Hangszépségversenyen mérettek meg az ország ügyfélszolgálatosai
A Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) kihirdette a Contact Center Hangszépségverseny eredményét. A 220 induló közül a négytagú szakmai zsűri 11 női és 10 férfi hangot választott ki, köztük a Cofidis 3 női és 2 férfi munkatársát. A második körben a közönség döntött arról, kié az ország legcsilingelőbb hangja. A 20.000 szavazat alapján a Cofidis Magyarországnál dolgozó Szántó Ágnes a hölgyek közül dobogós, második helyezést ért el, aki ezzel már bizonyítottan az ország egyik legszebb női hangja lett.
A verseny szervezőinek nem titkolt célja, hogy felhívják a figyelmet a telefonos ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókra. "A Cofidis képzési munkatársa dobta be a hangszépségverseny ötletét és a csoportvezetőm javasolt a jelöltek közé, ami váratlanul ért, de igazán jól esett. Nagyon különleges és izgalmas lehetőségnek éreztem. Amikor megtudtam, hogy dobogós helyen végeztem, az felemelő érzés volt" - mondta el büszkén Szántó Ágnes az átadón a díjjal a kezében.
Egyre több vállalat ismeri fel annak a jelentőségét, hogy bizonyos tulajdonságok kifejezetten szükségesek az ügyfélszolgálati munkához. A Cofidis Szakértő ügyfélszolgálat kutatásában felmért HR-vezetői interjúk alapján a hatékony problémamegoldó képesség, a kiemelkedő kommunikációs készség és a pozitív beállítottság a legfontosabb tulajdonságok az ügyfélszolgálati munkát végzők tekintetében. A két legnagyobb álláskereső portál „ügyfélszolgálat” keresőszóra megjelenő álláshirdetések is körvonalazzák, mi a legfontosabb tulajdonság ebben a munkakörben. Egyértelműen a jó kommunikációs képesség az, ami követelmény, vagy előnyt jelent egy ügyfélszolgálatos pozíció betöltéséhez.
- 2023.03.30euChance KLUB Elindult az euChance program, melynek egyik kulcs eleme a networking lehetőséget biztosító euChance KLUB. Szeretettel meghívjuk a 2023-as év első eseményére. 2023. március 30. 9:00-11:00 Nem Adom Fel Kávézó 1086 Budapest, Magdolna utca 1.
Részletek
Jegyek
- 2023.04.28Vezetői Best Practice Fórum VEZETŐI ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ, MOTIVÁCIÓ A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása
Részletek
Jegyek
- 2023.05.10Foglalkoztatás 3.0 Nyissunk együtt a munkaerőpiac új lehetőségei felé! Hogyan lehet sikeres a 3. országból történő toborzás? Milyen munkaerőpiaci problémákat orvosolhatunk vele? Mekkora erőforrást és pénzt igényel a folyamat? Hogyan érdemes belevágni? A HR Portal és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) által közösen szervezett Foglalkoztatás 3.0 konferenciának fókuszában az Mt. 2022, év végi EU-s jogharmonizációja, valamint a 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatása áll.
Részletek
Jegyek
- 2023.05.18Lean Konferencia Lean és digitális transzformáció Lean, energiahatékonyság, folyamatfejlesztés.
Részletek
Jegyek
Az Orvosi Kamara elnöke szerint az orvosokat, akik nem írják alá az új ügyeleti szerződést 5 millió forintig terjedő büntetéssel és a praxisjog... Teljes cikk
A társaság munkavállalóinak száma 780-ról 612-re csökken. Teljes cikk
2024 végére eléri az 5 ezret azon magyarok száma, akik legalább egymilliárd forint felett rendelkeznek, a magyar dollármilliárdosok száma pedig... Teljes cikk
- Irodai munkák 9 hónapja
- Pénzügyi munkatárs 10 hónapja
- Éttermi munkatárs 10 hónapja
- Értékesítési munkatárs 11 hónapja
- Karbantartó 11 hónapja
- Ügyfélszolgálati munkatárs 11 hónapja
- Anyagbeszerző 11 hónapja
- Kereskedelmi munkatárs 12 hónapja
- Takarító 12 hónapja
- Bolti dolgozó 1 éve
- Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására 1 éve