Megjelent: 9 hónapja

Nem minden a digitalizáció - egyensúlyban a személyes kapcsolatok és a technológia

Az elmúlt évtizedben az új technológiák gyors fejlődése és adaptációja zajlott le életünk szinte minden szegmensében. Akár ebédet rendelünk, akár munkába utazunk, akár élelmiszert vásárolunk, az élet mindannyiunk számára megváltozott.

A bérszámfejtés világa sem más: a bérszámfejtéssel foglalkozó szakemberekkel és alkalmazottakkal szemben támasztott növekvő követelmények mellett a bérszámfejtés működésének gyors ütemű változását tapasztaljuk. Ez rengeteg intelligens szoftvermegoldást és technológiát eredményezett, amelyek a bérszámfejtési élmény javítására törekszenek, és sok közülük ma már „kötelezőnek” tekinthető a versenyben maradáshoz.

A technológia azonban önmagában nem elég. Meg kell találni az egyensúlyt a digitalizáció és az emberi interakciók között, amelyet a digitális technológiák sokszor akadályoznak. Bármi is legyen az elvégzendő feladat, a kulcsfontosságú kommunikáció személytelenebb lesz, amikor elvégzése digitalizálva van. De ez a digitalizáció természetéből fakad: az alkalmazások és más technológiák sok munkát levesznek a vállunkról, de nem várhatunk tőlük empátiát.

A megoldás természetesen nem az, hogy visszaforgatjuk a digitalizáció kerekét, és az sem, ha beletörődünk a személyes kapcsolatok elvesztésébe. A hatékonyság kulcsa, ha beépítjük az érzelmi intelligenciát a működési folyamatba.

A pandémia miatt az alkalmazottak és az ügyfelek rendkívül stresszes körülmények között dolgoznak. Sokan közülük elszigeteltek, és kénytelenek az új technológiákkal keményebben és gyorsabban dolgozni, míg az ügyfeleknek pedig türelmesnek és lojálisnak kell maradniuk. Ez nem fog menni, ha bármelyikük is úgy érzi, hogy nem hallgatják meg.

A BaBérnál nagy hagyománya van a humán kapcsolattartásnak, és szoftvereinkkel nap mint nap abban szeretnénk segíteni partnereinket, hogy ők is megadhassák ezt az élményt munkatársaiknak, ügyfeleiknek. Hiszünk az emberi kapcsolatokban és hatékonyságukban, ezért minden felmerülő probléma, akár extrém igény esetén is számíthat ránk.

Egy szoftverfejlesztő cég nem koncentrálhat kizárólag a szoftver technológiai fejlettségére – azt is be kell bizonyítania ügyfeleinek, hogy vigyáz rájuk és minden kérdésükre választ tud adni nem csak e-mailben vagy chaten, hanem telefonon is.

digitalizacio

 

A bérszámfejtéssel gyakran járnak sürgős vagy összetett problémák, amelyek sokszor élő, akár lépésről lépésre történő útmutatást igényelnek – erre pedig a közvetlen kommunikáció, a telefon a legalkalmasabb, hiszen néha nem könnyű e-mailben leírni egy problémát, egyszerűbb élő szóban lefesteni a képet a másik oldalon lévő személynek. Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a fiatalabb generáció sokkal otthonosabban mozog az online kommunikációban, melynek szintén teret hagyunk, de úgy gondoljuk, hogy a bérszámfejtés és a HR mindig lesz annyira intim terület, hogy a személyes támogatásra szükség legyen.

Gyakori, hogy cégre szabott ügyfélszolgálatot biztosítunk partnereinknek, így munkatársaink mélyebb és részletesebb ismeretekkel rendelkeznek róluk, így gyorsabban és rugalmasabban tudják kiszolgálni a felmerülő igényeket, továbbá minden területet felügyelnek és nyomon követnek, hogy rendszeres és alapos támogatásban tudják ügyfeleinket részesíteni.

Ha Ön is szeretne egy olyan programmal dolgozni, amelyben nem csupán a technológiai fejlesztésekre helyeznek nagy hangsúlyt, hanem a személyes kapcsolattartásra is, egy egyedülálló kedvezményre szeretnénk most felhívni figyelmét. Programváltó Kedvezményünk keretében kedvezményes csomagajánlatot kínálunk azoknak a leendő partnereinknek, akik bérszámfejtő szoftver-váltásra készülnek. Ha 2021. szeptember 20. és december 20. között kér tőlünk ajánlatot meglévő bérrendszerének BaBérra történő átállására, szerződéskötés esetén elengedjük az adatmigráció díját, és a BÉR modul mellé most a RIPORTER modult ajándékba adjuk! Ajánlatkérésnél az e-mail tárgymezejében adja meg a kedvezményt érvényesítő kódot: BAB/2022

  • 2022.08.29Mit tegyél, hogy tőled vásároljanak? Értékesítése mindig szükség van; nem csak akkor, ha a cégnek jól megy, de akkor is, amikor nehéz időszak következik. Részletek Jegyek
  • 2022.09.16HR és Munkajog modul I.: A munkaviszony keletkezése / Beléptetés Kettő az egyben: egyszerre HR és munkajogi megközelítésben: a munkaszerződés, általános magatartási követelmények, adatvédelem és más, fontos témák neves oktatóktól, mint Berke Gyula, Bankó Zoltán. Részletek Jegyek
  • 2022.09.28 recruiTECH BLUE Kékgalléros foglalkoztatók, termelő logisztikai vállalatok = recruiTECH BLUE konferencia, ahol újra a fizikai toborzáson lesz a hangsúly. Harmadik országbeliek foglalkoztatása, szállásoltatás, online toborzás, outsourcing és még számos aktuális téma! Részletek Jegyek
  • 2022.10.05Tréning Kerekasztal Konferencia 2022. Folytonos változások, aggodalom, stressz, hybrid működés, motivációvesztés, soha nem látott fluktuáció - napjainkban számos már korábban is tapasztalt és rengeteg új kihívással küzdenek a cégvezetők, HR és képzési szakemberek. Az idei Tréning Kerekasztal konferencia több évtizedes hagyományt követve az aktuális szervezeti és HR kihívásokra ad válaszokat és bemutatja a magyar piac vezető tréningcégeinek legújabb fejlesztéseit és tapasztalatait. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Adat nélkül nincs fejlődés... a vállalati oktatásban sem!

Kihívások 2022-ben a vállalati képzések területén? Az L-Soft és a Skilldict szakértői keresik az optimális lehetőségeket és online eszközöket.... Teljes cikk

Agilis vállalatok, agilis kompetenciák fejlesztése

Felgyorsult, kiszámíthatatlan, sérülékeny világban élünk, ahol a cégek napi szinten kényszerülnek üzleti tevékenységeik felülbírálatára,... Teljes cikk

A bérszámfejtés kiszervezése szinte mindenkinek megérheti

Amikor egy cég kiszervezi a bérszámfejtését, a folyamat első és legfontosabb állomása a szolgáltató cég kiválasztása. Bérszámfejtő céget... Teljes cikk

Facebook