontosan be tudjuk lőni azt a célcsoportot, akiknek hirdetni szeretnénk.

Egyszerű, mint az egyszeregy?

Hogy a fentiek beállítása egyszerű-e? Nem, inkább bonyolultnak nevezném, ha jól akarjuk csinálni. Egy speciális felületen keresztül, kreatív, de jogtiszta képekkel, meghatározott szövegmennyiséggel, limitált karakterszámmal, és folyamatos követéssel lehet hatékonyan hirdetést kezelni. Kevés HR-esnek van erre ideje, affinitása. De nem is kell minden terhet a nyakukba venniük!

Van ennek értelme a HR-ben?

Talán a fentiekből világosan kiderült már, hogy igenis tökéletes ez a platform az álláshirdetések kommunikálására is, hála a pontos célzási lehetőségeknek. Rengeteg cég használja már kezdve a szakmunkás pozícióktól, egészen a magasan kvalifikált szakemberekig, megsokszorozva ezzel a jelentkezők számát. A Beck and Partner Kft. a fejvadászat mellett néhány évvel ezelőtt kezdte feltérképezni a toborzásmarketing piacot, és kihasználni annak minden lehetőségét. Kiemelt figyelmet szenteltek a Facebook hirdetéseknek, amivel először csak a saját életüket, majd ügyfeleikét is megkönnyítették.

Kinek van erre ideje?

Egyetlen cég HR-esétől sem várható el, hogy megtanulja ezt a bonyolult folyamatot és átképezze magát online marketingesnek, nem is ajánljuk. Azt azonban mindenképpen javasoljuk, hogy ne hagyják ki a modern kor, a technika nyújtotta új lehetőségeket a toborzásban, így a Facebookot se, de bízzák a profikra! A Beck and Partners Kft. toborzási szolgáltatásai mellé professzionális Facebook kampányok is igényelhetők. Az eredményeket, statisztikákat a kampányok végén a megrendelő rendelkezésére bocsájtják, de a bejelentkezők számán is világosan látszik majd a hatékonyság.

A részletek felől érdeklődjenek az alábbi elérhetőségeken: toborzasmarketing@bap.hu
Follow hrportal_hu on Twitter

Megoldás a munkaerőhiányra - adut kaphatnak a munkáltatók

Az utóbbi időszakban sorra érkeznek a hírek a munkaerőhiányról, amely egyre több ágazatban okoz nehézséget. Ugyanígy a dolgozók megtartása is egyre komolyabb kihívást jelenthet. Erre azonban több megoldás is létezik, például, ha a munkáltatók támogatják a dolgozók pénztári takarékoskodását. Az önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári tagság ugyanis amellett, hogy biztos alapokat nyújt a jövőben, a “hiányzó generáció” szempontjából is kulcsfontosságú. Az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége a pénztári megoldások kapcsán egy új kedvezményrendszert dolgozott ki, amelynek alapját a munkáltatók és az egyének közösen vállalt megtakarítása biztosítaná.tovább..

    További cikkek
    Új hotelmenedzser a The Ritz-Carlton Budapest élén

    Engelbrecht Kinga személyében új hotelmenedzsert neveztek ki a budapesti The Ritz-Carlton élére, aki a szállodaigazgatói posztot is betölti az új... Teljes cikk

    Megoldás a munkaerőhiányra - adut kaphatnak a munkáltatók

    Az utóbbi időszakban sorra érkeznek a hírek a munkaerőhiányról, amely egyre több ágazatban okoz nehézséget. Ugyanígy a dolgozók megtartása is... Teljes cikk

    Új HR-vezető csatlakozott a PwC Magyarország csapatához

    A PwC Magyarország új HR-vezetőt nevezett ki: Bresztyenszky Éva főállású anyaszerepből érkezett a cég humánerőforrás csapatának vezetői... Teljes cikk

    Új programmal terjeszti ki szabadságolási rendszerét a Schneider Electric

    A vállalat úttörőként biztosít plusz fizetett szabadnapokat szülési szabadság, ápolási távollét vagy gyászidő esetén. A világszerte több mint... Teljes cikk

    Európai Bizottság: felgyorsult a bérnövekedés és könnyebb visszatérni a munkaerőpiacra

    Az Európai Unió valamennyi tagországában gyorsult a bérnövekedés és könnyebb visszatérni a munkaerőpiacra, a tagállamok közötti... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár