Megjelent: 3 éve

Nem minden a digitalizáció - egyensúlyban a személyes kapcsolatok és a technológia

Az elmúlt évtizedben az új technológiák gyors fejlődése és adaptációja zajlott le életünk szinte minden szegmensében. Akár ebédet rendelünk, akár munkába utazunk, akár élelmiszert vásárolunk, az élet mindannyiunk számára megváltozott.

digitalizacio-

A bérszámfejtés világa sem más: a bérszámfejtéssel foglalkozó szakemberekkel és alkalmazottakkal szemben támasztott növekvő követelmények mellett a bérszámfejtés működésének gyors ütemű változását tapasztaljuk. Ez rengeteg intelligens szoftvermegoldást és technológiát eredményezett, amelyek a bérszámfejtési élmény javítására törekszenek, és sok közülük ma már „kötelezőnek” tekinthető a versenyben maradáshoz.

A technológia azonban önmagában nem elég. Meg kell találni az egyensúlyt a digitalizáció és az emberi interakciók között, amelyet a digitális technológiák sokszor akadályoznak. Bármi is legyen az elvégzendő feladat, a kulcsfontosságú kommunikáció személytelenebb lesz, amikor elvégzése digitalizálva van. De ez a digitalizáció természetéből fakad: az alkalmazások és más technológiák sok munkát levesznek a vállunkról, de nem várhatunk tőlük empátiát.

A megoldás természetesen nem az, hogy visszaforgatjuk a digitalizáció kerekét, és az sem, ha beletörődünk a személyes kapcsolatok elvesztésébe. A hatékonyság kulcsa, ha beépítjük az érzelmi intelligenciát a működési folyamatba.

A pandémia miatt az alkalmazottak és az ügyfelek rendkívül stresszes körülmények között dolgoznak. Sokan közülük elszigeteltek, és kénytelenek az új technológiákkal keményebben és gyorsabban dolgozni, míg az ügyfeleknek pedig türelmesnek és lojálisnak kell maradniuk. Ez nem fog menni, ha bármelyikük is úgy érzi, hogy nem hallgatják meg.

A BaBérnál nagy hagyománya van a humán kapcsolattartásnak, és szoftvereinkkel nap mint nap abban szeretnénk segíteni partnereinket, hogy ők is megadhassák ezt az élményt munkatársaiknak, ügyfeleiknek. Hiszünk az emberi kapcsolatokban és hatékonyságukban, ezért minden felmerülő probléma, akár extrém igény esetén is számíthat ránk.

Egy szoftverfejlesztő cég nem koncentrálhat kizárólag a szoftver technológiai fejlettségére – azt is be kell bizonyítania ügyfeleinek, hogy vigyáz rájuk és minden kérdésükre választ tud adni nem csak e-mailben vagy chaten, hanem telefonon is.

digitalizacio

 

A bérszámfejtéssel gyakran járnak sürgős vagy összetett problémák, amelyek sokszor élő, akár lépésről lépésre történő útmutatást igényelnek – erre pedig a közvetlen kommunikáció, a telefon a legalkalmasabb, hiszen néha nem könnyű e-mailben leírni egy problémát, egyszerűbb élő szóban lefesteni a képet a másik oldalon lévő személynek. Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a fiatalabb generáció sokkal otthonosabban mozog az online kommunikációban, melynek szintén teret hagyunk, de úgy gondoljuk, hogy a bérszámfejtés és a HR mindig lesz annyira intim terület, hogy a személyes támogatásra szükség legyen.

Gyakori, hogy cégre szabott ügyfélszolgálatot biztosítunk partnereinknek, így munkatársaink mélyebb és részletesebb ismeretekkel rendelkeznek róluk, így gyorsabban és rugalmasabban tudják kiszolgálni a felmerülő igényeket, továbbá minden területet felügyelnek és nyomon követnek, hogy rendszeres és alapos támogatásban tudják ügyfeleinket részesíteni.

Ha Ön is szeretne egy olyan programmal dolgozni, amelyben nem csupán a technológiai fejlesztésekre helyeznek nagy hangsúlyt, hanem a személyes kapcsolattartásra is, egy egyedülálló kedvezményre szeretnénk most felhívni figyelmét. Programváltó Kedvezményünk keretében kedvezményes csomagajánlatot kínálunk azoknak a leendő partnereinknek, akik bérszámfejtő szoftver-váltásra készülnek. Ha 2021. szeptember 20. és december 20. között kér tőlünk ajánlatot meglévő bérrendszerének BaBérra történő átállására, szerződéskötés esetén elengedjük az adatmigráció díját, és a BÉR modul mellé most a RIPORTER modult ajándékba adjuk! Ajánlatkérésnél az e-mail tárgymezejében adja meg a kedvezményt érvényesítő kódot: BAB/2022

  • 2024.07.10GDPR A HR-BEN: ADATVÉDELEM A MUNKAHELYEN Programunkon gyakorlati oldalról tekintjük át a munkaviszonnyal összefüggésben leggyakrabban előforduló kérdéseket, tipikus buktatókat és lehetséges hibákat, melyek az elmúlt 6 év során a GDPR szabályozás létrejöttét követően felmerültek.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Sajnáljuk, az ön munkaereje hiányos!

A hazai gazdaság másfél évtized alatt megszokta, hogy vagy a szükségesnél kevesebb, vagy alacsonyabb minőségű munkaerővel kell gazdálkodnia.... Teljes cikk

Ki és hogyan kezelheti a GDPR adatokat kiszervezett bérszámfejtés esetén?

Ki és hogyan kezelheti az általam gyűjtött és tárolt adatokat, ha cégként szolgáltatást veszek igénybe? Hogyan válasszam ki az erre legmegfelelőbb... Teljes cikk

Megbízható Munkaadó díjat nyert a Rossmann

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) éves taggyűlésének keretében május 16-án 37 vállalat vehette át a „Megbízható Munkaadó... Teljes cikk