Megjelent: 2 hónapja

Nem minden a digitalizáció - egyensúlyban a személyes kapcsolatok és a technológia

Az elmúlt évtizedben az új technológiák gyors fejlődése és adaptációja zajlott le életünk szinte minden szegmensében. Akár ebédet rendelünk, akár munkába utazunk, akár élelmiszert vásárolunk, az élet mindannyiunk számára megváltozott.

A bérszámfejtés világa sem más: a bérszámfejtéssel foglalkozó szakemberekkel és alkalmazottakkal szemben támasztott növekvő követelmények mellett a bérszámfejtés működésének gyors ütemű változását tapasztaljuk. Ez rengeteg intelligens szoftvermegoldást és technológiát eredményezett, amelyek a bérszámfejtési élmény javítására törekszenek, és sok közülük ma már „kötelezőnek” tekinthető a versenyben maradáshoz.

A technológia azonban önmagában nem elég. Meg kell találni az egyensúlyt a digitalizáció és az emberi interakciók között, amelyet a digitális technológiák sokszor akadályoznak. Bármi is legyen az elvégzendő feladat, a kulcsfontosságú kommunikáció személytelenebb lesz, amikor elvégzése digitalizálva van. De ez a digitalizáció természetéből fakad: az alkalmazások és más technológiák sok munkát levesznek a vállunkról, de nem várhatunk tőlük empátiát.

A megoldás természetesen nem az, hogy visszaforgatjuk a digitalizáció kerekét, és az sem, ha beletörődünk a személyes kapcsolatok elvesztésébe. A hatékonyság kulcsa, ha beépítjük az érzelmi intelligenciát a működési folyamatba.

A pandémia miatt az alkalmazottak és az ügyfelek rendkívül stresszes körülmények között dolgoznak. Sokan közülük elszigeteltek, és kénytelenek az új technológiákkal keményebben és gyorsabban dolgozni, míg az ügyfeleknek pedig türelmesnek és lojálisnak kell maradniuk. Ez nem fog menni, ha bármelyikük is úgy érzi, hogy nem hallgatják meg.

A BaBérnál nagy hagyománya van a humán kapcsolattartásnak, és szoftvereinkkel nap mint nap abban szeretnénk segíteni partnereinket, hogy ők is megadhassák ezt az élményt munkatársaiknak, ügyfeleiknek. Hiszünk az emberi kapcsolatokban és hatékonyságukban, ezért minden felmerülő probléma, akár extrém igény esetén is számíthat ránk.

Egy szoftverfejlesztő cég nem koncentrálhat kizárólag a szoftver technológiai fejlettségére – azt is be kell bizonyítania ügyfeleinek, hogy vigyáz rájuk és minden kérdésükre választ tud adni nem csak e-mailben vagy chaten, hanem telefonon is.

digitalizacio

 

A bérszámfejtéssel gyakran járnak sürgős vagy összetett problémák, amelyek sokszor élő, akár lépésről lépésre történő útmutatást igényelnek – erre pedig a közvetlen kommunikáció, a telefon a legalkalmasabb, hiszen néha nem könnyű e-mailben leírni egy problémát, egyszerűbb élő szóban lefesteni a képet a másik oldalon lévő személynek. Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a fiatalabb generáció sokkal otthonosabban mozog az online kommunikációban, melynek szintén teret hagyunk, de úgy gondoljuk, hogy a bérszámfejtés és a HR mindig lesz annyira intim terület, hogy a személyes támogatásra szükség legyen.

Gyakori, hogy cégre szabott ügyfélszolgálatot biztosítunk partnereinknek, így munkatársaink mélyebb és részletesebb ismeretekkel rendelkeznek róluk, így gyorsabban és rugalmasabban tudják kiszolgálni a felmerülő igényeket, továbbá minden területet felügyelnek és nyomon követnek, hogy rendszeres és alapos támogatásban tudják ügyfeleinket részesíteni.

Ha Ön is szeretne egy olyan programmal dolgozni, amelyben nem csupán a technológiai fejlesztésekre helyeznek nagy hangsúlyt, hanem a személyes kapcsolattartásra is, egy egyedülálló kedvezményre szeretnénk most felhívni figyelmét. Programváltó Kedvezményünk keretében kedvezményes csomagajánlatot kínálunk azoknak a leendő partnereinknek, akik bérszámfejtő szoftver-váltásra készülnek. Ha 2021. szeptember 20. és december 20. között kér tőlünk ajánlatot meglévő bérrendszerének BaBérra történő átállására, szerződéskötés esetén elengedjük az adatmigráció díját, és a BÉR modul mellé most a RIPORTER modult ajándékba adjuk! Ajánlatkérésnél az e-mail tárgymezejében adja meg a kedvezményt érvényesítő kódot: BAB/2022

  • 2022.02.04Sikeres évem lesz! Csoportos coaching az eredményes évért 2022 első heteit éljük. Álmodozunk és tervezgetünk; mi mindent akarunk megvalósítani az idén? Aztán elröppennek a hetek és a hónapok, és azt vesszük észre, hogy sehol sem tartunk ezekkel a tervekkel. Ilyekor elgondolkodunk: hogy lesz ebből sikeres év?! Lehet, hogy veled is megtörtént már ez. Ha azt akarod, hogy az idén másképp legyen, érdemes felkészülni rá! Jelentkezz az eseményre, ahol eszközöket és inspirációt kapsz a tudatos évtervezéshez! Találkozunk? Részletek Jegyek
  • 2022.02.11X. VEZETŐI BEST PRACTICE FÓRUM ELKÖTELEZETT MUKAERŐ - MEGSZERZÉS, FEJLESZTÉS, MEGTARTÁS A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása. Részletek Jegyek
  • 2022.03.073 Hetes Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. A képzés 3 héten keresztül, 2 hétköznap este valósul meg. Igény esetén 3 munkanapra is szervezhető. Részletek Jegyek
  • 2022.04.22BEMUTATKOZIK A teamwork2022 Képzelj el egy olyan kétnapos csapatépítő képzést, amely minden részletében a Te vállalati csapatodról szól. Jelentkezzetek az ország első csapatépítő eseményére, amelyre háromfős vállalati csapatokat várunk! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Jogszabályváltozások! Ezek érintik a munkáltatókat 2022 január 1-től

A Pannon Work Csoport tagjaként Zanáné Nemes Ágnes, a HR-FACE Számviteli és Humán Szolgáltató Kft. ügyvezető szakértője összefoglalta a 2022.... Teljes cikk

Fenntarthatósági körkép a hazai vállalkozásokról - van min javítani

Mi a közös abban, ha azokat a statisztikákat tesszük egymás mellé, hogy pl. a magyar feldolgozócégek a hazai CO2 kibocsájtás 30%-át adják, vagy... Teljes cikk

ESG indexszel bővült az OPTEN szolgáltatása

A 2022-es évben nem csak a bankok és speciális pénzintézetek, de a vállalkozások számára is nagy kihívást jelent az ESG-megfeleltetés, amelyhez... Teljes cikk