Megjelent: 2 éve

Pánikgombbal kérhetnek segítséget a kalauzok

Problémás utas, a kalauzt ért bántalmazás esetén használhatják a jegyvizsgálók a pánikgombot. Eddig tizenkét alkalommal volt rá szükség - írja a MÁV közleménye alapján az origo.hu.

A pályaudvarokon bemondott figyelemfelhívás, a konfliktuskezelési tréning és a pánikgomb együttese segített visszaszorítani a kalauzokat ért támadásokat - írja az origo.hu.

A pánikgomb segítségével a kalauz riasztani tudja a vonaton utazó vagyonőrt, a többi jegyvizsgálót, mozdonyvezetőt, vagy az üzemirányítókat.

A pánikgombot bántalmazás vagy azzal való fenyegetés, utas rosszulléte, balesetveszély elhárítása, az utasok értékeinek és a vonat védelméért használhatják.

A tavaly nyár óta eddig 12 alkalommal használták a jegyvizsgálók.
A jegyvizsgálók elmondása alapján megesett, hogy egyszerre öt utas lépett fel fenyegetően, azonban a pánikgomb használata után érkezett erősítés végül meggyőzte őket, lehiggadtak, és mindannyian fizettek.
Intézkedés alkalmával nem minden esetben együttműködők az utasok.

Fotó: MTI/Máthé Zoltán

origo.hu


  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter