Milyen kihÃvások elé állÃtotta a koronavÃrus a szervezeteket?
​​​​​​​A Covid-19 világjárvány az élet minden területén új kihÃvások elé állÃtotta az embereket. Ahogyan a szeptember beköszöntével az iskolák például csúsztatott tanévnyitókkal próbálták kisebb létszámban elindÃtani az évet, úgy sok szervezet is új működési struktúrákkal próbálja óvni a munkavállalóit a várható második hullámtól.
Egy, a Harvard Business Review oldalán megjelent cikk szintén azt boncolgatja, hogyan és milyen módon kell a szervezeti vezetÅ‘knek fellépniük a koronavÃrussal szemben. Bár sok cég áttért a home office működésre, ez egyrészt nem megoldható mindenhol, másrészt a munkavállalóknak, emberi mivoltukból adódóan szükségük van a társas kapcsolatok ápolására, épÃtésére, hisz ez elkerülhetetlen, ha fenn szeretnénk tartani az elkötelezÅ‘dést a szervezet, egymás és a munka iránt. A szervezetek HR részlegeit pedig komoly kihÃvások elé állÃtja, hogy hogyan birkózzanak meg a Covid okozta új helyzetekkel. A HBR cikkének szerzÅ‘je szerint a szervezeteknek ki kell dolgozniuk egy teljesen új rotációs munkamenetrendet, ami remélhetÅ‘leg segÃt majd meggátolni a vÃrus fokozott terjedését. SzervezetfejlesztÅ‘i szempontból az elÅ‘ttünk álló idÅ‘szak újabb izgalmas kihÃvásokat tartogat mind a szervezetvezetÅ‘k, mind a fejlesztÅ‘k, trénerek és a HR részleg számára is.
Â
A teljes cikkért ide kattints!
Â
Ha pedig szükséged lenne segÃtségre a saját szervezeteden belül megküzdeni a kihÃvásokkal, keress minket bizalommal!