Megjelent: 4 éve

Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet?

Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet?

mdr

Diákot rendelhet pár napra, hétre, de akár hónapokra is. Így annyi költsége merül fel, amennyit a feladat ellátása valóban megkíván.
DIÁKMUNKA - Mire jó? Megéri? Biztonságos? Kényelmes?


Dilemmák a diákmunkával kapcsolatban

Azt érzékeljük, hogy briefírásban a cégek többsége sötétben tapogatózik. A briefek minősége általában silány. Ezért azt javasoljuk, hogy a következőket bontsák ki a briefekben: célkitűzések, elvárások, konkrétan mi lenne a munka, stratégiai tanácsadást kérnek vagy operatív végrehajtást, kik a célcsoportok, milyen intézkedések történtek eddig, milyen csatornákat szeretnének használni, melyek a határidők, milyen budget áll rendelkezésre, milyen kritériumoknak feleljenek meg a tanácsadó cégek… A budget nagysága befolyásolja a tanácsadói munka mélységét és kiterjedését.
  • 2019.11.21Transzformatív Team Coaching Lab A Transzformatív Team Coaching Lab alkalmat ad arra, hogy konkrét eseteken keresztül ismerkedj a módszertan erejével. Egy ügyféleset, amelyben a team coaching folyamat során transzformáltuk valódi kapcsolattá a csapatban élő projekciókat. Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter