Megjelent: 4 éve

Nem minden a digitalizáció - egyensúlyban a személyes kapcsolatok és a technológia

Az elmúlt évtizedben az új technológiák gyors fejlődése és adaptációja zajlott le életünk szinte minden szegmensében. Akár ebédet rendelünk, akár munkába utazunk, akár élelmiszert vásárolunk, az élet mindannyiunk számára megváltozott.

digitalizacio-

A bérszámfejtés világa sem más: a bérszámfejtéssel foglalkozó szakemberekkel és alkalmazottakkal szemben támasztott növekvő követelmények mellett a bérszámfejtés működésének gyors ütemű változását tapasztaljuk. Ez rengeteg intelligens szoftvermegoldást és technológiát eredményezett, amelyek a bérszámfejtési élmény javítására törekszenek, és sok közülük ma már „kötelezőnek” tekinthető a versenyben maradáshoz.

A technológia azonban önmagában nem elég. Meg kell találni az egyensúlyt a digitalizáció és az emberi interakciók között, amelyet a digitális technológiák sokszor akadályoznak. Bármi is legyen az elvégzendő feladat, a kulcsfontosságú kommunikáció személytelenebb lesz, amikor elvégzése digitalizálva van. De ez a digitalizáció természetéből fakad: az alkalmazások és más technológiák sok munkát levesznek a vállunkról, de nem várhatunk tőlük empátiát.

A megoldás természetesen nem az, hogy visszaforgatjuk a digitalizáció kerekét, és az sem, ha beletörődünk a személyes kapcsolatok elvesztésébe. A hatékonyság kulcsa, ha beépítjük az érzelmi intelligenciát a működési folyamatba.

A pandémia miatt az alkalmazottak és az ügyfelek rendkívül stresszes körülmények között dolgoznak. Sokan közülük elszigeteltek, és kénytelenek az új technológiákkal keményebben és gyorsabban dolgozni, míg az ügyfeleknek pedig türelmesnek és lojálisnak kell maradniuk. Ez nem fog menni, ha bármelyikük is úgy érzi, hogy nem hallgatják meg.

A BaBérnál nagy hagyománya van a humán kapcsolattartásnak, és szoftvereinkkel nap mint nap abban szeretnénk segíteni partnereinket, hogy ők is megadhassák ezt az élményt munkatársaiknak, ügyfeleiknek. Hiszünk az emberi kapcsolatokban és hatékonyságukban, ezért minden felmerülő probléma, akár extrém igény esetén is számíthat ránk.

Egy szoftverfejlesztő cég nem koncentrálhat kizárólag a szoftver technológiai fejlettségére – azt is be kell bizonyítania ügyfeleinek, hogy vigyáz rájuk és minden kérdésükre választ tud adni nem csak e-mailben vagy chaten, hanem telefonon is.

digitalizacio

 

A bérszámfejtéssel gyakran járnak sürgős vagy összetett problémák, amelyek sokszor élő, akár lépésről lépésre történő útmutatást igényelnek – erre pedig a közvetlen kommunikáció, a telefon a legalkalmasabb, hiszen néha nem könnyű e-mailben leírni egy problémát, egyszerűbb élő szóban lefesteni a képet a másik oldalon lévő személynek. Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a fiatalabb generáció sokkal otthonosabban mozog az online kommunikációban, melynek szintén teret hagyunk, de úgy gondoljuk, hogy a bérszámfejtés és a HR mindig lesz annyira intim terület, hogy a személyes támogatásra szükség legyen.

Gyakori, hogy cégre szabott ügyfélszolgálatot biztosítunk partnereinknek, így munkatársaink mélyebb és részletesebb ismeretekkel rendelkeznek róluk, így gyorsabban és rugalmasabban tudják kiszolgálni a felmerülő igényeket, továbbá minden területet felügyelnek és nyomon követnek, hogy rendszeres és alapos támogatásban tudják ügyfeleinket részesíteni.

Ha Ön is szeretne egy olyan programmal dolgozni, amelyben nem csupán a technológiai fejlesztésekre helyeznek nagy hangsúlyt, hanem a személyes kapcsolattartásra is, egy egyedülálló kedvezményre szeretnénk most felhívni figyelmét. Programváltó Kedvezményünk keretében kedvezményes csomagajánlatot kínálunk azoknak a leendő partnereinknek, akik bérszámfejtő szoftver-váltásra készülnek. Ha 2021. szeptember 20. és december 20. között kér tőlünk ajánlatot meglévő bérrendszerének BaBérra történő átállására, szerződéskötés esetén elengedjük az adatmigráció díját, és a BÉR modul mellé most a RIPORTER modult ajándékba adjuk! Ajánlatkérésnél az e-mail tárgymezejében adja meg a kedvezményt érvényesítő kódot: BAB/2022

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Befektetés az egészségbe: amikor a mozgás és a mentális jóllét a munkáltatónak is megtérül

A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk

Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk