Aranyosi Imre, a Napra Forgó Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója
Aranyosi Imre 2008 júniusa óta tölti be a Napra Forgó Nonprofit Közhasznú Kft. ügyvezető igazgatói posztját, így elsősorban ő az operatív vezetője annak a cég által képviselt "missziónak", mely a megváltozott munkaképességű munkavállalók munkaerő-piaci (re)integrációját támogatja.
Aranyosi Imre 1976-ban született, felsőfokú tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán végezte, ahol a műszaki menedzser mérnök diploma megszerzése után menedzser szakmérnöki kiegészítő képzésen tanult.
Pályáját gazdasági tanácsadóként kezdte 2001-ben a Diebold Vezetési és Technológiai Tanácsadó Kft.-nél, majd a Detecon Consulting Kft.-hez került. Feladatai közé tartozott a versenyszféra termelő tevékenységet végző vállalatainak gazdasági átvilágítása, valamint költségvetési-, és egészségügyi intézmények controlling rendszereinek bevezetése és működtetése.
Részt vett többek között az ÁNTSZ és a Honvéd Kórház rendszereinek kiépítésében. A controlling témában szerzett tapasztalatairól publikációi is megjelentek: Controlling sajátosságai költségvetési intézményekben (Menedzsmentfórum, 2003.); Controlling az egészségügyben (Kontrolling című szaklap, 2001.); Korszerű, számítógéppel támogatott kórházi controlling megoldások (Kórház című szaklap, 2001.)
Imre 2003-tól a Ganz Energetika Kft. controlling vezetője lett, ahol öt éven át irányította a cég gazdasági és humán erőforrás területeit. Gazdasági elemzéseket, kimutatásokat készített, elő-, és utókalkulációk módszertani kidolgozásának projektjeiben vett részt. Ő készítette el továbbá az éves üzleti tervet, és koordinálta a pályázati tevékenységek szervezését.
A Napra Forgó Rehabilitációs Kft.-hez 2007-ben került, kezdetben a gazdasági- és kereskedelmi igazgatói posztot töltötte be. A kft. alapítói célja, hogy piaci feltételek között saját árbevételeiből éljen, és ezzel biztosítson valósághű szervezeti keretet a rehabilitációhoz. Imre első pozíciójában a controlling folyamatokat felügyelte, ez mellett menedzselte a társaság vállalkozásait, irányította a gazdasági és pénzügyi tevékenységet.
2008 júniusában nevezték ki a cég ügyvezető igazgatójává, azaz operatív vezetőjévé.
Jelenlegi pozíciójának eléréséhez Imrét empatikus személyisége és a társadalmi szerepvállalás iránti elkötelezettsége is hozzásegítette. Emellett fontos, a szakmájában is hasznos, tulajdonságai közé sorolja koordinációs és szervezési kézségét, vezetői attitűdjét és természetesen kitartását is.
Pályáját gazdasági tanácsadóként kezdte 2001-ben a Diebold Vezetési és Technológiai Tanácsadó Kft.-nél, majd a Detecon Consulting Kft.-hez került. Feladatai közé tartozott a versenyszféra termelő tevékenységet végző vállalatainak gazdasági átvilágítása, valamint költségvetési-, és egészségügyi intézmények controlling rendszereinek bevezetése és működtetése.
Részt vett többek között az ÁNTSZ és a Honvéd Kórház rendszereinek kiépítésében. A controlling témában szerzett tapasztalatairól publikációi is megjelentek: Controlling sajátosságai költségvetési intézményekben (Menedzsmentfórum, 2003.); Controlling az egészségügyben (Kontrolling című szaklap, 2001.); Korszerű, számítógéppel támogatott kórházi controlling megoldások (Kórház című szaklap, 2001.)
Imre 2003-tól a Ganz Energetika Kft. controlling vezetője lett, ahol öt éven át irányította a cég gazdasági és humán erőforrás területeit. Gazdasági elemzéseket, kimutatásokat készített, elő-, és utókalkulációk módszertani kidolgozásának projektjeiben vett részt. Ő készítette el továbbá az éves üzleti tervet, és koordinálta a pályázati tevékenységek szervezését.
A Napra Forgó Rehabilitációs Kft.-hez 2007-ben került, kezdetben a gazdasági- és kereskedelmi igazgatói posztot töltötte be. A kft. alapítói célja, hogy piaci feltételek között saját árbevételeiből éljen, és ezzel biztosítson valósághű szervezeti keretet a rehabilitációhoz. Imre első pozíciójában a controlling folyamatokat felügyelte, ez mellett menedzselte a társaság vállalkozásait, irányította a gazdasági és pénzügyi tevékenységet.
2008 júniusában nevezték ki a cég ügyvezető igazgatójává, azaz operatív vezetőjévé.
Jelenlegi pozíciójának eléréséhez Imrét empatikus személyisége és a társadalmi szerepvállalás iránti elkötelezettsége is hozzásegítette. Emellett fontos, a szakmájában is hasznos, tulajdonságai közé sorolja koordinációs és szervezési kézségét, vezetői attitűdjét és természetesen kitartását is.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk
Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk
Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője
„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Az önismeret nem egy könnyed séta, hanem igazi pokoljárás lehet 1 éve
- Új üzletfejlesztési vezetőt nevezett ki a DHL Supply Chain 1 éve
- A szemétszállítók bére 16 százalékkal nő a Budapesti Közműveknél 1 éve
- Biztosan fel kell adniuk valamennyit az életszínvonalukból a minimálbér felett keresőknek 2 éve
- Covid-oltás: kérdések a kötelező fizetés nélküli szabadságról 2 éve
- Palkovics: semmilyen káros hatással nem járna a 250 ezres szakmunkás minimálbér 3 éve
- 17 szakápoló és 3 orvos mondott fel a Szent Imre Kórház intenzív osztályán 3 éve
- Minimálbér 2021: minél később születik megállapodás, annál nagyobbat vesztenek a munkavállalók 3 éve
- “A csapatba illeszthetőség is fontos felvételnél” - Herbácskóová Anita, Magyar Suzuki Zrt. 3 éve
- “Nagy kihívás most az online térben inspirálni” - Horváth Andrea, McDonald's 3 éve
- A munkaerőpiaci járulék megszüntetését javasolják 3 éve