kapubanner for mobile
Megjelent: 15 éve

Új szereplő az outsourcing piacán

A Megatrend is beszáll a magyarországi outsourcingüzletbe. Az új profil egyáltalán nem áll messze tőlünk - mondta K. Szabó Imre, a Megatrend Zrt. elnök-vezérigazgatója a Világgazdaságnak. A cég több mint húsz éve működik informatikai területen.

images

A cég által eddig vitt projektek ugyanis zömében 10-50 millió forint beruházást igényelnek az ügyfelektől. Van viszont olyan potenciális vevőkör is, amely egy ekkora összegű beruházást nem képes finanszírozni, a cég által kínált üzleti megoldásokat inkább szolgáltatásként tudja igénybe venni. Egyebek mellett ez adta az ötletet az outsourcingpiacra lépéshez - áll a Világgazdaságban. Az egyik csapat már el is készült az egyik fontos fejlesztéssel, amelylyel a közép- és nagyvállalatokhoz nagy tömegben beérkező számlákat lehet automatikusan feldolgozni, iktatni, a vállalatirányítási rendszerbe emelni.

A társaság az árbevételét közel 30 százalékkal, jövedelmezőségét a két és félszeresére növelte 2008-ban. A válság mélyülése azonban a korábbi tervek módosítására késztette a cégvezetést. Ráadásul nőttek a bérköltségek is, a jelenleg 120 fős cégnél ugyanis atipikus válságkezelési módszerként a múlt év őszén 20 százalékos létszámbővítést hajtottak végre. A lépést most sem bánja K. Szabó Imre, mert mint mondja, bízik abban, hogy éppen a válság nyomán nőhet a kereslet a hatékonyságnövelő informatikai megoldások iránt.

A Világgazdaságnak a szakember elmonda, hogy külföldön is fenntartják jelenlétüket, akár közvetlen leányvállalati formában, akár magyarországi ügyfeleik régióbeli terjeszkedése nyomán induló projektek révén. .

Világgazdaság
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk