logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2021.04.06 - 4 éve
KINCENTRIC

A cég, ahol negyedévente mérik az elkötelezettséget


A Kincentric Legjobb Munkahelyek Program nemzetközi méréseinek magyarországi díjazottja, a Profession.hu a járványhelyzet előtt évente egyszer mérte fel munkatársai elkötelezettségét és elégedettségét. A cég a korábbi gyakorlathoz képest átállt a negyedéves mérésekre, hiszen most olyan időszakot élünk, amikor egy év alatt szinte minden megváltozhat – mondta a Profession.hu HR-igazgatója, Simon-Göröcs Lili. 

 

Mit jelent számotokra a díj?

Egy cég munkáltatói kötelezettségeinek maradéktalan és hibátlan teljesítése mögött nagyon sok munka van. Sok időt, energiát és odafigyelést igényel ezeken felül olyan lépéseket megtenni, aminek eredményeként valóban mély és jó kapcsolatot, egyfajta köteléket lehet kiépíteni és fenntartani a kollégákkal. Ez a díj egy visszajelzés arra, hogy ez számunkra sikerült, és jól csináljuk, amit csinálunk.

Milyen fejlesztéseket hajtottatok végre az előző Kincentric Legjobb Munkahelyek Program tanulságai alapján?

A több visszajelzés iránti igény, illetve a ritkább személyes találkozási lehetőségek miatt a korábbi egyéves gyakorlathoz képest negyedéves rendszerességgel mérjük fel a kollégák elkötelezettségét és elégedettségét. Egy olyan időszakban, ahol egy év alatt teljesen átalakulhat a világ, nem engedhetjük meg magunknak, hogy csak évente mérjük fel a szervezet elkötelezettségét. Emellett a vezetőket képezzük arra, hogy online módon is tudjanak közvetlen kapcsolatot kialakítani a kollégáikkal, valamint együttműködő csapathangulatot megteremteni.

A koronavírus okozta rendhagyó helyzetben hogyan tudtátok fenntartani/növelni a kollégák elkötelezettségét? Melyek voltak a legnagyobb kihívások? Milyen konkrét intézkedéseket vezettetek be?

A tavalyi év sok kihívást hozott számunkra, de szerencsére a munkavállalók elkötelezettségére nem volt negatív hatással a kialakult helyzet. A pandémiát megelőzően is magas volt a kollégák elkötelezettsége, de természetesen ahhoz, hogy ezt meg is tartsuk, más lépésekre volt szükség, mint korábban. Az első időszakban az attól való félelem volt a legerősebb a kollégák körében, hogy elveszítik az állásukat vagy a fizetésük egy részét. Ezeket az aggodalmakat kellett inkább kezelni, és biztosítani őket arról, hogy egy ilyen helyzetben is kitartunk mellettük, és hosszú távon számítunk rájuk. Ennek érdekében a menedzsment kéthetente beszámolót tart az aktuális helyzetről és intézkedésekről. Ezen túl húztunk egy minimum határt, ami alá a kollégák teljesítményfüggő bérezése nem eshet. Így biztosítottuk a kollégáink számára, hogy a legkritikusabb időszakban se csökkenjen a fizetésük.

Milyen tanácsot adnátok azoknak a cégeknek, amelyek Kincentric Legjobb Munkahellyé szeretnének válni?

Mind a HR-esek, mind a szakmai és cégvezetők számára azt javaslom, hogy beszélgessenek rendszeresen a kollégáikkal. A lehető legpontosabban a kollégák tudják megfogalmazni, hogy mire van szükségük, és sokszor kitűnő javaslatokat is tudnak adni különböző helyzetekre. Alapvetően is igaz, de a mostani, izolált helyzetben jelentősen megnőtt az emberek törődés, kapcsolódás és visszajelzés iránti igénye. Sok vezető fél a szakmán kívüli témákról kérdezni a kollégáit, mert attól tart, hogy olyan helyzetbe kerül, amire nem tud mit mondani. Azonban annak is pozitív hatása van, ha csak meghallgatjuk őket, még ha nem is tudunk rá megoldást adni. Ne féljenek feltenni a kollégáiknak őszinte érdeklődéssel azt a kérdést, hogy „Hogy vagy?”

 

Portfóliónk: Elkötelezettség és vezetőfejlesztés, munkavállalói élményfejlesztés, folyamatos párbeszéd stratégia és Kincentric Legjobb Munkahelyek Program.
Ha kíváncsi a részletekre keresse Pék Eszter kolleganőnket: [email protected]

Fotó: Kovács Attila

 

Címkék:
KINCENTRIC

Kultúra és elkötelezettség. Az elkötelezettségre úgy tekintünk, mint üzleti eszközre – legyen a szervezetnek 50 vagy akár 250 000 munkavállalója. A magas teljesítőképességű kultúrák elkötelezett dolgozókból és olyan meghatározó pillanatokból származnak, amelyek a leginkább inspirálják, vezetik és elősegítik a munkavállalók fejlődését. Mi támogatást nyújtunk ezeknek a meghatározó pillanatoknak a kialakításában úgy, hogy a szervezet a legjobb embereit sikeresen meg tudja tartani és közben kivételes eredményeket érjen el.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
A jövő munkahelye

Miltől lesz élmény egy cégnél dolgozni? Melyek a meghatározó pillanatok? Hogyan mérhetjük és segíthetjük az elkötelezettséget? Miért fontos foglalkozni a vezetők elkötelezettségével? Ezekről, a Kincentric friss trendjeiről szól blogunk.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés scotwork kiválasztás szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás szabadság tanulás profitárgyaló siker tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu