logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2012.09.16 - 13 éve
[email protected]

Hogyan maradjunk lazák és innovatívak a gyors növekedés időszakában?

Richard Bransontól, a Virgin csoport alapító-tulajdonosától olvastam egy blogbejegyzést az entrepreneur.com-on a témával kapcsolatban. A tanácsokat és a  példákat saját start-up cégeiből és az Innocent nevű brit üdítőital- és sm

Richard Bransontól, a Virgin csoport alapító-tulajdonosától olvastam egy blogbejegyzést az entrepreneur.com-on a témával kapcsolatban. A tanácsokat és a  példákat saját start-up cégeiből és az Innocent nevű brit üdítőital- és smoothies-gyártótól hozza, akiket egy olyan konferencián ismert meg, amit gyorsan növekvő vállalatok számára rendeztek.

Először is, azt javasolja, hogy legyél tisztában a küldetéseddel. A Virginnél ez gyakran azt jelenti, hogy valamely érett piacon értékteremtéssel és jobb szolgáltatással kiemelkedni. Az Innocent esetében finom gyümölcslevek gyártásával hozzájárulás a vevők egészségesebb táplálkozásához, mindezt szórakoztató módon. Tényleg jópofák, a honlapjukon például van egy "Unatkozol?" fül, ahol el lehet időzni unalmadban, ha kíváncsi vagy a cégre.

A második, hogy a cég alapstruktúráját próbáld meg ügyesen eltalálni. Érdemes a háttértevékenységeket, az infrastukturális szolgáltatásokat és az alapanyagforrásokat erős partnerkapcsolatokon keresztül beszerezni, hogy a növekedéshez szükséges befektetés mértékét csökkenthesse.

Harmadszor: a megfelelő felső vezetői csapatot kell összerakni. Ha valaki nem tudja tartani a lépést, meg kell hozni a nehéz döntést és muszáj váltani.

A negyedik, hogy egy erős jövőkép és célok, valamint az etikus működés adnak stabil alapot a növekedéshez.

Ötödször: akármekkora is a cég, oda kell figyelni a részletekre felső vezetőként. Ez nem mikromenedzselést jelent. Branson rendszeresen repül Virgin gépeken, beszélget a munkatársakkal. Az Innocent vezetői is odafigyelnek az apróságokra, az üvegektől a kupakokig, valamint az irodában használt szőnyegig.

Végül azt tanácsolja, hogy figyelj oda az ügyfelekre és építsd be a visszajelzéseket a működésbe. Branson személyesen is megnézi a közösségi média csatornákon kapott kommenteket. Nem csak a véleményeket tudják meg így a vezetők, hanem kapcsolatban is tudnak maradni a fogyasztókkal.

Talán érdemes Branson tanácsait megfontolni, ha az Olvasó épp kis cégből nagy cég teremtésén munkálkodik, de szerintem minden vezető tanulhat belőle.

Címkék:
[email protected]

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-24 11:27:01
Kreatív életbiztosítás – erről hallottál már?
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
Tudatos Vezetés

...egy blog a HR Blogon...

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Dr. Kocsis Ildikó Linkedin képzés felmondás kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság siker tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu