Otthoni munkavégzést támogató HR-megoldás
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzetben a HR is új kihívásokkal szembesül: a digitalizáció nélkülözhetetlen a biztonságos és költséghatékony üzletmenet fenntartásához.
A NEXON_PORT vezetői és munkavállalói önkiszolgáló rendszer egy webes, interaktív kommunikációt támogató megoldás, amellyel a naprakész munkavállalói adatok elérhetőek bárhol, bármikor. A munkavállalók otthonról is pontosan vezethetik munkaidő-nyilvántartásukat, leadhatják távollétigényüket, (home-office, szabadság, stb.) megtekinthetik beosztásukat, bérjegyzéküket. A vezetők pedig egyenként vagy csoportosan jóváhagyhatják, illetve elutasíthatják a munkavállalók igényeit.
A NEXON_PORT+ mobilalkalmazás biztonságos hozzáférést biztosít a dolgozóknak saját profiljukhoz, bérjegyzékükhöz és szabadságadataikhoz a mobiltelefonjukon keresztül, a vezetők pedig az igényeket a mobilplatformon is elbírálhatják.
A NEXON azzal tudja segíteni partnereit, hogy a 2020.06.30-ig beérkezett NEXON_PORT és NEXON_PORT+ megrendelések esetén a NEXON_PORT+ licencét 90% kedvezménnyel biztosítja.
A NEXON_PORT már több mint 600 vállalatnál bizonyított, közel százezer munkavállaló használja elégedetten.
Bővebb információért keresse fel a http://nexonport.hu/ termékoldalt.